Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Godt og høre at andre roter også :sjenert:

:jepp:

Så spennende med eget rom. Morsomt med mannen din. Han er vel som pappaer flest, når det kommer til døtre og sånn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigerjente
Skrevet

Så gøy å høre om deres erfaring med bytte av rom. Husker da prinsen fikk nytt rom, da var han 8 mnd, og det var bare en lettelse! :fnise:

Skrevet

JEg var som mannen din. Syns det var fryktelig trist da hun flytta på eget rom. Enda da var hun 2 år... :ler:

Eksen ville helst at hun skulle bodd enda lengre inne hos oss..

Skrevet

Tilbake! Søren, jeg som hadde så mye å skrive men så kom svigermor. Nå har hun vært med på både pupping og bading..

Snuppa har allerede fått eget rom ja. Akkurat nå synes jeg det hørtes veldig godt ut.. Men skjønner det er vemodig ja! Guri malla så fort det går. Synes du også akkurat har født jeg. Jammen er det viktig å nyte tiden. Plutselig har de vel begynt på skolen..

Får dere lagt henne så tidlig? Hvor lenge sover hun da?

Skrevet

DU, har du ikke fått pm av meg i helga...?

:sjenert:

Hvordan gikk andre natten med snuppa på eget rom da?

Skrevet

Hun har kanskje flyttet tilbake igjen? :ler:

Neida. Bare tuller..

Skrevet
:jepp:

Så spennende med eget rom. Morsomt med mannen din. Han er vel som pappaer flest, når det kommer til døtre og sånn.

Vil tro det :ler:

Men var litt trist for mammaen også da :sjenert:

Så gøy å høre om deres erfaring med bytte av rom. Husker da prinsen fikk nytt rom, da var han 8 mnd, og det var bare en lettelse! :fnise:

Det blir nok greit bare vi venner oss til det :)

JEg var som mannen din. Syns det var fryktelig trist da hun flytta på eget rom. Enda da var hun 2 år... :ler:

Eksen ville helst at hun skulle bodd enda lengre inne hos oss..

Jeg syns også det var trist da. Men tror det ville vært enda verre og vente lengre, så sånn sett er jeg glad for at vi gjorde det nå.

Tilbake! Søren, jeg som hadde så mye å skrive men så kom svigermor. Nå har hun vært med på både pupping og bading..

Snuppa har allerede fått eget rom ja. Akkurat nå synes jeg det hørtes veldig godt ut.. Men skjønner det er vemodig ja! Guri malla så fort det går. Synes du også akkurat har født jeg. Jammen er det viktig å nyte tiden. Plutselig har de vel begynt på skolen..

Får dere lagt henne så tidlig? Hvor lenge sover hun da?

Ja, det er utrolig viktig å nyte tiden. Har nesten begynt å grue litt til å begynne å jobbe igjen :fnise:

Vi legger henne så tidlig ja. Nå sover hun bare til 22-23, men hun har sovet til 06:30-07:00 noen netter også. Mest vanlig er til 03-05, håper hun har tenkt å begynne med det igjen.

DU, har du ikke fått pm av meg i helga...?

:sjenert:

Hvordan gikk andre natten med snuppa på eget rom da?

Jo, jeg har fått PM :-D

Men hver gang jeg skal utføre det, så er det ett eller annet med snuppa :sjenert:

Håper å få gjort det idag :)

Gikk greit med natt to på eget rom.

Hun har kanskje flyttet tilbake igjen? :ler:

Neida. Bare tuller..

Nei, hun har ikke det :ler:

Skrevet

Var ikke like trist å komme opp på soverommet i går heldigvis. Men jeg sover nok ikke så godt enda, for jeg ligger og lytter etter lyder. Men snuppa sover godt da, og det er jo det viktigste.

Håper bare hun skal sove litt lengre enn til 22-23 før første mating ijgen. Vi er jo tilbake som det var før jul, og det er slitsomt. I jula funka det jo kjempefint, og hun fikk mat bare en gang på natta, og ikke før kl 03.

Nå driver jeg å prøve å få henne til å sove igjen, men det er stort sett bare grining. Prøver å inn og trøste henne innimellom, for hun må lære og sovne av seg selv.

Skrevet

Har du bursdag!?!?

GRATULERER MED DAGEN!!!!!

:smilyblomst::danser: :danser: :skaal: :juhu: :hoppe::is: :banantroll: :gratulerer::roser: :roser: :sjokolade::gave::bursdag:

Skrevet

NÆMMEN!!!!!

:bursdag::danse::digge::flekke::5::gave: :slåss: :danser::skaal::hoppe: :juhu: :banantroll: :duskedame:

:blåse:

Skrevet

Takk for gratulasjoner toblerone, loffen og iss :klemmer:

Skrevet

Nå er frustrasjonen stor både hos mor og barn her, og tårene renner hos begge to. Nå er det hylgrining bare jeg legger henne ned, for jeg kan ikke gå og bære henne i søvn heller, det er jo det vi prøver å gå vekk fra :forvirret:

Skrevet

Takk iss :)

Nå ligger hun og leker med en leke, og er stille. Men jeg vet hun er kjempetrøtt, så hvor lenge vet jeg ikke.

Glad vi skal på helsestasjonen på onsdag, da skal jeg spørre om råd.

Skrevet
Nå er frustrasjonen stor både hos mor og barn her, og tårene renner hos begge to. Nå er det hylgrining bare jeg legger henne ned, for jeg kan ikke gå og bære henne i søvn heller, det er jo det vi prøver å gå vekk fra :forvirret:

Trøsteklem til mor og barn :klemmer:

Hva med å putte henne i vogna og gå en liten tur, kan det være akutt hjelp for dere begge to?

Gratulerer med noenogtredveårsdagen :klemmer:

:gave::gave::gave::gave::gave:

Skrevet (endret)
Trøsteklem til mor og barn :klemmer:

Hva med å putte henne i vogna og gå en liten tur, kan det være akutt hjelp for dere begge to?

Gratulerer med noenogtredveårsdagen :klemmer:

:gave::gave::gave::gave::gave:

Vi skal gå tur senere idag, men jeg vil ikke at det skal være sånn at vi må ut å gå hver gang hun skal sove. Legger henne i vognbaggen inne også, og vugger litt, men det er ikke laltid det funker. Hun ble nok litt bortskjemt med bæring i julen :sjenert:

Heldigvs sovner hun greit om kvelden og natta.

Takk for gratulasjon :-D

Endret av Impala
Skrevet

Skjønner at du ikke vil ha det som vane at du må ut på tur.

Hvordan går det nå da, har hun sovnet til slutt?

Skrevet

Neimen vennen! Gratulerer så kjempe mye med dagen din!!!!!

Slike surve dager er ikke greit. Fort gjort med tårer både for den ene og andre da! Du får trøste deg med at alle har det slik innimellom og at det blir bedre. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...