Impala Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3201 Skrevet 10. oktober 2007 Lille snupp sover enda, og jeg har fått oppdatert meg her inne Skal sette på en maskin med klær nå, og rydde utav oppvaskmaskinen.
Flying Skrevet 10. oktober 2007 #3202 Skrevet 10. oktober 2007 Neimen så aktiv du har vært det siste døgnet da! Kanskje fordi du har fått trådløst? Så godt at hun sover så mye! Du får jo tid til å gjøre "masse" du! Blir spennende på kontroll i morgen. Ha en fortsatt fin dag! Til dere som lurer så ligger berlinerpoplene ute ja.
Pi@ Skrevet 10. oktober 2007 #3203 Skrevet 10. oktober 2007 Trollet har også hatt slik mjølkeutsett/hormonutslett. Det er helt vanlig . Veldig spent på å høre hvor stor snuppa di har blitt
Liljen Skrevet 10. oktober 2007 #3204 Skrevet 10. oktober 2007 Hei hei, vennen Ja, det er helt vanlig med hormonutslett Blir spennende å høre hva de sier på 6 ukers kontrollen, så jeg må nok inn her å se i morgen ja Jøss, 7 timer i natt, da sover hun nok snart rundt skal du se Ha en flott kveld, og hils masse. store
Annie Skrevet 10. oktober 2007 #3205 Skrevet 10. oktober 2007 Må jo selvfølgelig innom favorittImpalaen min også Så bra at hun sover så lenge på natta allerede! Kan ikke huske at Prinsessa gjorde det, men på den annen side, jeg er ikke sikker på hvor lenge jeg ammet henne heller...
Impala Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3206 Skrevet 11. oktober 2007 Neimen så aktiv du har vært det siste døgnet da! Kanskje fordi du har fått trådløst? Så godt at hun sover så mye! Du får jo tid til å gjøre "masse" du! Blir spennende på kontroll i morgen. Ha en fortsatt fin dag! Til dere som lurer så ligger berlinerpoplene ute ja. Ja, det er letter å være aktiv her inne nå ja Trollet har også hatt slik mjølkeutsett/hormonutslett. Det er helt vanlig . Veldig spent på å høre hvor stor snuppa di har blitt Helsesøstra sa at det også kunne være fordi jeg drikker appelsinjuice, så skal prøve å kutte ut det noen dager for å se. Hei hei, vennen Ja, det er helt vanlig med hormonutslett Blir spennende å høre hva de sier på 6 ukers kontrollen, så jeg må nok inn her å se i morgen ja Jøss, 7 timer i natt, da sover hun nok snart rundt skal du se Ha en flott kveld, og hils masse. store Hadde ikke gjort noe om hun sov rundt snart nei Må jo selvfølgelig innom favorittImpalaen min også Så bra at hun sover så lenge på natta allerede! Kan ikke huske at Prinsessa gjorde det, men på den annen side, jeg er ikke sikker på hvor lenge jeg ammet henne heller...
Impala Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3207 Skrevet 11. oktober 2007 Alt stod bra til med lille snupp Hun veier nå 5530 gram, så det er nok fortsatt fløte i puppa ja Helsesøstra sa at utslettet kunne skyldes appelsinjuicen jeg drikker hver dag, så det skal jeg kutte ut noen dager å se om utslettet forsvinner eller ikke. Amminga går bedre også da. Har ammet litt sittende hver dag, og jeg syns det går bedre gang for gang, selv om jeg ikke føler at det sitter 100% enda da. Heldigvis gjør liggende amming det nå Skikkelig møkkavær idag Kjedelig siden det har vært så fint i flere dager, men det er jo typisk høst da. Mannen min kom tidlig hjem fra jobb idag, så han ligger på sofaen og sover, og lille snupp ligger i vogga. Idag sovna hun av seg selv i vogga, og det er første gang på lenge! Var litt sutring og gråting en liten stund, men hun var nok så trøtt at øya bare gled igjen til slutt
Impala Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3208 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Oppdatert idag også Meldte meg inn i en ny bokklubb jeg også, og har handlet bokhylle og linduk for gavekortet. Gidder ikke å prøve å melde meg inn i fler, for er nå medlem i 6 stykker i bokklubben, samt to andre. De jeg ikke er medlem i nå, er ikke noe interessante heller. Nå har jeg satt mannen til å lage middag Endret 11. oktober 2007 av Impala
kort innpå Skrevet 11. oktober 2007 #3209 Skrevet 11. oktober 2007 Stakkars mannen, han som lå så godt på sofan.
Eeyore Skrevet 11. oktober 2007 #3210 Skrevet 11. oktober 2007 Nå må du ikke glemme å avbestille alle bøkene da
angelou Skrevet 11. oktober 2007 #3211 Skrevet 11. oktober 2007 Endelig tid til en liten runde sånn rett før sengetid Så godt å se at alt står bra til med dere Håper snuppa sover like godt i natt også
Impala Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3212 Skrevet 12. oktober 2007 Stakkars mannen, han som lå så godt på sofan. Ja, han gjorde det, men man kan ikke late seg på sofaen hele kvelden heller Nå må du ikke glemme å avbestille alle bøkene da Det pleier å gå bra det Endelig tid til en liten runde sånn rett før sengetid Så godt å se at alt står bra til med dere Håper snuppa sover like godt i natt også Hun gjorde det gitt
Impala Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3213 Skrevet 12. oktober 2007 Idag har vi vært en tur på jobben min og vist frem lille snupp Det var stas. Rart å ikke jobbe egentlig, føles som jeg har sluttet og bare er innom og hilser på gamle kjente Har lagt lille snupp, men det høres ikke ut som hun har tenkt å sove, enda hun sovnet i armene mine. Vil sikkert ha litt mer mat først tenker jeg
Impala Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3214 Skrevet 12. oktober 2007 Nå ligger hun og "nestengriner" så det er vel bare og hente henne og gi henne mat, og håpe at hun da etter det sover i maaaaange timer
Impala Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3215 Skrevet 12. oktober 2007 Da har hun fått mat, og det høres ut som hun har sovnet Mannen ville egentlig ikke legge henne for han påstod at hun var lys våken, men hun sovnet jo mens vi puppa så hun var nok egentlig rimelig trøtt. Hun pleier jo å legge seg på denne tida også. Eller så har hun sovnet av seg selv i vogga i går, og ute i vogna idag :juhu:
Impala Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3217 Skrevet 12. oktober 2007 :juhu: Så flink hun har blitt! Ja nå er hun en drøm i forhold til hva hun var bare for få dager siden :rødme:
Pi@ Skrevet 13. oktober 2007 #3219 Skrevet 13. oktober 2007 Så lettvint å bare kunne legge henne og så sovner hun . Her er det også framgang.... Nå har Trollet lært seg å illskrike når han er trøtt , tok noen dager før vi skjønte hva som var galt. Dumme foreldre . Den egentlige framgangen består i at han er blitt supertrøtt på kvelden og legger seg tidligere og tidligere
Vannmelon Skrevet 13. oktober 2007 #3220 Skrevet 13. oktober 2007 Så deilig at hun sovner av seg selv Håper dere har en fin helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå