Annie Skrevet 9. oktober 2007 #3181 Skrevet 9. oktober 2007 Det tar tid å venne seg til hverandre. Det er nytt for dere begge, og det skulle neste bare mangle om det ikke var noen oppstartsproblemer Godt å høre at det går bedre og bedre
smile Skrevet 9. oktober 2007 #3182 Skrevet 9. oktober 2007 Det høres ut som om dere koser dere om dagen!!! Å amme sittende kommer seg etterhvert. Får du bygd opp nok med puter da? Jeg sleit med å amme liggende de to første mnd. jeg men nå går det som smurt. Skal det være KG-treff? Jeg har visst ikke fått med meg det jeg... Men jeg har vel ikke turt uansett... PINGLETE MEG!!!
Impala Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3183 Skrevet 9. oktober 2007 Det tar tid å venne seg til hverandre. Det er nytt for dere begge, og det skulle neste bare mangle om det ikke var noen oppstartsproblemer Godt å høre at det går bedre og bedre Ja, litt oppstartproblem hadde jeg regnet med, men nå har det gått 6 uker, så jeg syns det burde gå seg til snart. Det høres ut som om dere koser dere om dagen!!! Å amme sittende kommer seg etterhvert. Får du bygd opp nok med puter da? Jeg sleit med å amme liggende de to første mnd. jeg men nå går det som smurt. Skal det være KG-treff? Jeg har visst ikke fått med meg det jeg... Men jeg har vel ikke turt uansett... PINGLETE MEG!!! Har ammepute så det er ikke det som er problemet. Heldigvis har liggende amming fungert stort sett hele tiden. Er ikke KG-treff, bare noen som har "blitt kjent" her inne som skal møtes.
smile Skrevet 9. oktober 2007 #3184 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, litt oppstartproblem hadde jeg regnet med, men nå har det gått 6 uker, så jeg syns det burde gå seg til snart. Har ammepute så det er ikke det som er problemet. Heldigvis har liggende amming fungert stort sett hele tiden. Er ikke KG-treff, bare noen som har "blitt kjent" her inne som skal møtes. Okei!
Pi@ Skrevet 9. oktober 2007 #3185 Skrevet 9. oktober 2007 Hun liker faktisk å ligge under babygymmen allerede nå. Kan jo faktisk ligge i opptil 20 minutter før hun blir lei. Det er deilig, for da får jeg iallefall spist frokost uten gråting Trollet liker også babygymen, men orker ikke ligge så lenge ennå. Ennå bedre liker han en sånn uro med spilledåse som vi har fått. Jeg hadde aldri funnet på å kjøpe noe slikt sjøl, men det er visst ikke bestandig mamma vet best Håper virkelig det går seg til med amminga mens du sitter. Må være kjedelig å ikke komme seg ut pga det. Jeg har amma alle steder det er mulig å amme tror jeg, og veldig glad for at jeg får til det. Trodde aldri jeg skulle tørre noe slikt...
Impala Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3186 Skrevet 9. oktober 2007 Nå har hun sovet litt ved siden av meg, men våknet nå, så da er det nok tid for mat igjen Får skifte på henne først, også må jeg begynne på middagen også. Mannen min har begynt å jobbe en time lengre man-tors for å ta fri annenhver fredag. Det blir bra
Eeyore Skrevet 9. oktober 2007 #3187 Skrevet 9. oktober 2007 Håper også den ligger på nett-TV, for jeg rakk ikke å se den igår. Herlig å høre at dere koser dere sånn :rødme:
Impala Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3188 Skrevet 9. oktober 2007 Trollet liker også babygymen, men orker ikke ligge så lenge ennå. Ennå bedre liker han en sånn uro med spilledåse som vi har fått. Jeg hadde aldri funnet på å kjøpe noe slikt sjøl, men det er visst ikke bestandig mamma vet best Håper virkelig det går seg til med amminga mens du sitter. Må være kjedelig å ikke komme seg ut pga det. Jeg har amma alle steder det er mulig å amme tror jeg, og veldig glad for at jeg får til det. Trodde aldri jeg skulle tørre noe slikt... Jeg kommer meg ut altså. Det er bare enkelte ting som er litt styrete når det ikke funker så godt å amme sittende. Håper også den ligger på nett-TV, for jeg rakk ikke å se den igår. Herlig å høre at dere koser dere sånn :rødme:
Impala Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3189 Skrevet 9. oktober 2007 To ganger på en dag, det er en stund siden sist Er forumet litt ustabilt innimellom eller? Slet med at jeg ikke kom inn etter å ha lest en tråd nå, og det var det samme tidligere idag.
Skravla Skrevet 9. oktober 2007 #3190 Skrevet 9. oktober 2007 Får ikke vært på treff i dag jeg heller, så vi får samles snart igjen, og da må vi være med!! Ja så absolutt. . Jeg gleder meg til vi skal ha samling neste gang.
Impala Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3194 Skrevet 10. oktober 2007 Ja så absolutt. . Jeg gleder meg til vi skal ha samling neste gang. Er på en stalkeSkravlarunde Heisann Håper vi sees på neste treff! Det gjør jeg også
Impala Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3195 Skrevet 10. oktober 2007 Må utnytte at lille snupp ligger ved siden av meg og sover, for det varer nok ikke så veldig lenge
Impala Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3196 Skrevet 10. oktober 2007 Da har hun fått mat, og nå trengs det ett bleieskift kjenner jeg Også skal vi ut og gå tur
loffen Skrevet 10. oktober 2007 #3197 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Kos deg på tur. Fikk lyst til å rusle en tur jeg også..mnei..kanskje ta en kaffekopp istedet. *umotivert* Endret 10. oktober 2007 av loffen
Liljen Skrevet 10. oktober 2007 #3198 Skrevet 10. oktober 2007 Hei på deg, vennen min. Hvordan går det med deg?? Så morro du har fått deg trådløst nettverk da Det er vell mye enklere nå å komme seg på nettet tenker jeg. Ha en flott dag, kos deg med prinsessa. store store
Impala Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3199 Skrevet 10. oktober 2007 Kos deg på tur. Fikk lyst til å rusle en tur jeg også..mnei..kanskje ta en kaffekopp istedet. *umotivert* Det var kjempedeilig altså. Anbefales! Hei på deg, vennen min. Hvordan går det med deg?? Så morro du har fått deg trådløst nettverk da Det er vell mye enklere nå å komme seg på nettet tenker jeg. Ha en flott dag, kos deg med prinsessa. store store Går bra med med vettu Veldig mye enklere å komme på nett ja. Kan endelig surfe mens jeg ser på tv
Impala Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3200 Skrevet 10. oktober 2007 Har gått laaang tur nå. Vet ikke hvor mange meter da, men var ute i 1 time og 20 min, og jeg gikk hele tiden Ble faktisk god og svett også. Deilig!! Sitter nå og spiser sen lunsj. Må jo forte meg i tilfelle hun våkner. I natt sov faktisk lille snupp 7 timer før hun skulle ha mat. Kanskje hun sover hele natten snart. Er lov å håpe iallefall I morgen er det 6 ukers kontroll for lille snupp. Blir spennende å se hvor mye hun har lagt på seg, også håper jeg de måler lengden også. Hun har hatt utslett i ansiktet ett par uker nå, men i følge ei bok så er det helt vanlig, så derfor har jeg ikke stresset med det siden hun ikke plages av det. Men får vel høre det i morgen hvis det er noe vi må gjøre med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå