Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sikkert deilig for lille Snupp og mamma det kan jeg tenke meg. :)

Det har sikkert noe å gjøre med grøten.

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sikkert deilig for lille Snupp og mamma det kan jeg tenke meg. :)

Det har sikkert noe å gjøre med grøten.

:klem:

Det var deilig ja, men tviler på at grøten har noe å si. Hun har ikke akkurat fått i seg noen mengder enda :fnise:

Skrevet
Det er iallefall lov å håpe...

Hun sov i 2 timer og 15 min ute idag :-D

Jeg tror også det er grøten. Det skal ikke mye til for at de kjenner det i magen vet du. Så herlig at hun sov så lenge! :klem:

Skrevet
Jeg tror også det er grøten. Det skal ikke mye til for at de kjenner det i magen vet du. Så herlig at hun sov så lenge! :klem:

Ja, jeg håper hun vil gjøre det litt oftere. For hun trenger søvnen :)

Skrevet

Ja, guri meg. Jeg får jo gjort så mye også når hun sover litt lengre enn en halvtime :)

Skrevet

Nå henger det noe fryktelig her til tider...

Skal klippe mannen nå jeg :)

Skrevet
Nå henger det noe fryktelig her til tider...

Enig. Er noe fryktelig treigt på KG, men bare på her. Andre sider/forum merker jeg ikke noe på.

Skrevet

Hei vennen! Nå måtte jeg innom for å se hvordan du har det! Har ikke vært på nett på ett par uker og fikk plutselig abstinens.. Hehe.. Grøt og greier hos dere ja! Går jammen fort. Godt å se at alt står bra til. :klemmer:

Skrevet
Enig. Er noe fryktelig treigt på KG, men bare på her. Andre sider/forum merker jeg ikke noe på.

Jeg merka det litt på noen andre sider også i går, men det er som regel bare KG.

Syns KG ofte er tregt jeg...

Enig i det, og særlig sånn i 20/21-tia hvis jeg er innom da.

Hei vennen! Nå måtte jeg innom for å se hvordan du har det! Har ikke vært på nett på ett par uker og fikk plutselig abstinens.. Hehe.. Grøt og greier hos dere ja! Går jammen fort. Godt å se at alt står bra til. :klemmer:

Ja, måtte begynne litt med grøt siden hun krever så ofte pupp.

:hallo: Hvordan står det til med dere i dag?

Bare bra :)

Skrevet

Ja, ja. Snuppa hadde en 2 timers dupp idag også, men den var på sofaen, så da fikk jeg ikke gjort så mye gitt :ler:

Hun sovnet ved puppen like før kl 11, og da hadde jeg forsøkt å få henne til å sove siden kl 09! Guri meg så frustrert jeg blir når jeg ser at hun er kjempetrøtt, også er det bare grining når jeg legger henne.

Hadde egentlig tenkt meg en tur ut for å handle noen matvarer på tilbud, men det skar deg pga sovinga hennes. Tror hun lukta at jeg hadde tenkt noe :fnise:

Nå har jeg lagt henne igjen, og hun ligger og "prater" med seg selv. Gjenstår å se om hun sovner til slutt da. Hun kunne nok trengt en halvtime til, ellers så blir hun så kjempetrøtt om ett par timer. Nå begynner det å gå over til klaging, så virker ikke veldig lovende nei :forvirret:

Skrevet

Nå tror jeg snuppa har knekt fra mage til rygg-koden også. Hun har ihvertfall rullet fra mage til rygg 4 ganger på kort tid her. Fikk festet ene gangen på video også :-D

Skrevet

Er ferdige med å spise og rydde bort :opplyser:

Gjest Begonia
Skrevet

Er ferdig med å spise jeg også. Har faktisk vært en tur i butikken etterpå også. :jepp:

Skrevet
Er ferdige med å spise og rydde bort :opplyser:

Nei vi var ikke det da nei.

Er ferdig med å spise jeg også. Har faktisk vært en tur i butikken etterpå også. :jepp:

Effektiv med andre ord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...