Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er det sikkert bare listen over ansatte som ikke er oppdatert. Våre venner ville neppe lyve om hvem de er... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da er det sikkert bare listen over ansatte som ikke er oppdatert. Våre venner ville neppe lyve om hvem de er... ;)

Det er isåfall ganske merkelig å utgi seg for det :ler:

Skrevet
Mobilen hadde ringt mens jeg var ute, og det var ukjent nummer (trenger ikke si mer for de som vet hva det er snakk om :fnise: ).

Men det er vist fra ett rekrutteringsselskap, det er ihvertfall det han sier han som ringer på personsvareren min. Dette selskapet finnes, men han står ikke på listen over ansatte, så jeg vet da søren om jeg tør å ringe tilbake. Liker det ikke når jeg ikke vet hva det er for noe :redd:

Nå skal jeg prøve å rekke over alle dagbøker og blogger, for det rakk jeg ikke i går...

Vil de ha tak i deg, ringer de tilbake :)

Skrevet
Vil de ha tak i deg, ringer de tilbake :)

Akkurat sånn tenker jeg også :ler:

Men det forventes vel at man skal ringe tilbake når de har lagt igjen navn og numer, og oppfordrer til at man skal ringe :sjenert:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Du behøver vel ikke å bli rekrutert til noe nå?

Jeg ville venta til de ringer opp igjen. Ingen som kan vite at du har hørt på telefonsvareren enda. Kanskje er du veldig opptatt med noe...

Skrevet

Det er jammen litt å oppdatere seg på sånn som dere skravler...

Skrevet

Kan heller ikke se at jeg på noe vis er skyldig etter tiltale :engel:

Skrevet
Skravle? Hva er det? :klø: :fnise:

Nei, SkravlA tror jeg hun heter... :Hehe:

Skrevet (endret)

Da er det herved konkludert med at ingen her inne :skravle:

Særlig :hoho:

Endret av Impala
Skrevet

Tror ikke jeg rekker å oppdatere meg helt nå heller jeg gitt :fnise:

Regner med at snuppa våkner snart, for nå har hun sovet i nesten 3 timer :)

Var forresten og tok stingene etter føflekkfjerningen idag, også sa hun at jeg heller ikke nå burde dusje på 3 dager (gjorde ikke det rett etterpå heller) :grine:

Føler ikke at jeg blir like ren når jeg bare vasker meg, men jeg klarte det nå sist, så da går det vel denne gangen også.

Men hun sa at det så veldig bra ut da, og at arret nok ikke ville syns noe særlig etter en stund :)

Skrevet

Ikke dusje på 3 dager :overrasket: Håper du ikke skal i noen selskaper de nærmeste dagene da...

Skrevet

:vinke:

Håper på å komme innom litt senere idag for å oppdatere meg på det jeg ikke rakk.

Skulle egentlig bestilt takkekort, julekort og kalendre også. Når skal jeg få tid til det da :fnise:

Skrevet
Ikke dusje på 3 dager :overrasket: Håper du ikke skal i noen selskaper de nærmeste dagene da...

Nei, det skal jeg heldigvis ikke :fnise:

Kan jo dusje hvis jeg vil da, men de anbefaler at man venter, for da blir arret mye finere. Og jeg adlyder som regel legens orde jeg da :engel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...