Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

I går kveld var jeg på min første spinningtime siden juli i fjor :-D

Kondisen var det ingenting å si på, har vært effektive de gåturene mine. Men rumpa derimot var ikke herdet lengre, så det tar vel noen ganger til før den er det. Også kjenner jeg det i det ene kneet, men det vi også gå seg til. Det var utrolig deilig å være igang igjen :)

Også hadde de gjort om endel på treningssenteret også. Spinningsalen var helt annerledes, men myyye bedre. Også var det flere sykler, og det er bra, for det var ofte problemer med fulle timer. Så nå er det bare å komme seg dit på spinning minst en gang i uka, og helst en gang med styrketrening også.

Var og hentet Ellospakke også i går, og nå har jeg "fått" meg fire nye topper, en joggebukse og 11 truser :) Sender tilbake tre gensere som ikke passet da.

Grått og trist vær her idag, men får vel ut å gå en tur senere idag for det. Er jo ikke så ille akkurat.

Endret av Impala
Videoannonse
Annonse
Gjest Begonia
Skrevet

Spinning og nye klær. Godt at du steller litt med deg selv også. Når du tar vare på deg selv, får du mye mer overskudd til snuppa også. :jepp:

Gjest Begonia
Skrevet
Skal du trene i dag Skravla?

Skravla er syk og går på penicillin. Så da er det vel ikke så lurt å trene...

Skrevet
Skal du trene i dag Skravla?

Skravla er syk og går på penicillin. Så da er det vel ikke så lurt å trene...

Korrekt. Men jeg har tenkt å sette meg på ergometersykkelen en stund. Trenger ikke pese på, men bare blir litt varm.

Men neste uke må jeg nok sette i gang på studio. :sjenert:

Skrevet
Trening her også ja.... :flau:

Alle har perioder der de av en eller annen grunn ikke får trent. Men det er ingen vits å gi opp, det er bare å sette igang igjen når man finner motivasjon for det :klemmer:

Skrevet

Da har jeg vært ute å gått en utr. Ble ikke så lang og hard som jeg pleier siden jeg trente i går kveld, men uansett godt med frisk luft.

Snuppa har sovet i godt over en time der ute allerede. Tror hun har funnet ut at hun skal sove godt annenhver dag jeg :ler:

Har fått hengt opp en vask og satt på en ny, og spist lunsj.

Gjest Begonia
Skrevet

Har ikke blitt noen trimtur på meg i dag. Orker ikke når det er bare speilholke ute...

Skrevet
Har ikke blitt noen trimtur på meg i dag. Orker ikke når det er bare speilholke ute...

Det er ikke noe ålrait å gå tur da nei.

Gjest Begonia
Skrevet

Nei, men jeg må snart ut en tur likevel. Skal på et møte, og gruer meg til å gå til bussen...

Skrevet

Da har jeg fått hengt opp enda en vask, og satt på enda en maskin (er nok den store vaskedagen i dag :ler: ).

Snuppa sov 1,5 time ute i vogna, og nå sover hun jammen meg igjen :-D Idag har alt gått helt glimrende når det gjelder sovinga, hvorfor kan det ikke gjøre det enda litt oftere?

Men den grøtspisinga kommer til å bli en tålmodighetsprøve :fnise:

Jeg dytter inn bittelitt grøt, og hun spytter det ut igjen og griner på nesa. Hvis hun totalt sett får i se en bitteliten teskje hver gang, så er i beste fall det maks :ler:

Så dette kan ta tid skjønner jeg :sukk:

Skrevet
Nei, men jeg må snart ut en tur likevel. Skal på et møte, og gruer meg til å gå til bussen...

Har du ikke brodder da?

Skrevet

:vinke: Snartur innom.

Flere som har begynt så smått med grøt skjønner jeg:)

Her går grøten inn, men tror ikke han synes den er verken god eller vondt. Han virker litt sånn likegyldig :ler:

:klem:

Skrevet

Pi@, det var lenge siden :)

Har bare prøvd noen få dager så langt, så får håpe det går litt mer inn etterhvert.

Skrevet

Er grøt det første annet hun har prøvd?

*grønn på hvordan slikt skjer*

Skrevet

Ja. Hvis du ser bort fra noen dråper vann, og at hun har satt tunga borti en bit med godteri så :fnise:

Skrevet

Jeg har sett på spinning en gang, og ble sliten av det!. :ler:

Det ser rett og slett vondt ut.

Klart du var i god form, man blir jo sprek av å trille vogn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...