Impala Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5642 Skrevet 13. mars 2008 GOD PÅSKE TIL DERE!!! Takk det samme :-D
Impala Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5644 Skrevet 13. mars 2008 Goooood påsssskefeeerieeeee Takk det samme
Impala Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5645 Skrevet 13. mars 2008 Da er ferdigpakket, og jeg har tatt meg en Klagebrevet til kommunen er ferdigskrevet, og skal overleveres i morgen. Vi begynte å spekulere i om de er litt sleipe som sender ut dette nå rett før påske. For det er 3 uker klagefrist, og sikkert samme frist for å si ja til en plass, også håper de kanskje at det er mange som ikke klager, og endel som ikke takker ja til plass slik at kabalen deres nesten går opp?? Vel nå skal jeg prøve å koble ut dette, og nyte 1,5 uke fri sammen med mannen og snuppa. Det er mulig jeg titter innom en tur når vi har kommet hjem til mine foreldre, men jeg lover ingenting. Så fravær er herved meldt Vi så bare ønske alle som titter innom en RIKTIG GOD PÅSKE
Sauen Shaun Skrevet 14. mars 2008 #5647 Skrevet 14. mars 2008 (endret) Da er vi tilbake fra helsestasjonen. Var legekontroll også denne gangen, og alt var fint med snuppa Hun veier nå 8730 gr og var 67,5 cm lang (hadde krympet 0,5 cm ) Da har hun tatt igjen minsten. Han veide 8410, men var litt lengre enn snuppa di, han var 70,5 cm. Lille nevø var også til kontroll på helsestasjonen i går. Han fyller et år påskeaften. Og nå har han blitt 8955 gr og 74,5 cm. Fremdeles liten for alderen, men helt frisk... God tur oppover. Kjør pent Endret 14. mars 2008 av Inlove
kamela Skrevet 14. mars 2008 #5651 Skrevet 14. mars 2008 Prøvde med brød en morgen her ja. Det virka som det var ok. Får prøve mer i påsken når det er andre enn jeg som kan gi henne. Tror hun er mer "skeptisk" når det kommer fra meg enn fra andre. Mamma=pupp/mat når hun er sulten, tenker det hjelper at du ikke er i nærheten når det kommer fra andre Så deilig at du fikk sove litt! Greide aldri det jeg, da ungene var små. Nå kan jeg sove som en stein på sofaen med barne-tv HØYT på.. Barnetv er god sovemedisin Nå er jeg skikkelig forbanna. Vi fikk nemlig avslag på barnhageplass Og vi har stått på venteliste siden slutten av september!! Halvparten av de som har søkt som er under 3 år har fått avslag. Helvetes Kristin Halvorsen som lovte full barnehagedekning innen 2007 altså. Pisspreik! Godt jeg skal på spinning i kveld sier jeg bare!! Skjønner at du er frustrert og sint - etter min mening har de begynt i litt feil ende med barnehagepolitikken sin! Så nå må jeg skrive klage i morgen, for vi MÅ ha plass. Vi har ikke råd til at en av oss skal gå hjemme, og vi har jo ikke akkurat flust med slektninger i nærheten som kan trå til heller. Faen Har dere noen muligheter for å søke andre kommuner (sier med en gang at jeg ikke vet hva reglene sier om det), Oslo Nord pleier å ha veldig god dekning. Ønsker deg en god og avslappende påske
Impala Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5657 Skrevet 25. mars 2008 Kjør forsiktig!! Det har vi gjort Lille nevø var også til kontroll på helsestasjonen i går. Han fyller et år påskeaften. Og nå har han blitt 8955 gr og 74,5 cm. Fremdeles liten for alderen, men helt frisk... God tur oppover. Kjør pent Så lenge de er friske og raske betyr det jo ikke noe hvor mye de veier, eller hvor lange det er. Mamma=pupp/mat når hun er sulten, tenker det hjelper at du ikke er i nærheten når det kommer fra andre Skjønner at du er frustrert og sint - etter min mening har de begynt i litt feil ende med barnehagepolitikken sin! Har dere noen muligheter for å søke andre kommuner (sier med en gang at jeg ikke vet hva reglene sier om det), Oslo Nord pleier å ha veldig god dekning. Ønsker deg en god og avslappende påske Hjalp ikke så veldig mye at det var andre som matet nei Enig i at de har begynt i feil ende ja, men det hjelper jo ikke de som står uten plass akkurat. Har ikke sjekket andre kommuner, men vil tro at så lenge det er ledige plasser så skulle det være mulig. Ei jeg kjenner har iallefall barnet sitt i barnehage i en helt annen kommune enn der de bor.
Impala Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5658 Skrevet 25. mars 2008 God påskeferie! Takk for alle hilsninger
Impala Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5659 Skrevet 25. mars 2008 Da er vi hjemme igjen, kanskje ikke så uthvilt som jeg hadde håpet på, men det er det ikke noe å gjøre med. Snuppa har vært litt småforkjøla noen dager nå, så hun har vært utrolig på nettene. Og siden hun har ligget en halvmeter unna oss, så har iallefall jeg også vært mye våken. Og det er faktisk ikke så lett å få sovet på dagtid heller, når man må reise hit og dit på besøk. Hun har heldigivs ikke vært så kjempetett da, og er i godt humør på dagtid, så man skal ikke klage. Hun har også fått litt øyekatarr ser jeg. Tenkte jeg skulle dryppe litt med morsmelk i løpet av dagen og se om det hjelper, ellers får vi ringe legen i morgen. Matinga er ett kapittel for seg selv da. Nå har vi i hele påsken prøvd med forskjellige ting flere ganger om dagen, men det er ingen fremgang. Det virker som hun ikke klarer å svelge, og derfor lukker igjen munnen når skjeen kommer. Snakket med helsesøstra isted, og hun sa at det der var helt vanlig, og at det plutselig vil løsne. Hun anbefalte å ta en pause på en ukes tid, også prøve igjen. Så da gjør vi det. Jammen ble det vinter igjen også :snø: Jeg var ganske sikker på at vinteren ikke var over ja, og der fikk jeg rett gitt. Heldigvis har vi hatt fint vær i hele påsken, selv om det har vært litt surt og kaldt. Og perfekt kjørevær. Kjøreturene har også gått veldig bra, og det virker som hun har skjønt at det er lurt å sove litt i bilen Idag har jeg masse jeg må gjøre her hjemme, bl.a. moppe gulvene og vaske klær, så det blir nok ikke så mye tid til å oppdatere seg her inne. Ikke sikkert jeg orker heller hvis dere har skravlet veldig mye
Annie Skrevet 25. mars 2008 #5660 Skrevet 25. mars 2008 Velkommen hjem!! Det har vrt stille på KG i påska, så det burde være relativt greit å oppdatere seg. På den annen side så er relativt et vidt begrep..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå