Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Will do! Ungene skal på klubben etterpå. Det betyr et par timer i fred og ro for mannen og meg. Deilig! Tror faktisk jeg da skal ta en time på sofaen. Lenge siden sist.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du har en fin kveld Impala. :klem:

Skrevet

Flere av de små som har natteranglet i natt? Trøtt som en strømpe jeg og....

Skrevet

Her og, lå og kjefta sikkelig i senga si i natt fra 12 til mellom 3 og 4. Minsten altså, men hadde god lyst til å kjefte etterhvert jeg også. :fnise:

Ha en god kveld Impala

Skrevet
Will do! Ungene skal på klubben etterpå. Det betyr et par timer i fred og ro for mannen og meg. Deilig! Tror faktisk jeg da skal ta en time på sofaen. Lenge siden sist.. :)

Sikkert deilig med litt ungefri ja :)

Håper du har en fin kveld Impala. :klem:

Det hadde jeg :)

Huff ja, det er ikke noe særlig når det er sånn.

Her og, lå og kjefta sikkelig i senga si i natt fra 12 til mellom 3 og 4. Minsten altså, men hadde god lyst til å kjefte etterhvert jeg også. :fnise:

Ha en god kveld Impala

Blir til at man vil kjefte tilbake ja :fnise:

Men de gjør det jo ikke med vilje da.

Skrevet

La meg i 22-tia i går, og tror jeg sovna med en gang. Snuppa sov heldigvis til litt over kl 02, også sov hun til nesten 06:30. Da var det bare å stå opp gitt :fnise:

Lå ikke så lenge våken etter å ha matet henne i natt heller, så har sovet bra :)

Mannen min har reist for å skyte idag, og snuppa ligger og sover igjen. Det skal komme en pc før kl 11 idag som mannen har bestilt til foreldrene sine gjennom jobben. Den skulle egentlig kommet i går ettermiddag, men det rakk de ikke. Jeg har tenkt meg ut på en liten shoppingtur etterpå også, så hvis den ikke har kommet innen kl 11:10 så skulle jeg bare reise sa mannen min :fnise:

Må ha meg nye spinningsko. Får vondt i beina av de jeg har. Nå har jeg jo hatt dem noen år også da, og de har syklet noen mil, så de begynner vel å bli utslitte selv om det ikke ser sånn ut.

Skrevet

Fyttirakker'n for ett dårlig utvalg i sykkelsko der jeg var! Greit at det ikke er sykkelsesong, men det er da mange som spinner om vinteren og trenger utstyr da også. Får vel dra på XXL eller en annen butikk med litt mer utvalg.

PC'n kom i 10:30-tia også, så det var perfekt timing. Kjøpte ellers noe fotopapir og blomster til helga.

Ellers har snuppa oppdaga beina sine ordentlig da, og dro akkurat av seg den ene sokken :ler:

Nå logger jeg av, og kommer ikke innom igjen før i morgen :vinke:

Skrevet

Sånn er det med badetøy om vinteren også. Enda det er da man trenger ny badedrakt; i bassenget.

Ha en fin kveld! :klem:

Skrevet

Håper du har en fin søndag. :klemmer:

Skrevet
Sånn er det med badetøy om vinteren også. Enda det er da man trenger ny badedrakt; i bassenget.

Ha en fin kveld! :klem:

Ja, det er sant det.

:vinke:

:vinke:

God morgen :kaffekopp:

God dag :)

Håper du har en fin søndag. :klemmer:

Bra så langt :-D

Skrevet (endret)

Nyyydelig vårvær idag :sol: , selv om det bare er februar da...

Har skikkelig påskestemning, og spiste litt appelsin isted som også smakte påske :)

Men jeg tror ikke vinteren er over da :forvirret:

Har akkurat vært ute og gått tur med snuppa. Det er ganske grisete på grusveien da, og veldig hullete. Glad jeg ikke kjører bil der daglig ja.

Mannen har vært flink og vasket begge bilene. Jegfikk ikke hjulpet til, for noen måtte jo ta seg av snuppa. Har lagt vekk litt mer av klærne hennes som begynner å være for små, og tatt ned det meste i neste størrelse. Er jo ikke noe problem å begynne å bruke det selv om det er litt stort, er bare å brette opp armer og bein det.

Snuppa er veldig snill for tida da. Hun klager jo nesten aldri på noenting, og det er så deilig. Også har sovinga på dagen virkelig gått seg til igjen også, nå er det sjelden hun ikke vil sove iallefall :)

Endret av Impala
Skrevet

Jeg er oppdatert her inne :overrasket:

Og snuppa har snart sovet i 2 timer ute i vogna. Kan man ha det bedre :)

Skrevet

:klappe: Godt jobba!

Kan jo ikke være noe bedre enn at snuppa har fått orden på sovinga si. Blir et lettere liv for dere alle tre da. :klem:

Skrevet
:klappe: Godt jobba!

Kan jo ikke være noe bedre enn at snuppa har fått orden på sovinga si. Blir et lettere liv for dere alle tre da. :klem:

Det blir det så absolutt :Nikke:

Skrevet

Så herlig :)

Skrevet
Så herlig :)

:jepp:

Nå er livet bare helt super dupert :-D

Gjest Tigerjente
Skrevet

Så deilig at snuppa sov lenge i dag.

Hvordan gikk leggingen i kveld da?

Skrevet

Høres ut som en perfekt søndag. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...