Impala Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3381 Skrevet 1. november 2007 I morgen har mannen fri, og da skal vi på Ikea :juhu: Må ha noen hyller til å ha i kjelleren slik at de tingene som står på gulvet i esker heller kan settes i hyllene. Da får vi jo mye bedre plass der nede også Til å lagre andre ting Regner med at jeg finner noe annet å bruke pengene på der også. Pleier ikke å være noe problem
Skravla Skrevet 1. november 2007 #3382 Skrevet 1. november 2007 Så skjønn liten snupp på spacet. :rødme: :rødme:
Impala Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3383 Skrevet 1. november 2007 Så skjønn liten snupp på spacet. :rødme: :rødme: Takk, takk. Blir rent flau her jeg
Impala Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3385 Skrevet 1. november 2007 Ikke noe å bli flau over! Nei, det er jo ikke det da, men....
Toblerone Skrevet 1. november 2007 #3387 Skrevet 1. november 2007 Tusen takk for titten og skravlingsen Nydelige prinsessa, og med et navn jeg liker veldig veldig godt!
Multi Skrevet 1. november 2007 #3388 Skrevet 1. november 2007 Veldig søt. Nå fikk jeg også lyst til å dra til Ikea.
Liljen Skrevet 2. november 2007 #3389 Skrevet 2. november 2007 Hei hei, vennen Og takk for fine sms, du er helt topp!!! Kos dere masse på IKEA, og husk å handle masse :juhu: Det er helt topp der. Vi skal ha en tur innom plantasjen og før jul, er så mye fin julepynt der store store
loffen Skrevet 2. november 2007 #3391 Skrevet 2. november 2007 Nydelige bilder på spacet! Kos dere i helga.
Eeyore Skrevet 3. november 2007 #3392 Skrevet 3. november 2007 Herlige lille snupp altså Sånne bilder får en virkelig til å glede seg. Kos dere i helgen
smile Skrevet 4. november 2007 #3393 Skrevet 4. november 2007 Er det sånn fri tilgang til spacet??? Håper dere har det bra!!
Impala Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3394 Skrevet 4. november 2007 Ta det til deg og NYT!! Ja, får vel gjøre det da Tusen takk for titten og skravlingsen Nydelige prinsessa, og med et navn jeg liker veldig veldig godt! Takk, takk Veldig søt. Nå fikk jeg også lyst til å dra til Ikea. Ikea er alltid kjekt Hei hei, vennen Og takk for fine sms, du er helt topp!!! Kos dere masse på IKEA, og husk å handle masse :juhu: Det er helt topp der. Vi skal ha en tur innom plantasjen og før jul, er så mye fin julepynt der store store Bare hyggelig hvis jeg kunne være til hjelp vennen
Impala Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3395 Skrevet 4. november 2007 GOD HELG!! Takk for det Nydelige bilder på spacet! Kos dere i helga. Takk for det Herlige lille snupp altså Sånne bilder får en virkelig til å glede seg. Kos dere i helgen Ja, det er bare å gleder seg :rødme: Er det sånn fri tilgang til spacet??? Håper dere har det bra!! Nei, det er ikke fri tilgang, må stå på messenger lista mi. Sender deg en PM jeg
Impala Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3396 Skrevet 4. november 2007 Huff som tiden flyr Fredag var vi som sagt på Ikea. Kjøpte hyller for å ha i kjelleren, glass (noen julegave), kasseroller (julegave), telysestaker, bestikk og endel annet småtteri som jeg ikke kommer på i farta. På ettermiddagen var jeg hos tannlegen igjen for å fikse det lille hullet jeg hadde. Bedøvelsen virka denne gangen også, så jeg er fornøyd med det, mindre fornøyd med prisen. 920 kr for ett hull!!!! Også kosta det 690 kr forrige uke for sjekken Det var nok tannlege man skulle blitt. I går var vi på Harrytur. Og selvfølgelig var systembolaget stengt når vi endelig kom oss avgårde Dumme allehelgensdag! Idag har jeg rydda endel her hjemme, gått tur med lille snupp og slappet av litt på sofaen mens hun sov ute i vogna. Nå har hun lagt seg for kvelden, og jeg har litt tid til å være her inne
Pi@ Skrevet 5. november 2007 #3397 Skrevet 5. november 2007 Hvordan klarer sånne små babyer som min å åle seg helt opp i hodeenden på senga?? Om natta i sprinkelsenga så er det rett som det er at vi finner lille snupp helt øverst i senga, med hodet klint inntil hodeenden (har heldigvis sprinkelbeskytter da så det er litt mykt), og hun ligger også gjerne på skrå. Beina er da ikke så lange at hun får sparket så godt i fra når hun ligger på ryggen?? Rent instinkt tror jeg . På leting etter puppen/kos. Trollet gjør det samme og har gjort det siden han ble født. På sjukehuset var det en svær forskrekket pappa som våkna opp med et troll helt inntil seg, ennå han hadde lagt det lille krypet på andre siden av senga . Jeg har faktisk opplevd at Trollet har kravla omtrent en halv meter i senga for å komme inntil meg . Virker som vi har ganske like soverutiner , bortsett fra at vi sliter med litt skrik på kvelden for tida , og at vi har flere korte blunder og ikke en så lang en.
Flying Skrevet 5. november 2007 #3399 Skrevet 5. november 2007 Så nydelig snuppa er! Var inne på spacet ditt i helga og titta litt! Hun er som Annie sier kjempe lik deg! Håper dere har hatt en fin helg.
Impala Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3400 Skrevet 5. november 2007 Rent instinkt tror jeg . På leting etter puppen/kos. Trollet gjør det samme og har gjort det siden han ble født. På sjukehuset var det en svær forskrekket pappa som våkna opp med et troll helt inntil seg, ennå han hadde lagt det lille krypet på andre siden av senga . Jeg har faktisk opplevd at Trollet har kravla omtrent en halv meter i senga for å komme inntil meg . Virker som vi har ganske like soverutiner , bortsett fra at vi sliter med litt skrik på kvelden for tida , og at vi har flere korte blunder og ikke en så lang en. Godt det ikke er bare min baby da God morgen God formiddag Så nydelig snuppa er! Var inne på spacet ditt i helga og titta litt! Hun er som Annie sier kjempe lik deg! Håper dere har hatt en fin helg. Takk for det Har hatt en fin helg ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå