malle Skrevet 13. februar 2008 #5062 Skrevet 13. februar 2008 Lister meg stille etter Malle. "lister oss så still på tå"
malle Skrevet 13. februar 2008 #5064 Skrevet 13. februar 2008 Du er forresten ikke så stille, du tramper jo værre enn en elefant jo.
kort innpå Skrevet 13. februar 2008 #5065 Skrevet 13. februar 2008 Du er forresten ikke så stille, du tramper jo værre enn en elefant jo. Jeg lister meg så godt det går, men gulvet her knirker og bråker så mye så det er ikke lett og ikke bli merket.
malle Skrevet 13. februar 2008 #5068 Skrevet 13. februar 2008 Ser deg Skravla! Skulle ikke du legge deg?
kort innpå Skrevet 13. februar 2008 #5069 Skrevet 13. februar 2008 Ser deg Skravla! Skulle ikke du legge deg? Hun har listet seg etter, uten å legge igjen spor som jeg gjorde.
malle Skrevet 13. februar 2008 #5070 Skrevet 13. februar 2008 Nå er hun tilbake. Prøver du å liste deg stille og?
kamela Skrevet 14. februar 2008 #5072 Skrevet 14. februar 2008 Har planer om en tur på Europris nå etterpå. Har tenkt på det en stund, også kom det reklame derfra i går. Ikke sikkert jeg finner noe da men... Også tror jeg at mensen er på vei tilbake Har hatt litt småblødninger de siste dagene. Æsj, så kjedelig. Jeg syntes ihvertfall det var deilig så lenge jeg slapp, men husker ikke hvor lenge det var etter hver fødsel. God morgen
Impala Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5073 Skrevet 14. februar 2008 Har du lest tråden om Europris eller??? Jeg leste overskriften og første innlegget har lyst til å bestille noe klær fra nettshopping jeg også, men jeg skal begrense meg i år (dessuten er det ikke noe gøy å shoppe når klærne ikke passer om to mnd ) Derfor brant jeg reklamen jeg fikk fra laredoute og jossefsons i dag.. Sikkert like lurt det ja. Høres kjent ut det der med økt forbruk. HAr hatt en liten diskusjon i kveld med sambo ang akkurat det tema der. For noe bør gjøres. HA en fin natt Impala! Takk for det Lister meg stille etter Malle.
Impala Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5074 Skrevet 14. februar 2008 Ser deg Skravla! Skulle ikke du legge deg? Jeg så henne ikke. Hun har listet seg etter, uten å legge igjen spor som jeg gjorde. Nå er hun tilbake. Prøver du å liste deg stille og? Hvor da?? God morgen! God morgen Æsj, så kjedelig. Jeg syntes ihvertfall det var deilig så lenge jeg slapp, men husker ikke hvor lenge det var etter hver fødsel. God morgen Men jeg er veldig usikker på om det er mensen da, eller bare minipillen som lager litt krøll, for det er bare småblødninger innimellom. Men det kjennes ut som jeg har litt mensenmage også da, så egentlig skjønner jeg ingenting :klø:
Impala Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5075 Skrevet 14. februar 2008 Snuppa sov til 04:30 i natt også :juhu: Bare innom en kjapp tur. Når jeg ser antall innlegg i min dagbok tørr jeg ikke tenke på hvordan det er ellers rundt omkring. Har jo havnet helt på hæla igjen. Blir nok endel Annie'r når jeg får tid, også får jeg heller oppdatere med ordentlig i bloggene. Nå skal jeg opp og ta av sengetøyet og begynne å tørle støv mens snuppa sover sin første dupp. Måtte vugge vognbagen endel og synge for henne før hun "ga" etter og sovnet. Hun var jo stuptrøtt da, men sovne på egenhånd, nei det ville hun ikke På Europris kjøpte jeg kun en tesil og to garnnøster. Skulle egentlig se på en brødboks også, men de var utsolgt. Var innom Rimi også i samme slengen og fikk kjøpt risgrøt til snuppa. Så det skal vi prøve i dag Strålende vær her idag da Og da blir jeg med en gang i bedre humør :-D
malle Skrevet 14. februar 2008 #5076 Skrevet 14. februar 2008 God morgen Impala! Der er her i dag og.
Sauen Shaun Skrevet 14. februar 2008 #5077 Skrevet 14. februar 2008 heisann! Her er det ikke mye i dag. Det er snøstorm... Æsj!
Impala Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5078 Skrevet 14. februar 2008 God morgen Impala! Der er her i dag og. Så bra :-D heisann! Her er det ikke mye i dag. Det er snøstorm... Æsj! Snøstorm Kanskje ringe hjem idag da
Impala Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5079 Skrevet 14. februar 2008 Hadde akkurat slått på pc'n og skulle slappe av litt her inne før snuppa våkna, og da våkna hun selvfølgelig. Var ute og trillet vogna litt, og nå virker det som hun kanskje sovna igjen. Har fått ryddet, tatt av sengetøy og hatt det i vaskemaskinen, lagt sammen to stativer med tørre klær, ryddet vekk klær til snuppa som var for små, tørket støv, gått tur og spist lunsj I morgen skal vi til fotografen, så jeg har funnet frem noe klær vi kan ha på der. Er usikker på om vi skal ha kjole eller bare en pen bukse og genser. Alle har vel kjole, så kunne kanskje vært greit med bukse og genser. Blir sikkert noen bilder uten klær også. Blir spennende.
kamela Skrevet 14. februar 2008 #5080 Skrevet 14. februar 2008 Hadde akkurat slått på pc'n og skulle slappe av litt her inne før snuppa våkna, og da våkna hun selvfølgelig. Var ute og trillet vogna litt, og nå virker det som hun kanskje sovna igjen. Har fått ryddet, tatt av sengetøy og hatt det i vaskemaskinen, lagt sammen to stativer med tørre klær, ryddet vekk klær til snuppa som var for små, tørket støv, gått tur og spist lunsj I morgen skal vi til fotografen, så jeg har funnet frem noe klær vi kan ha på der. Er usikker på om vi skal ha kjole eller bare en pen bukse og genser. Alle har vel kjole, så kunne kanskje vært greit med bukse og genser. Blir sikkert noen bilder uten klær også. Blir spennende. Er det bare snuppa som skal fotograferes eller alle sammen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå