Impala Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3361 Skrevet 31. oktober 2007 En kokobok fetisj, agitt...her kommer det frem hva Annie synes om matlaging La ikke merke til den skriveleifen jeg
Impala Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3362 Skrevet 31. oktober 2007 Hvordan klarer sånne små babyer som min å åle seg helt opp i hodeenden på senga?? Om natta i sprinkelsenga så er det rett som det er at vi finner lille snupp helt øverst i senga, med hodet klint inntil hodeenden (har heldigvis sprinkelbeskytter da så det er litt mykt), og hun ligger også gjerne på skrå. Beina er da ikke så lange at hun får sparket så godt i fra når hun ligger på ryggen??
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #3363 Skrevet 31. oktober 2007 En kokobok fetisj, agitt...her kommer det frem hva Annie synes om matlaging Ser skrivefeilen nå, men den er så morsom så den får stå! Lettpåvirkelig kanskje Også er jeg jo medlem i ett par bokklubber også da... Joa, men allikevel.... Bruker du dem mye? :klø: Hvordan klarer sånne små babyer som min å åle seg helt opp i hodeenden på senga?? Om natta i sprinkelsenga så er det rett som det er at vi finner lille snupp helt øverst i senga, med hodet klint inntil hodeenden (har heldigvis sprinkelbeskytter da så det er litt mykt), og hun ligger også gjerne på skrå. Beina er da ikke så lange at hun får sparket så godt i fra når hun ligger på ryggen?? Med bein og armer som går som trommestikker så er det utrolig hvor langt de kan komme seg.
Impala Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3364 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Joa, men allikevel.... Bruker du dem mye? :klø: Har noen jeg bruker ofte ja, resten sjelden eller aldri. Men jeg kan jo få bruk for de en gang Med bein og armer som går som trommestikker så er det utrolig hvor langt de kan komme seg. Ja, det skjønner jeg Endret 31. oktober 2007 av Impala
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #3365 Skrevet 31. oktober 2007 Har flere kokebøker jeg ikke har brukt jeg også faktisk. Men jeg har langt på nær 80 stk!
Impala Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3366 Skrevet 31. oktober 2007 Nå våkna snuppa, så da må jeg stikke. Rakk ikke å oppdatere meg overalt da, får ta det i kveld kanskje.
Impala Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3368 Skrevet 31. oktober 2007 Syns du har vært flink jeg Takk for det
Impala Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3371 Skrevet 1. november 2007 Angelou og Eeyore: Da ligger det flere bilder av lille snupp i spacet I natt sov hun faktisk til kl 02, og jeg sovna også med en gang jeg la meg, så i natt har jeg egentlig sovet bra. Har vært ute en liten tur. Måtte hente en pakke og kjøpe mer ammeinnlegg. Herregud, kommer jo til å bruke en formue på det jo Her er det strålende høstvær , og lille snupp ligger ute og sover i vogna si, mens jeg er her. Har vært ute og gått tur da, så det får være bra det
loffen Skrevet 1. november 2007 #3372 Skrevet 1. november 2007 Skjønner at det er på tide å logge seg på msn en dag ja..
Brukernavn Skrevet 1. november 2007 #3373 Skrevet 1. november 2007 Skjønner at det er på tide å logge seg på msn en dag ja.. Da er vi jo fler
Annie Skrevet 1. november 2007 #3375 Skrevet 1. november 2007 Hun er utrolig lik deg!! Og UTROLIG SØT!!! :rødme:
MrsP Skrevet 1. november 2007 #3376 Skrevet 1. november 2007 Har vært inn og sett på bilder. Nydelig! 80 kokebøker?!
Impala Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3377 Skrevet 1. november 2007 Skjønner at det er på tide å logge seg på msn en dag ja.. Jeg er ofte logget på som frakoblet jeg da Da er vi jo fler Hun er utrolig lik deg!! Og UTROLIG SØT!!! :rødme: Takk for det Har vært inn og sett på bilder. Nydelig! 80 kokebøker?! Takk for det Ja, må jo ha litt kokebøker syns jeg
Toblerone Skrevet 1. november 2007 #3378 Skrevet 1. november 2007 80 kokebøker var litt overkant selv for meg, men jeg er av typen som jeg tror aldri får nok kokebøker altså Vil tro snuppa er skjønn
Impala Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3379 Skrevet 1. november 2007 Er så glad for at vi har fått til en rutine der hun legger seg i 19-tia :juhu: Dagene er ganske like nå: - ca 07 står vi opp - hun sover gjerne en bitteliten dupp i 09-09:30-tia - så sover hun fra ca 11-11:30 og i ca 3 timer - natta ca kl 19 (og da er det ikke alltid hun har sovet siden formiddagsduppen). Hun vil ha mat ca hver andre time på dagen fremdeles da, og på kvelden hver time. Også varierer det jo hvor lenge hun sover etter at det er natta, alt fra 23-04. Men jeg er fornøyd jeg da, selv om det også er litt slitsomt
Impala Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3380 Skrevet 1. november 2007 80 kokebøker var litt overkant selv for meg, men jeg er av typen som jeg tror aldri får nok kokebøker altså Vil tro snuppa er skjønn Jeg kommer heller aldri til å få nok kokebøker Du kan da få se snuppa du også. Sender deg pm jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå