Impala Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5121 Skrevet 18. februar 2008 :dåne: Vi har også vært ute på tur i vinden i dag. Jeg måtte ha på ørevarmere jeg. Kos deg med litt egenpleie, det er viktig det også! Ikke noe godt å fryse på ørene nei. Gleder meg til å se oppskriften! Deilig alder sånn hun er nå! Bloggene er min dårlige samvittighet, får se om det blir en runde i kveld. Godt at du prioriterer deg selv, det er viktig. Synes du er flink som er avgårde og trener! Kjempeherlig alder ja. Må bare trene jeg. Litt avhengig tror jeg
Impala Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5123 Skrevet 18. februar 2008 God morgen Impala God morgen Inlove
Impala Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5124 Skrevet 18. februar 2008 Da har jeg, endelig, lagt ut noen nye bilder i spacet Har også gått gjennom masse bilder og slettet mange like, for jeg tenkte å benytte meg av tilbudet til Fotoknudsen med fremkalling til 0,50 kr per bilde nå. Og vi har sikkert over 400 bilder, så da blir det litt å spare. Snuppa sover sin første dupp. Nå virker det nesten som det har blitt fast takst, for det er 5. dagen på rad nå. Hun har sovet 1 time allerede, og jeg blir nesten sjokkert med tanke på hvordan vi har slitt med dagsovinga tidligere Fint vær idag også, så det blir nok en tur ut etterhvert. Blir rolig tempo på meg idag, for jeg har tenkt meg på spinning i kveld. Så fremt mannen min rekker hjem da. Han skulle til undersøkelse angående skulderen sin ute i Bærum kl 16:15, så litt uvisst når han er hjemme, men håper jeg rekker det.
Impala Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5127 Skrevet 18. februar 2008 (endret) Snuppa sover dagens tredje dupp, og jeg har fått vasket klær og moppet over gulvet. Det blir så utrolig fort støvete, og siden snuppa begynner å bevege seg litt mer på gulvet, så er det jo greit å prøve å holde det noenlunde reint iallefall. Endret 18. februar 2008 av Impala
Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2008 #5128 Skrevet 18. februar 2008 Så godt at Snuppa sover godt i dag da. Mye lettere for deg å få unna nødvendig husarbeid da.
Impala Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5129 Skrevet 18. februar 2008 Så godt at Snuppa sover godt i dag da. Mye lettere for deg å få unna nødvendig husarbeid da.
Impala Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5132 Skrevet 18. februar 2008 Nå skal jeg lage meg middag. Blir klubbrester fra sist vi hadde det. Skal bare lage meg litt duppe, og kose meg
kamela Skrevet 18. februar 2008 #5133 Skrevet 18. februar 2008 Ikke noe godt å fryse på ørene nei. Kjempeherlig alder ja. Må bare trene jeg. Litt avhengig tror jeg Ikke det verste å være avhengig av! Da har jeg, endelig, lagt ut noen nye bilder i spacet Har også gått gjennom masse bilder og slettet mange like, for jeg tenkte å benytte meg av tilbudet til Fotoknudsen med fremkalling til 0,50 kr per bilde nå. Og vi har sikkert over 400 bilder, så da blir det litt å spare. Snuppa sover sin første dupp. Nå virker det nesten som det har blitt fast takst, for det er 5. dagen på rad nå. Hun har sovet 1 time allerede, og jeg blir nesten sjokkert med tanke på hvordan vi har slitt med dagsovinga tidligere Fint vær idag også, så det blir nok en tur ut etterhvert. Blir rolig tempo på meg idag, for jeg har tenkt meg på spinning i kveld. Så fremt mannen min rekker hjem da. Han skulle til undersøkelse angående skulderen sin ute i Bærum kl 16:15, så litt uvisst når han er hjemme, men håper jeg rekker det. Greit å bestille bilder når det er tilbud, blir fort mye penger av det! Godt at soveproblemene dere slet med nesten er glemt Kos deg (det var kanskje feil uttrykk?) på spinning i kveld!
Skravla Skrevet 18. februar 2008 #5135 Skrevet 18. februar 2008 Så herlige bilder. Og hun har jo de store, herlige øynene.
Impala Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5136 Skrevet 18. februar 2008 Ikke det verste å være avhengig av! Greit å bestille bilder når det er tilbud, blir fort mye penger av det! Godt at soveproblemene dere slet med nesten er glemt Kos deg (det var kanskje feil uttrykk?) på spinning i kveld! Nei, det er ikke det verste å være avhengig av nei Også er det utrolig hvor fort man glemmer ja. Har allerede glemt hvor fælt det var på barsel og de første ukene hjemme. Skal prøve å kose meg på spinningen. Så herlige bilder. Og hun har jo de store, herlige øynene. Takk. Vi syns jo selvfølgelig at hun er verdens nydeligste :rødme:
Impala Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5137 Skrevet 18. februar 2008 Mannen er hjemme, og snuppa vel i seng, og jeg skal straks avgårde på spinningen. Kjekt med forhåndspåmelding, ikke så lett å bli hjemme da
Annie Skrevet 19. februar 2008 #5138 Skrevet 19. februar 2008 Gleder meg til å se bilder når jeg kommer hjem! :juhu: Jeg er hjemme fra natt til onsdag, når kommer du på besøk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå