Impala Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3321 Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Lurer faktisk på om jeg skal ringe jordmora mi og høre om jeg får kommer på samtale angående fødselen selv om det er en stund siden. Legen hadde fått journalen min fra fødselen, så vi skummet kjapt gjennom den, og etterpå så sitter jeg egentlig igjen med en del spørsmål som nok jordmora er bedre til å svare på. Det er av en eller annen grunn en del småting jeg ikke husker Ellers så sover jeg ikke noe godt for tida. Sliter litt med å sovne, men det værste er at jeg blir liggende våken lenge etter at jeg har amma på natta, så det blir ikke så veldig mange timene med søvn. Kjenner jo det på dagtid med at jeg har litt hodepine og er småsvimmel, men hvis jeg legger meg på sofaen så begynner jeg bare å tenke på alt jeg kunne ha gjort, og da får jeg jo ihvertfall ikke sove Ja, ja. Det går seg vel til etterhvert. Nå tror jeg lille snupp holder på å våkne. Har sovet i over 3 timer ute nå. Tror hun liker det godt I går ettermiddag la jeg henne i vognbagen inne istedet for i vogga, og da lå hun rolig og kikket rundt seg og sovnet til slutt. Hadde jeg lagt henne i vogga, så hadde hun begynt å skrike med en gang. Lurer på hva det er hun ikke liker med den altså :klø: Endret 25. oktober 2007 av Impala
Annie Skrevet 25. oktober 2007 #3322 Skrevet 25. oktober 2007 Kanskje hun ikke liker madrassen i vogga?
Multi Skrevet 25. oktober 2007 #3323 Skrevet 25. oktober 2007 Kanskje vognbagen lukter mer kjent? *spekulerer i vei*
angelou Skrevet 26. oktober 2007 #3324 Skrevet 26. oktober 2007 Rart det at de finner seg favoritt - soveplasser. Svigermora mi fortalte det at sambo nekta plent å ligge i vogga når han var liten, så hun måtte kjøpe sprinkelseng, og da sov han som en stein Ha ei fin helg
Impala Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3329 Skrevet 28. oktober 2007 Kanskje hun ikke liker madrassen i vogga? Ja, kanskje det. Kanskje vognbagen lukter mer kjent? *spekulerer i vei* Det kan det også være. Rart det at de finner seg favoritt - soveplasser. Svigermora mi fortalte det at sambo nekta plent å ligge i vogga når han var liten, så hun måtte kjøpe sprinkelseng, og da sov han som en stein Ha ei fin helg Hun sover greit i sprinkelsenga da, heldigvis. Hei vennen! Heisann Innom med en lørdags- Takk for det Håper du har hatt en fin helg Det har jeg
Impala Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3330 Skrevet 28. oktober 2007 Merker at jeg er litt nettlei for tida jeg. Har så mye annet å gjøre på for tida også, så tiden til å være på nettet begrenser seg ganske mye syns jeg. Og når det går noen dager mellom hver gang jeg er her inne, så er det jo så mye å oppdatere seg på, og da flyr jo timene Var hos tannlegen på fredag da, og må tilbake neste fredag og bytte en fylling. Det var jo dumt det da, men greit å få tatt det før det utvikler seg. Tannlegen min er kjempegrei, og jeg har ikke tannlegeskrekk lengre. Jeg hadde helt angst en periode, noe som gjorde at jeg ikke gikk dit på flere år. Men hun er er helt super, og nå gjør det meg ingenting lengre. Var å shoppet litt etterpå, og kjøpte masse klær til lille snupp. skulle jo egentlig bare ha noen bodyer, men så var det klær på salg Til meg selv kjøpte jeg ett skjørt og noe undertøy. I går var vi og så på komfyr, men de hadde så lite utvalg der, så vi får dra på Elkjøp istedet. Etter at vi kom hjem la fikk jeg vasket vinduer og byttet gardiner mens lille snupp sov. Så da er iallefall det greit før barndåpen og vinteren. Idag har jeg egentlig ikke gjort noenting, og skjønner egentlig ikke hvor dagen har blitt av
Impala Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3331 Skrevet 28. oktober 2007 Anf by the way, lille snupp er 2 måneder idag :juhu:
Annie Skrevet 28. oktober 2007 #3332 Skrevet 28. oktober 2007 Gratulerer lille snupp! Skjønner ikke hvor de 2 mnd har blitt av...
Gjest DDD Skrevet 28. oktober 2007 #3334 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke tenk på alt som skulle vært gjort du. Det blir bare bekymringsrynker av det. Da er det bedre å smile og kose seg med hverdagen, - smilerynker er mye finere. HEI!! Ikke skyt da!! Det er selvfølgelig LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGEEEEEEEEEEEEEEEEEE til noen av OSS får rynker. Jeg skal forøvrig forsøke å ta lærdom av det jeg nettopp skrev over her selv også..
Impala Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3335 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke tenk på alt som skulle vært gjort du. Det blir bare bekymringsrynker av det. Da er det bedre å smile og kose seg med hverdagen, - smilerynker er mye finere. HEI!! Ikke skyt da!! Det er selvfølgelig LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGEEEEEEEEEEEEEEEEEE til noen av OSS får rynker. Jeg skal forøvrig forsøke å ta lærdom av det jeg nettopp skrev over her selv også.. Takk for gode ord DDD Og jeg har selvfølgelig bare smilerynker ja
Skravla Skrevet 28. oktober 2007 #3336 Skrevet 28. oktober 2007 Gratulerer til lille snupp. Men hvor pokker (unskyld språket) er det blitt av de siste 2 måneder? Tiden flyr med jetfart.
Impala Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3337 Skrevet 28. oktober 2007 Gratulerer til lille snupp. Men hvor pokker (unskyld språket) er det blitt av de siste 2 måneder? Tiden flyr med jetfart. Ja, herregud som tiden flyr!!
Impala Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3338 Skrevet 28. oktober 2007 Da er jeg oppdatert i dagbøkene iallefall, blogger får jeg ta senere, for nå er det snart tid for å finne senga. Klokka er jo egentlig en time senere, og jeg pleier jo å legge meg ca da. Er sliten i hodet kjenner jeg, og det er nok pga lite søvn. Blir spennende å se om lille snupp våkner kl 07 i morgen tidlig nå da, hun har jo pleid å våkne kl 08. La henne litt før kl 19 i kveld, og det er jo ca en time senere enn vi har fått henne i seng i det siste. Syns det er deilig jeg at hun legger seg såpass tidlig selv om hun bare en 2 måneder. Snille ungen vår :rødme:
angelou Skrevet 29. oktober 2007 #3340 Skrevet 29. oktober 2007 Skjønner godt du ikke rekker å oppdatere deg på alt jeg - nå har jeg permisjon og går hjemme hele dagen og jeg sliter nesten selv Ha en fin dag med lille snupp, som begynner å bli ganske stor sikkert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå