kamela Skrevet 11. januar 2008 #4401 Skrevet 11. januar 2008 Driver og rydder bort jula, men måtte bare inn og fortelle at mammaen min kommer på besøk til uka :juhu: Hun tar toget ned sammen med ei tanta av seg. De kommer på onsdag og skal være til mandag. Gleder meg, selv om det ikke er så lenge siden jeg så henne Lille snupp ligger nå under babygymmen, og driver og roterer rundt under der. Det går ikke fort altså, men hun snurrer nå rundt litt etter litt Så koselig for dere med familiebesøk. Får håpe du får litt avlastning sånn at du kan sove ut litt, det tror jeg du kan trenge Kos deg på jobbesøk!
Brukernavn Skrevet 11. januar 2008 #4402 Skrevet 11. januar 2008 I morgen skal jeg ut på jobben min en tur, så da kommer jeg nok sikkert ikke innom her før litt utpå dagen. Sånn hvis noen skulle lure Bra du varsler på forhånd
Gjest Begonia Skrevet 11. januar 2008 #4404 Skrevet 11. januar 2008 Bra du varsler på forhånd Ja, erfaring viser at man ikke skal være lenge borte herfra før man blir etterlyst...
Brukernavn Skrevet 11. januar 2008 #4405 Skrevet 11. januar 2008 Ja, erfaring viser at man ikke skal være lenge borte herfra før man blir etterlyst... Det stemmer
Impala Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4408 Skrevet 11. januar 2008 Savner du å jobbe forresten, eller koser du deg hjemme? Nei, jeg storkoser meg hjemme Har faktisk nesten begynt å grue meg til å begynne å jobbe igjen. Spørs om jeg kommer til å angre på at vi tok 100% dekning/44 uker Men så var det det med å betale for en barnehageplass som man ikke skal bruke ett par måneder også da. Så koselig for dere med familiebesøk. Får håpe du får litt avlastning sånn at du kan sove ut litt, det tror jeg du kan trenge Kos deg på jobbesøk! Takk for det Bra du varsler på forhånd :-D God helg,Impala! :-D Takk det samme Ja, erfaring viser at man ikke skal være lenge borte herfra før man blir etterlyst... Ja det gjør vist det God helg Impala!! Takk det samme Signerer Annie. Kos dere! Takk det samme
Impala Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4409 Skrevet 11. januar 2008 Da er vi hjemme igjen. Alltid trivelig å se igjen kollegene, og nå var det jo en stund siden sist også, siden det ikke ble noen tur rett før jul. Lille snupp var helt eksemplarisk :-D Har faktisk begynt å smågruve meg til jeg skal begynne å jobbe igjen, men heldigvis så er det noen måneder til å være hjemme da. Nå ligger hun ute i vogna og sover. Hadde egentlig tenkt å dra og handle etter at hun hadde fått mat, men hun var så trøtt, så jeg fant ut at det var best hun fikk sove litt. Gikk ingen tur, men måtte rugge vogna endel før hun sovna da.
kamela Skrevet 11. januar 2008 #4410 Skrevet 11. januar 2008 Da er vi hjemme igjen. Alltid trivelig å se igjen kollegene, og nå var det jo en stund siden sist også, siden det ikke ble noen tur rett før jul. Lille snupp var helt eksemplarisk :-D Har faktisk begynt å smågruve meg til jeg skal begynne å jobbe igjen, men heldigvis så er det noen måneder til å være hjemme da. Nå ligger hun ute i vogna og sover. Hadde egentlig tenkt å dra og handle etter at hun hadde fått mat, men hun var så trøtt, så jeg fant ut at det var best hun fikk sove litt. Gikk ingen tur, men måtte rugge vogna endel før hun sovna da. Du får jo våren hjemme - det er alltid en deilig tid, synes jeg! Godt lille snuppa sover og mor får slappe av litt
Impala Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4412 Skrevet 11. januar 2008 Du får jo våren hjemme - det er alltid en deilig tid, synes jeg! Godt lille snuppa sover og mor får slappe av litt Ja det blir deilig å ha våren hjemme Når begynner du å jobbe? 2. juni. Skal bare jobbe 6 uker (pappapermen), også er det ferie
Impala Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4413 Skrevet 11. januar 2008 Snuppa sov selvfølgelig bare en halvtime Nytta ikke å trille/vugge vogna, så det var bare å ta henne inn. Hun fortsatte å sutre, og var helt tydelig trøtt. Jeg prøvde å legge henne igjen, men etter en halvtime med masse gråting, så orka jeg ikke mer og tok henne opp. Tok faktisk litt tid før hun roa seg også. Nå ligger hun under babygymmen. Mannen min kommer heldigvis hjem snart, og da kan han trille en tur. Og imens får vel jeg dra og handle.
kamela Skrevet 11. januar 2008 #4414 Skrevet 11. januar 2008 Ikke alt som går som planlagt/ønsket bestandig, Impala, men det går seg til. Ønsker deg en fin helg!
Impala Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4415 Skrevet 11. januar 2008 Ikke alt som går som planlagt/ønsket bestandig, Impala, men det går seg til. Ønsker deg en fin helg! Det skled jo ut i julen med den langduppen hennes på dagtid, og det er nok det vi sliter med å få til igjen. Mend et skal vi nok klare tilslutt!
Gjest Begonia Skrevet 11. januar 2008 #4416 Skrevet 11. januar 2008 Det skled jo ut i julen med den langduppen hennes på dagtid, og det er nok det vi sliter med å få til igjen. Mend et skal vi nok klare tilslutt! Hender at ting tar litt lenger tid enn man tror. Men som regel går det seg til igjen.
Impala Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4417 Skrevet 11. januar 2008 Hender at ting tar litt lenger tid enn man tror. Men som regel går det seg til igjen. Vi får satse på det ja
Impala Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4418 Skrevet 11. januar 2008 Da er snuppa i seng, og mannen min sover på sofaen Han gikk en tur med henne, så da fikk hun iallefall en halvtimesdupp til. Men 3x30 min + noe småtteri er jo ikke allverden for en liten en. Men så lenge hun ikke klager, så er det vel greit. Mens de gikk tur fikk jeg gjort unna mathandlinga. Deilig å være ferdig med det. Nå skal jeg kose med litt på nettet tenkte jeg
loffen Skrevet 11. januar 2008 #4419 Skrevet 11. januar 2008 Da har hun ikk esovet mye i dag nei. Så koselig at du får mamma på besøk! Ha ei kjempefin helg Impala!
Impala Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4420 Skrevet 11. januar 2008 Da har hun ikk esovet mye i dag nei. Så koselig at du får mamma på besøk! Ha ei kjempefin helg Impala! Vi har hatt mange dager med så lite søvn altså. Men jeg antar at så lenge hun er blid og fornøyd, og sover om natta, så er ikke det noe å bry seg med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå