Vannmelon Skrevet 17. oktober 2007 #3242 Skrevet 17. oktober 2007 Det er godt når man kan bli litt mer mobil, men pass på at det ikke blir for mye, for det er også slitsomt.
Impala Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3243 Skrevet 17. oktober 2007 Det er godt når man kan bli litt mer mobil, men pass på at det ikke blir for mye, for det er også slitsomt. Har ikke tenkt å dra bort hver dag nei Men deilig å kunne ta en dag på shopping med barn uten at det blir for stressete Har planer om å bli tidlig ferdig med julegavene i år.
Impala Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3244 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Nå har jeg fått oppdatert meg her inne igjen, og det var faktisk ikke så ille denne gang. Har dere skravliser tatt dere litt ferie eller Håper ikke det går så lenge mellom hver gang jeg får vært innom fremover heller. Kanskje jeg til og med kommer innom mer idag hvis lille snupp er snill og grei Men nå skal jeg sette på en maskin med klær og rydde bort ferdigtørkede klær mens jeg venter på at hun våkner. Ikke så ille puppespreng enda heller, det er verre på natta når hun sover i 7 timer Endret 17. oktober 2007 av Impala
Annie Skrevet 17. oktober 2007 #3245 Skrevet 17. oktober 2007 Merker du at jeg er borte Dvs, det er jo flere enn meg kanskje.....
Eeyore Skrevet 17. oktober 2007 #3246 Skrevet 17. oktober 2007 Det er stillere her om dagen ja Litt deilig egentlig også, for man blir jo helt avhengig og redd for å gå glipp av noe
Impala Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3247 Skrevet 17. oktober 2007 Merker du at jeg er borte Dvs, det er jo flere enn meg kanskje..... Klart jeg merker det!! Det er stillere her om dagen ja Litt deilig egentlig også, for man blir jo helt avhengig og redd for å gå glipp av noe Kjenner til det ja
Impala Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3248 Skrevet 17. oktober 2007 Lille snupp sov faktisk helt til 15:30 idag!! Etter det fikk hun mat, og jeg la henne på magen på ei matte på gulvet, og der lå hun i over 20 min før hun ble lei. Snudde henne på ryggen, og da lå hun i over 30 min og pludret. Jeg var nedom og pludret sammen med henne innimellom matlaginga. Så snill og grei har hun aldri vært Prøvde å legge henne etter mating nå kl 19:40, men måtte bytte bleie først, og det var kanskje det som gjorde at hun ikke ville sove? Vel, vi har prøvd med både smokk og pappabryst nå, men det virker som hun vil ha mer mat, så da forsøker vi det, også er det rett i seng!
Impala Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3250 Skrevet 17. oktober 2007 Nå sovna hun ved puppen, så da er det vel håp om at det endelig er natta for henne I går var hun faktisk i seng kl 19:40, så vi jobber med å få henne i seng tidligere og tidligere så vi får litt "fri" på kvelden.
Annie Skrevet 17. oktober 2007 #3251 Skrevet 17. oktober 2007 Hvor mange ganger ammer du i løpet av natta når hun legger seg så tidlig?
kort innpå Skrevet 17. oktober 2007 #3252 Skrevet 17. oktober 2007 Vel, vi har prøvd med både smokk og pappabryst nå, men det virker som hun vil ha mer mat, så da forsøker vi det, også er det rett i seng! Kanskje ikke så rart hun var fortsatt sulten???
Multi Skrevet 18. oktober 2007 #3254 Skrevet 18. oktober 2007 Så koselig å lese inne hos deg. selv om jeg ikke er så flink til å legge igjen spor for tiden.
shatika Skrevet 18. oktober 2007 #3257 Skrevet 18. oktober 2007 god morgen. Innom med en klem til deg
Impala Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3258 Skrevet 18. oktober 2007 Hvor mange ganger ammer du i løpet av natta når hun legger seg så tidlig? Som regel 2 ganger. Første etter 5-7 timer, også går det 2-3 timer til neste, også står vi opp i 8-tia Kanskje ikke så rart hun var fortsatt sulten??? Så koselig å lese inne hos deg. selv om jeg ikke er så flink til å legge igjen spor for tiden. Ikke alltid jeg har tid til å legge igjen spor etter meg heller, så det går helt fint God morgen! God morgen God morgen! God morgen god morgen. Innom med en klem til deg God morgen
Impala Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3259 Skrevet 18. oktober 2007 Det er faktisk kuldegrader ute nå Men det er , så det blir en fin dag Nå ligger lille snupp ved siden av meg i sofaen og sover litt. Tipper hun skal gjøre det i kanskje en time, også er det mat igjen. Og etter det så pleier vi å ut å gå tur I morgen skal jeg til frisøren, og det gleder jeg meg til :juhu: Har ikke klippet meg siden før fødsele nå, så det trengs! Mannen har fri i morgen, så da slipper jeg å ha med lille snupp også.
Impala Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3260 Skrevet 18. oktober 2007 Nå våkna hun, så da blir det mat og gåtur etterhvert De lager jo så masse morsomme grimaser når de våkner også da Nå ligger hun og pludrer og smiler til meg :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå