Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God morgen!

Så fint at det var bedre i natt. :) her er det minus 7 grader i dag. :overrasket:

Og Grattis med 200 sider! :roser::hoppe::danser::kaffekopp::sjokolade:

Takk, takk :bukke:

Her er det minus 17 grader og vi fyrer... :fryser:

Skjønner at dere fyrer da ja :Nikke:

Skrevet
Her er det minus 17 grader og vi fyrer... :fryser:

Her er det -6.7 men jeg fyrer ikke :fnise: (fyrings forbud)

Inne er det 22.4 så jeg trenger ikke å fyre heller.

:sjenert:

Skrevet

Nå har jeg styrt ett par timer med å få vesla til og sove. Hun har ligget på egen hånd på ett pledd, jeg har prøvd å ha henne i både vogga og vogna samt at jeg har bært henne, bysset henne og gitt pupp :sukk:

Tilslutt fikk hun pupp igjen, og da sovnet hun! Men jeg har egentlig ike lyst til at hun skal sovne ved puppen, redd det kan bli en uvane :sjenert:

Skrevet
Her er det -6.7 men jeg fyrer ikke :fnise: (fyrings forbud)

Inne er det 22.4 så jeg trenger ikke å fyre heller.

Så i dagboka til issat du har fyringsforbud ja :fnise:

22,4 grader er bra det :)

Skrevet
Så i dagboka til issat du har fyringsforbud ja :fnise:

22,4 grader er bra det :)

:fnise:

Har fått igang vannbårne varmen i kjelleren, men mangler termostater så det blir veldig varmt her på dagen.

Så fort de er på plass, så kan jeg få fyret bitte litt i peisen igjen.

Skrevet
:fnise:

Har fått igang vannbårne varmen i kjelleren, men mangler termostater så det blir veldig varmt her på dagen.

Så fort de er på plass, så kan jeg få fyret bitte litt i peisen igjen.

Tror du liker å fyre i peisen jeg :fnise:

Skrevet
Tror du liker å fyre i peisen jeg :fnise:

ja, :sjenert: synes det er koslig med litt liv i flammene og knittring.

Jeg synes også det blir mye lunere av ved fyring enn med strøm.

:)

Skrevet

Enig i at det er mye bedre varme enn fyring med strøm ja :Nikke:

Skrevet

Vesla er våken og sutrete, så jeg må vist gå og bære henne rundt. Og da kan jeg ikke sitte her :forvirret:

Får se om jeg kommer innom senere idag.

Skrevet

Tror hun blir mer bortskjemt med å bli båret rundt når hun sutrer, enn å sovne ved puppen ;)

Skrevet

Blir en helt annen stemning i huset med vedfyring, og så er det noe med lukta også!

Tror hun blir mer bortskjemt med å bli båret rundt når hun sutrer, enn å sovne ved puppen ;)

Enig med Annie der!

Ønsker deg en fin helg :klemmer:

Skrevet

Hei vennen! Beklager at jeg ikke har vært her på en stund. Har liksom vært så opptatt med å ikke gjøre så mye.. :fnise:

Godt å se at alt står bra til. Har tenkt masse på dere. Håper vi kan chatte litt en dag. Ha en riktig god helg! Stor klem fra meg. :klemmer:

Skrevet
:klemmer:

:klemmer:

Ja, kanskje det :ler:

Blir en helt annen stemning i huset med vedfyring, og så er det noe med lukta også!

Enig med Annie der!

Ønsker deg en fin helg :klemmer:

Takk for det :)

Hei vennen! Beklager at jeg ikke har vært her på en stund. Har liksom vært så opptatt med å ikke gjøre så mye.. :fnise:

Godt å se at alt står bra til. Har tenkt masse på dere. Håper vi kan chatte litt en dag. Ha en riktig god helg! Stor klem fra meg. :klemmer:

Det er helt i orden at du ikke er så mye på nett nå ja. Du har nok å henge fingrene i nå du også.

En chatt hadde vært koselig det. Ikke så ofte jeg er på msn, for det tar alltid så lang tid å oppdatere seg her inne når jeg er på nett :fnise:

Og hvis jeg er her på dagtid vet jeg jo aldri hva snuppa foretar seg.

God helg! :klemmer:

Takk for det :)

Skrevet

Snuppa sov 3 30-minuttersdupper idag, og det er nok litt i underkant av hva hun pleier. Men hun har vært veldig snill og grei i ettermiddag/kveld, og ingen sutring, så da gjorde det sikkert ikke noe.

Da har vi fått oss skiboks :juhu:

Sparte faktisk 2300 kr på å kjøpe den gjennom en bekjent med rabatter i forhold til Thorshov bilrekvisitta. Så det syns jeg var en bra deal :) Den ser veldig bra ut på bilen også :sjarmor:

Jeg har fått pakket inn resten av julegavene nå. Deilig å endelig bli ferdig med det. Skal se Idol i kveld tenkte jeg, og kanskje være litt her inne samtidig.

I morgen skal jeg til frisøren og klippe meg, og legge inn noen striper. Blir deilig å få shinet seg litt før jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...