Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lille snupp er jo 6 måneder idag :juhu:

Og nå går det bakover på gulvet her. Hun setter henda i gulvet og skyver seg bakover. Artig :)

Lurer på hvor lenge det går før det går fremover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER MED 6 MÅNEDERS DAGEN!!

Så mye du skal rekke å gjøre i dag forresten!

Den ovnen høres fantastisk bra ut. Var det siemens? Vet du la ut en link, men gidder ikke lete bakover nå. :fnise:

Skrevet
Grattis med 6 måneder. :hoppe:

Tusen takk :)

GRATULERER MED 6 MÅNEDERS DAGEN!!

Så mye du skal rekke å gjøre i dag forresten!

Den ovnen høres fantastisk bra ut. Var det siemens? Vet du la ut en link, men gidder ikke lete bakover nå. :fnise:

Tusen takk :)

Det var denne ovnen ;)

Skrevet

Ferdig med alle gjøremålene, unnatt middagsliste/handlelapp :)

Fant ut at jeg like gjerne kunne være effektiv mens snuppa sover ute, og det har jeg vært. Skal henge opp den første vasken, og har også satt på en ny.

Snuppa har sovet i 2 timer nå, skjønner ikke hva som skjer jeg :ler:

Skrevet
Har ikke noen selvrensende ovn jeg. Og ikke har jeg vasket den heller på en stund. Noe sier meg at jeg kanskje bør gjøre det snart... :sjenert:

Brukte skrape for kjeramisk topp i min jeg og så støvsugde jeg ut det tørre og vaska over etterpå. Det var enkelt og kjapt :)

Lille snupp er jo 6 måneder idag :juhu:

Og nå går det bakover på gulvet her. Hun setter henda i gulvet og skyver seg bakover. Artig :)

Lurer på hvor lenge det går før det går fremover.

6 måneder!! :juhu: Gleder meg til å treffe henne og deg på søndag og til dere kommer hit på onsdag :klemmer:

Ferdig med alle gjøremålene, unnatt middagsliste/handlelapp :)

Fant ut at jeg like gjerne kunne være effektiv mens snuppa sover ute, og det har jeg vært. Skal henge opp den første vasken, og har også satt på en ny.

Snuppa har sovet i 2 timer nå, skjønner ikke hva som skjer jeg :ler:

Så herlig at hun endelig sover!! :klem:

Skrevet

Feiret dere 6 mnd-dagen på noe vis?

God morgen! :sol:

Skrevet
6 måneder!! :juhu: Gleder meg til å treffe henne og deg på søndag og til dere kommer hit på onsdag :klemmer:

Så herlig at hun endelig sover!! :klem:

gleder meg også til å treffe deg igjen :)

Håper hun har skjønt at hun må sove litt på dagen nå da.

:vinke:

GRATULERER MED 6 MND; IMPALILLE

Takk for det :)

Feiret dere 6 mnd-dagen på noe vis?

God morgen! :sol:

Nei vi feiret ikke.

Skrevet

Snuppa sov faktisk 3 timer ute i vogna i går også :juhu:

Mannen min hjalp en kollega med bilen, så han var seint hjemme. Og etter at han da hadde dusjet, så la han seg på sofaen. Veldig sosialt må jeg si :forvirret:

Kun en mating i natt også, kl 02:30. Så sov hun til nesten kl 07. Hun hang ikke like mye i puppen på dagen i gå heller som hun har gjort i det siste. I natt måtte jeg faktisk opp og pumpe meg litt :overrasket:

Det er lenge siden sist gitt.

Idag skal vi ut på en liten shoppingrunde. Tenkte blant annet at jeg skulle innom Kappahl for å se om jeg fant noe til snuppa, for det er 25% rabatt på ett helt kjøp. Også må jeg nok innom bokhandelen en tur :sjenert:

Skrevet

Når jeg leser hvor flink du var i går, så blir jeg nesten (men bare nesten) inspirert til å sette igang her også. Har en del kattehår å vaske vekk i dag også. Ble ikke ferdig onsdag... :sukk:

Kos deg på shopping. :klem:

Skrevet
:vinke:

Koselig å se deg :)

Når jeg leser hvor flink du var i går, så blir jeg nesten (men bare nesten) inspirert til å sette igang her også. Har en del kattehår å vaske vekk i dag også. Ble ikke ferdig onsdag... :sukk:

Kos deg på shopping. :klem:

Det er så utrolig deilig når man er ferdig da, selv om det kan være veldig tungt å komme i gang enkelte ganger.

Skrevet

Da er vi tilbake fra shopping. Var bare en kort tur, som også var planen. Kjøpte klær for nesten 700 kroner til snuppa, bl.a bodyer, strømpebukser, gensere og en parkdress. Alt var på tilbud, eller rabattert, så tør ikke tenke på hva de ville kostet...

Fant faktisk ingen bøker jeg bare måtte ha på Mammutsalget heller, og det tror jeg er første gang :overrasket:

Var flere bøker jeg kunne kjøpt, men droppa det denne gangen.

Snuppa ligger ute og sover nå, håper hun skal sove en stund. Og jeg har faktisk melkespreng i ene puppen, det er også veeeldig lenge siden sist :ler:

Skrevet

Egentlig er det ganske deilig å slippe melkespreng :ler:

Skrevet
Egentlig er det ganske deilig å slippe melkespreng :ler:

Hadde faktisk ikke trodd at jeg skulle få det igjen jeg heller, men nå spiser hun plutselig litt sjeldnere og mindre til hvert måltid.

Skrevet

I kveld skal jeg kose meg å se på tv og brodere hadde jeg tenkt :)

Håper mannen er litt mer sosial idag da.

Nå ligger han og snuppa på gulvet, og snuppa ler masse :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...