loffen Skrevet 27. desember 2007 #4162 Skrevet 27. desember 2007 Håper dere har en grei tur hjemover. Kos dere videre i jula!
Flying Skrevet 1. januar 2008 #4169 Skrevet 1. januar 2008 Hei vennen! Godt nyttår! Håper dere har kost dere masse hos familien og at dere hadde en fin feiring i går! Utrolig koselig at du tenkte på meg og sendte en sms når du kjørte forbi her. Neste gang tar dere en liten pause, slik at lille snupp og snuppen vår kan skravle litt..
Eeyore Skrevet 1. januar 2008 #4173 Skrevet 1. januar 2008 Høres ut som dere har kost dere masse i jula. Håper dere får et fantastisk 2008
Impala Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4174 Skrevet 2. januar 2008 Bare innom og leser litt! Julemat kan være tøft for små mager Håper hjemturen går greit, er vel ikke mye snø å skryte av noe sted i dag Hjemturen gikk kjempefint Hallo Håper dere har en grei tur hjemover. Kos dere videre i jula! Hadde en grei tur, og har kost oss masse. Velkommen hjem!! Takk, men vi var bare hjemmom en natt før det bar videre da :klem:
Impala Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4175 Skrevet 2. januar 2008 For en lang juleferie!! :dåne: Ja, herregud. Tror det blir noen Annier idag gitt Godt nytt år Impala Takk for det Annie Hei vennen! Godt nyttår! Håper dere har kost dere masse hos familien og at dere hadde en fin feiring i går! Utrolig koselig at du tenkte på meg og sendte en sms når du kjørte forbi her. Neste gang tar dere en liten pause, slik at lille snupp og snuppen vår kan skravle litt.. Vi kjørte rv3 nedover igjen. Vi kjører helst der, for det er kortere og raskere. Men vi må da få til å treffes en gang for det Godt nytt år Takk for det Høres ut som dere har kost dere masse i jula. Håper dere får et fantastisk 2008 Ja, vi har kost oss
Impala Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4176 Skrevet 2. januar 2008 Da er vi endelig hjemme!! Har vært en fin, men litt travel juleferie. Men sånn er det når man har familien på andre steder enn der en selv bor. Jula er faktisk mye mer stressende enn påsken, for det er så mange som man liksom MÅ besøke, også skjer det mer med middager og sånn. Hadde tenkt å få kommet innom her når vi kom på Sørlandet, men pc'n til svigers var blitt supertreg, så det var nyttesløst å prøve en gang Så det spørs om det ikke blir noen Annier idag gitt Lille snupp har vært som en engel hele ferien. Alle bilturene har gått helt strålende :-D Så der er det ingenting å klage på nei. Hun har "skravlet" som bare det i julen, og nå er det nesten hyling innimellom. Det er utrolig morsomt å høre på Hun er også veldig med, og smiler masse til folk som prater med henne. Tror nok hun snur seg snart fra mage til rygg nå, hun ligger ihvertfall ofte på siden og tar tak i leker. Også har hun jo faktisk blitt 4 måneder i julen :-D Nå skal jeg prøve å oppdatere meg litt her inne. Ønsker alle som stikker innom ett riktig godt nyttår!!
Vannmelon Skrevet 2. januar 2008 #4177 Skrevet 2. januar 2008 Godt nyttår. Så bra at dere har kost dere i jula Det er kjempemorsomt å se at de små vokser til og hva de klarer etterhvert. Men det går jo så fort... Ha en fin dag, Impala.
Gjest Begonia Skrevet 2. januar 2008 #4178 Skrevet 2. januar 2008 Er litt sent ute, men bedre sent enn aldri: GODT NYTT ÅR IMPALA!
Annie Skrevet 2. januar 2008 #4179 Skrevet 2. januar 2008 Så morsomt å lese at hun har blitt så flink og ikke minst at hun er blid! Det er utrolig morsomt å vise frem blide unger
Impala Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4180 Skrevet 2. januar 2008 Godt nyttår. Så bra at dere har kost dere i jula Det er kjempemorsomt å se at de små vokser til og hva de klarer etterhvert. Men det går jo så fort... Ha en fin dag, Impala. Takk for det Er litt sent ute, men bedre sent enn aldri: GODT NYTT ÅR IMPALA! Takk for det Så morsomt å lese at hun har blitt så flink og ikke minst at hun er blid! Det er utrolig morsomt å vise frem blide unger Jeg tror hun må være verdens snilleste jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå