Annie Skrevet 14. desember 2007 #4001 Skrevet 14. desember 2007 Her er det minus 17 grader og vi fyrer...
Impala Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4002 Skrevet 14. desember 2007 God morgen! Så fint at det var bedre i natt. her er det minus 7 grader i dag. Og Grattis med 200 sider! Takk, takk :bukke: Her er det minus 17 grader og vi fyrer... Skjønner at dere fyrer da ja
kort innpå Skrevet 14. desember 2007 #4003 Skrevet 14. desember 2007 Her er det minus 17 grader og vi fyrer... Her er det -6.7 men jeg fyrer ikke (fyrings forbud) Inne er det 22.4 så jeg trenger ikke å fyre heller.
Impala Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4004 Skrevet 14. desember 2007 Nå har jeg styrt ett par timer med å få vesla til og sove. Hun har ligget på egen hånd på ett pledd, jeg har prøvd å ha henne i både vogga og vogna samt at jeg har bært henne, bysset henne og gitt pupp Tilslutt fikk hun pupp igjen, og da sovnet hun! Men jeg har egentlig ike lyst til at hun skal sovne ved puppen, redd det kan bli en uvane
Impala Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4005 Skrevet 14. desember 2007 Her er det -6.7 men jeg fyrer ikke (fyrings forbud) Inne er det 22.4 så jeg trenger ikke å fyre heller. Så i dagboka til issat du har fyringsforbud ja 22,4 grader er bra det
kort innpå Skrevet 14. desember 2007 #4006 Skrevet 14. desember 2007 Så i dagboka til issat du har fyringsforbud ja 22,4 grader er bra det Har fått igang vannbårne varmen i kjelleren, men mangler termostater så det blir veldig varmt her på dagen. Så fort de er på plass, så kan jeg få fyret bitte litt i peisen igjen.
Impala Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4007 Skrevet 14. desember 2007 Har fått igang vannbårne varmen i kjelleren, men mangler termostater så det blir veldig varmt her på dagen. Så fort de er på plass, så kan jeg få fyret bitte litt i peisen igjen. Tror du liker å fyre i peisen jeg
kort innpå Skrevet 14. desember 2007 #4008 Skrevet 14. desember 2007 Tror du liker å fyre i peisen jeg ja, synes det er koslig med litt liv i flammene og knittring. Jeg synes også det blir mye lunere av ved fyring enn med strøm.
Impala Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4009 Skrevet 14. desember 2007 ja, synes det er koslig med litt liv i flammene og knittring. Jeg synes også det blir mye lunere av ved fyring enn med strøm. Enig i at det er mye bedre varme enn fyring med strøm ja
Impala Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4010 Skrevet 14. desember 2007 Vesla er våken og sutrete, så jeg må vist gå og bære henne rundt. Og da kan jeg ikke sitte her Får se om jeg kommer innom senere idag.
Annie Skrevet 14. desember 2007 #4012 Skrevet 14. desember 2007 Tror hun blir mer bortskjemt med å bli båret rundt når hun sutrer, enn å sovne ved puppen
kamela Skrevet 14. desember 2007 #4013 Skrevet 14. desember 2007 ja, synes det er koslig med litt liv i flammene og knittring. Jeg synes også det blir mye lunere av ved fyring enn med strøm. Blir en helt annen stemning i huset med vedfyring, og så er det noe med lukta også! Tror hun blir mer bortskjemt med å bli båret rundt når hun sutrer, enn å sovne ved puppen Enig med Annie der! Ønsker deg en fin helg
Flying Skrevet 14. desember 2007 #4014 Skrevet 14. desember 2007 Hei vennen! Beklager at jeg ikke har vært her på en stund. Har liksom vært så opptatt med å ikke gjøre så mye.. Godt å se at alt står bra til. Har tenkt masse på dere. Håper vi kan chatte litt en dag. Ha en riktig god helg! Stor klem fra meg.
Impala Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4016 Skrevet 14. desember 2007 Tror hun blir mer bortskjemt med å bli båret rundt når hun sutrer, enn å sovne ved puppen Ja, kanskje det Blir en helt annen stemning i huset med vedfyring, og så er det noe med lukta også! Enig med Annie der! Ønsker deg en fin helg Takk for det Hei vennen! Beklager at jeg ikke har vært her på en stund. Har liksom vært så opptatt med å ikke gjøre så mye.. Godt å se at alt står bra til. Har tenkt masse på dere. Håper vi kan chatte litt en dag. Ha en riktig god helg! Stor klem fra meg. Det er helt i orden at du ikke er så mye på nett nå ja. Du har nok å henge fingrene i nå du også. En chatt hadde vært koselig det. Ikke så ofte jeg er på msn, for det tar alltid så lang tid å oppdatere seg her inne når jeg er på nett Og hvis jeg er her på dagtid vet jeg jo aldri hva snuppa foretar seg. God helg! Takk for det
Impala Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4017 Skrevet 14. desember 2007 Snuppa sov 3 30-minuttersdupper idag, og det er nok litt i underkant av hva hun pleier. Men hun har vært veldig snill og grei i ettermiddag/kveld, og ingen sutring, så da gjorde det sikkert ikke noe. Da har vi fått oss skiboks :juhu: Sparte faktisk 2300 kr på å kjøpe den gjennom en bekjent med rabatter i forhold til Thorshov bilrekvisitta. Så det syns jeg var en bra deal Den ser veldig bra ut på bilen også Jeg har fått pakket inn resten av julegavene nå. Deilig å endelig bli ferdig med det. Skal se Idol i kveld tenkte jeg, og kanskje være litt her inne samtidig. I morgen skal jeg til frisøren og klippe meg, og legge inn noen striper. Blir deilig å få shinet seg litt før jul
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå