Impala Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4561 Skrevet 19. januar 2008 Ellers er snuppa fæl til å ville sette seg opp. Hvis hun ligger på ryggen og får ta tak i armene våra, så drar hun seg selv opp ett stykke, og syns det er kjempegøy at vi drar henne helt opp i sittende stilling. Hvis hun sitter i fanget vårt og vi sitter litt tilbakelent, så klarer hun å sette seg opp selv :-D
kamela Skrevet 19. januar 2008 #4562 Skrevet 19. januar 2008 Ellers er snuppa fæl til å ville sette seg opp. Hvis hun ligger på ryggen og får ta tak i armene våra, så drar hun seg selv opp ett stykke, og syns det er kjempegøy at vi drar henne helt opp i sittende stilling. Hvis hun sitter i fanget vårt og vi sitter litt tilbakelent, så klarer hun å sette seg opp selv :-D Åhh, de er så søte i den alderen - er nok den tiden jeg savner aller mest
Skravla Skrevet 19. januar 2008 #4563 Skrevet 19. januar 2008 Gleder meg til å se snuppa igjen. Håper vi får til noe snart.
Impala Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4564 Skrevet 19. januar 2008 Åhh, de er så søte i den alderen - er nok den tiden jeg savner aller mest De er kjempesøte :-D Gleder meg til å se snuppa igjen. Håper vi får til noe snart. Det må vi få til ja!
Annie Skrevet 19. januar 2008 #4566 Skrevet 19. januar 2008 Savner den tiden dere er inne i, med Prinsessa jeg også... :rødme:
Flying Skrevet 20. januar 2008 #4568 Skrevet 20. januar 2008 Hei vennen! Greit å ta en prat med helsesøster da. Veldig godt å bli beroliget. Håper dere har hatt en fin helg. Stor klem!
kamela Skrevet 21. januar 2008 #4570 Skrevet 21. januar 2008 God morgen! Håper dere har hatt en fin helg
malle Skrevet 21. januar 2008 #4571 Skrevet 21. januar 2008 (endret) Setter igjen en så våkner du litt på morgenen. Endret 21. januar 2008 av malle
Impala Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4572 Skrevet 21. januar 2008 Høres ut som dere koser dere om dagen. Vi har gjort det ja Savner den tiden dere er inne i, med Prinsessa jeg også... :rødme: Det er en herlig tid :rødme: Håper at dere har fått kost dere i dag. Det gjorde vi Hei vennen! Greit å ta en prat med helsesøster da. Veldig godt å bli beroliget. Håper dere har hatt en fin helg. Stor klem! Var veldig greit å bli berolighet Flinke snuppa God morgen! Håper dere har hatt en fin helg Det har vi :-D Setter igjen en så våkner du litt på morgenen. Takk, det trenger jeg.
Gjest Begonia Skrevet 21. januar 2008 #4573 Skrevet 21. januar 2008 Heisann! Så godt å se at du har hatt fine dager med besøk. Og godt at du fikk pratet med helsesøster. Du får kose deg, og ha en fin dag.
Impala Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4574 Skrevet 21. januar 2008 Skulle egentlig inn hit en tur i går, men da kom jeg ikke inn:sur: Da har mamma reist, og på en måte er det deilig, men samtidig veldig godt å ha henne her. Rart det der. Har uansett vært noen kjempefine dager, og det tror jeg mamma syns også. Tror det hadde vært lenge for mamma å vente til påsken med å se igjen snuppa ja Mamma syntes hun hadde forandret seg mye bare siden vi var hjemme i jula, og det har hun helt sikkert gjort. Har sovet dårlig to netter nå pga at snuppa har økedøgn. I går var jeg helt i ørska hele dagen. Prøvde å legge meg nedpå, men fikk selvfølgelig ikke sove Lå på sofaen idag da, når hun hadde sin første dupp, men jeg fikk ikke sove for det ble for kort tid. For forsøke igjen når hun, forhåpentligvis, skal ha langduppen sin. Fint vær idag da Gleder meg til å ut å gå tur, har blitt lite av det også i helgen. Må skjerpe meg nå!
Impala Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4575 Skrevet 21. januar 2008 Heisann! Så godt å se at du har hatt fine dager med besøk. Og godt at du fikk pratet med helsesøster. Du får kose deg, og ha en fin dag. Godt med både besøk og prat med helsesøster ja
Impala Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4576 Skrevet 21. januar 2008 Idag er målet mitt å oppdatere meg i bloggene Dagbøkene får jeg se hva jeg rekker. Hvis dere har skravlet fælt, så tror jeg desverre at det blir noen Annier der gitt
Multi Skrevet 21. januar 2008 #4577 Skrevet 21. januar 2008 Lykke til! Oppdatering er ikke noe å spøke med.
Impala Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4578 Skrevet 21. januar 2008 Lykke til! Oppdatering er ikke noe å spøke med. Jeg vet det Jeg slet fælt her en dag, lørdag var det det mon tro :klø: Kom jo ikke halvveis engang...
Impala Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4579 Skrevet 21. januar 2008 *oppdatert i noen blogger* Men nå er det tur, har ei trøtt snuppe. Kommer tilbake senere
Daria Skrevet 21. januar 2008 #4580 Skrevet 21. januar 2008 Da har mamma reist, og på en måte er det deilig, men samtidig veldig godt å ha henne her. Rart det der. Gjester og fisk stinker etter tre dager, er det ikke det man sier?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå