Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Må bare nevne at svigermor mente vår lille snupp sa fornavnet på pappa'n sin da hun var tre måneder. :roll:

Man hører det man vil høre... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå veier hun jammen meg 6900 gram :sjokk:

Er ei god og rund lita tulle vi har ja :ler:

Tok en kjapp måling av lengden også, og den viste ca 61 cm.

Lille nevøen min veide det samme som tulla di, da han var seks måneder. Nå er han åtte måneder, og har såvidt begynt å bruke klær i str 68. Er en grunn til at jeg kaller ham lille nevø... :fnise:

Må bare fortelle at lille nevø var til kontroll i går. Nå er han 8 1/2 mnd. Og han veier 8000 gram og er 70 cm. Litt liten for alderen kan vi nok trygt si. Men frisk og rask og helt herlig... :rødme:

Skrevet
Presis liten tulle :fnise:

Ja :fnise:

Må bare nevne at svigermor mente vår lille snupp sa fornavnet på pappa'n sin da hun var tre måneder. :roll:

Såpass ja.

Man hører det man vil høre... :fnise:

Man gjør nok det.

Må bare fortelle at lille nevø var til kontroll i går. Nå er han 8 1/2 mnd. Og han veier 8000 gram og er 70 cm. Litt liten for alderen kan vi nok trygt si. Men frisk og rask og helt herlig... :rødme:

At de er friske og raske er det viktigste :)

Skrevet

Fikk handlet mat, og gått tur. Og jammen fikk jeg spist og tatt en dusj også :)

Kl 14 kom en kar fra kommunen for å måle bruksarelet på huset. De skal oppdatere sine registre i forhold til avgiftene på vann og kloakk. Og du bedre så kjekk han var :wow:

Trodde jo det var ei dame som skulle komme jeg, for det var det jeg snakket med og avtalte tidspunkt. Hadde jeg vist at det var en sånn kjekkas skulle jeg ha pyntet meg litt :ler:

Skrevet

KG henger så innmari innimellom, så nå går jeg ned for å se resten av håndballkampen.

Har fått fyrt opp litt der nede nå, så da går det sikkert an å sitte der.

Lurer på om jeg driver å brygger på noe, for jeg fryser sånn idag. Har ikke lyst til å bli syk nå :sur:

Skrevet
KG henger så innmari innimellom, så nå går jeg ned for å se resten av håndballkampen.

Har fått fyrt opp litt der nede nå, så da går det sikkert an å sitte der.

Lurer på om jeg driver å brygger på noe, for jeg fryser sånn idag. Har ikke lyst til å bli syk nå :sur:

Henger ja! Det er bare forbokstaven! Greier nesten ikke poste noe jeg. :sur:

Jeg fryser også veldig i dag. Men skal rusle meg en liten tur før Rosenborg-kampen, for denne KG-henginga gidder jeg IKKE mere av nå!§! (Blåser i håndball jeg.. :fnise: )

Ha en fin kveld. :klemmer:

Også er det Grey's etterpå! :juhu:

Skrevet
Sånn: :sexy: ?

:fnise:

Yepp :fnise:

Henger ja! Det er bare forbokstaven! Greier nesten ikke poste noe jeg. :sur:

Jeg fryser også veldig i dag. Men skal rusle meg en liten tur før Rosenborg-kampen, for denne KG-henginga gidder jeg IKKE mere av nå!§! (Blåser i håndball jeg.. :fnise: )

Ha en fin kveld. :klemmer:

Også er det Grey's etterpå! :juhu:

Godt det ikke bare var hos meg det hang da.

Skrevet

Fikk filma latteren til snuppa i går da :juhu:

Hun fikk nesten latterkrampe når pappa'n kom hjem og herjet med henne :ler:

Hun lo godt til meg også på stellebordet litt tidligere idag :)

Har vært ute en liten tur på shopping. Måtte ha noe på apoteket, og noe mat som jeg ikke fikk tak i i går. Fant ikke alt idag heller, så nå må mannen innom en tredje butikk for å se :sur:

Men herregud så mye folk det var :overrasket:

Glad jeg er ferdig med julegavene ja...

Skrevet
Fikk handlet mat, og gått tur. Og jammen fikk jeg spist og tatt en dusj også :)

Kl 14 kom en kar fra kommunen for å måle bruksarelet på huset. De skal oppdatere sine registre i forhold til avgiftene på vann og kloakk. Og du bedre så kjekk han var :wow:

Trodde jo det var ei dame som skulle komme jeg, for det var det jeg snakket med og avtalte tidspunkt. Hadde jeg vist at det var en sånn kjekkas skulle jeg ha pyntet meg litt :ler:

Impala da :fnise:

(Blåser i håndball jeg.. :fnise: )

Da er vi to :juhu:

Har vært ute en liten tur på shopping. Måtte ha noe på apoteket, og noe mat som jeg ikke fikk tak i i går. Fant ikke alt idag heller, så nå må mannen innom en tredje butikk for å se :sur:

Skulle ønske jeg også var ferdig med julegavene *sukk*

Skrevet
Impala da :fnise:

Litt gleder her i livet må man ha :fnise:

Skulle ønske jeg også var ferdig med julegavene *sukk*

Du blir nok det du også :klemmer:

Skrevet

Babycallen begynte å pipe (snuppa ligger ute), og da trodde jeg det var fordi den ute var tom før strøm. Men det var fordi det er null grader. Tydeligvis innstilt for å gi lyd fra seg da. Får finne bruksanvisningen og se om det går an å få stilt det på noen måte, har jo tenkt at hun skal ligge ute selv om det er noen kuldegrader.

Skrevet

Det var bare å trykke ok så slutta den. Gidder ikke å styre med å stille annen temperatur tror jeg.

Da skal jeg legge sammen tøyet som er tørt, også våkner vel snuppa snart. Etterpå skal jeg lage Annie's drømmer og middag.

Burde sikkert ha sovet litt også, men er liksom ikke så veldig trøtt på dagen selv om jeg har sovet lite de siste nettene. Snuppa skal jo ha så mye mat på natta plutselig, og hun ligger jo våken litt før jeg henter henne også. Merker at jeg har litt kort lunte idag ja :sjenert:

Skrevet

ENDELIG!!! :juhu: :ler: Legger du ut lattersnutten på spacet? ;)

Mannen og jeg handlet julegaver i dag. Vi er nesten ferdige!! :juhu:

Skrevet
ENDELIG!!! :juhu: :ler: Legger du ut lattersnutten på spacet? ;)

Det er det ikke sikkert at jeg får til :ler:

Har ikke lært meg hvordan jeg skal redigere filmene engang.

Mannen og jeg handlet julegaver i dag. Vi er nesten ferdige!! :juhu:

Så bra :juhu:

Skrevet

Jeg holder på å bli spør av snuppa og spisinga hennes på natta nå altså :forvirret:

Hva skjedde med den nettene for en tid tilbake da hun sov til 3-4-5 før hun skulle ha mat??

Nå vil hun gjerne ha i 22-tia når vi legger oss, også er det en 3-4 ganger til i løpet av natten. Jeg blir jo dødssliten av at jeg ikke får sovet så mange timene sammenhengende.

I natt spiste hun 22, så 23:30, 03 også kl 07. Dette var faktisk ikke så ille, har vært hyppigere de siste nettene. Håper det bare er økedøgn, for skal det fortsette sånn, da vet jeg ikke hva jeg gjør :forvirret:

Hun spiser ganske ofte på dagen også, det går jo nesten aldri mer enn 3 timer mellom hvert måltid.

Skal på helsestasjonen på tirsdag, så da får jeg sikkert råd hvis det ikke har bedret seg.

Skrevet

I morra skal jeg ta med meg Prinsessa til byen og kjøpe resten av julegavene, og kjøpe juleklær og sko til henne også. HERREGUD SOM HUN VOKSER!! :sjokk:

Skrevet

I morra skal jeg ta med meg Prinsessa til byen og kjøpe resten av julegavene, og kjøpe juleklær og sko til henne også. HERREGUD SOM HUN VOKSER!! :sjokk:

Skrevet

Nå er snuppa våken etter den første duppen.

Hun bruker nesten 1 time på å sovne. Da går det i sutring og klaging, men ingenting hjelper. Og smokk vil hun ikke ha lengre. Så da er det bare å la henne ligge til hun sovner, såfremt det ikke er skikkelig skriking da :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...