Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ellers er snuppa fæl til å ville sette seg opp. Hvis hun ligger på ryggen og får ta tak i armene våra, så drar hun seg selv opp ett stykke, og syns det er kjempegøy at vi drar henne helt opp i sittende stilling.

Hvis hun sitter i fanget vårt og vi sitter litt tilbakelent, så klarer hun å sette seg opp selv :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellers er snuppa fæl til å ville sette seg opp. Hvis hun ligger på ryggen og får ta tak i armene våra, så drar hun seg selv opp ett stykke, og syns det er kjempegøy at vi drar henne helt opp i sittende stilling.

Hvis hun sitter i fanget vårt og vi sitter litt tilbakelent, så klarer hun å sette seg opp selv :-D

Åhh, de er så søte i den alderen - er nok den tiden jeg savner aller mest :)

Skrevet

Gleder meg til å se snuppa igjen. Håper vi får til noe snart. :klem:

Skrevet
Åhh, de er så søte i den alderen - er nok den tiden jeg savner aller mest :)

De er kjempesøte :-D

Gleder meg til å se snuppa igjen. Håper vi får til noe snart. :klem:

Det må vi få til ja!

Skrevet

Høres ut som dere koser dere om dagen. :)

:klemmer:

Skrevet

Savner den tiden dere er inne i, med Prinsessa jeg også... :rødme:

Skrevet

Håper at dere har fått kost dere i dag. :klem1:

Skrevet

Hei vennen! Greit å ta en prat med helsesøster da. Veldig godt å bli beroliget. Håper dere har hatt en fin helg. Stor klem! :klemmer:

Skrevet (endret)

:vinke:

Setter igjen en :kaffekopp: så våkner du litt på morgenen.

Endret av malle
Skrevet
Høres ut som dere koser dere om dagen. :)

:klemmer:

Vi har gjort det ja :Nikke:

Savner den tiden dere er inne i, med Prinsessa jeg også... :rødme:

Det er en herlig tid :rødme:

Håper at dere har fått kost dere i dag. :klem1:

Det gjorde vi :)

Hei vennen! Greit å ta en prat med helsesøster da. Veldig godt å bli beroliget. Håper dere har hatt en fin helg. Stor klem! :klemmer:

Var veldig greit å bli berolighet :)

Flinke snuppa :)

:jepp:

God morgen!

Håper dere har hatt en fin helg :)

Det har vi :-D

:vinke:

Setter igjen en :kaffekopp: så våkner du litt på morgenen.

Takk, det trenger jeg.

Gjest Begonia
Skrevet

Heisann! Så godt å se at du har hatt fine dager med besøk. Og godt at du fikk pratet med helsesøster. Du får kose deg, og ha en fin dag. :klemmer:

Skrevet

Skulle egentlig inn hit en tur i går, men da kom jeg ikke inn:sur:

Da har mamma reist, og på en måte er det deilig, men samtidig veldig godt å ha henne her. Rart det der.

Har uansett vært noen kjempefine dager, og det tror jeg mamma syns også. Tror det hadde vært lenge for mamma å vente til påsken med å se igjen snuppa ja :ler:

Mamma syntes hun hadde forandret seg mye bare siden vi var hjemme i jula, og det har hun helt sikkert gjort.

Har sovet dårlig to netter nå pga at snuppa har økedøgn. I går var jeg helt i ørska hele dagen. Prøvde å legge meg nedpå, men fikk selvfølgelig ikke sove :forvirret:

Lå på sofaen idag da, når hun hadde sin første dupp, men jeg fikk ikke sove for det ble for kort tid. For forsøke igjen når hun, forhåpentligvis, skal ha langduppen sin.

Fint vær idag da :sol: Gleder meg til å ut å gå tur, har blitt lite av det også i helgen. Må skjerpe meg nå!

Skrevet
Heisann! Så godt å se at du har hatt fine dager med besøk. Og godt at du fikk pratet med helsesøster. Du får kose deg, og ha en fin dag. :klemmer:

Godt med både besøk og prat med helsesøster ja :)

Skrevet

Idag er målet mitt å oppdatere meg i bloggene :)

Dagbøkene får jeg se hva jeg rekker. Hvis dere har skravlet fælt, så tror jeg desverre at det blir noen Annier der gitt :sjenert:

Skrevet

Lykke til! Oppdatering er ikke noe å spøke med. :fnise:

Skrevet
Lykke til! Oppdatering er ikke noe å spøke med. :fnise:

Jeg vet det :fnise:

Jeg slet fælt her en dag, lørdag var det det mon tro :klø: Kom jo ikke halvveis engang...

Skrevet

*oppdatert i noen blogger*

Men nå er det tur, har ei trøtt snuppe. Kommer tilbake senere :vinke:

Skrevet
Da har mamma reist, og på en måte er det deilig, men samtidig veldig godt å ha henne her. Rart det der.

Gjester og fisk stinker etter tre dager, er det ikke det man sier? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...