Daria Skrevet 14. september 2007 #2961 Del Skrevet 14. september 2007 Så omtenksom å komme med bobil da Og så slipper de å risikere å bli vekket av skriking om natten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. september 2007 Forfatter #2962 Del Skrevet 14. september 2007 Så omtenksom å komme med bobil da Og så slipper de å risikere å bli vekket av skriking om natten... Ja, det er veldig omtenksomt faktisk Skriking om natta har ikke vært noe problem hittil, så får håpe det fortsetter sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. september 2007 Forfatter #2963 Del Skrevet 14. september 2007 Da er det noen som vil ha mat høres det ut som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. september 2007 #2964 Del Skrevet 14. september 2007 Ja, bobil var jo kjempesmart og snilt Kos dere masse med Snuppa go svigers i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. september 2007 #2965 Del Skrevet 14. september 2007 til verdens beste Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 14. september 2007 #2966 Del Skrevet 14. september 2007 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. september 2007 #2967 Del Skrevet 14. september 2007 Bare å si ifra neste gang du føler deg litt mjølkesprengt så kan jeg sende puppetrollet mitt til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 14. september 2007 #2968 Del Skrevet 14. september 2007 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. september 2007 #2969 Del Skrevet 17. september 2007 Det høres ut som du koser deg som mamma Og at du har fått deg ei eksemplarisk jente - håper du har hatt ei fin helg, og får ei fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 17. september 2007 #2970 Del Skrevet 17. september 2007 Har dere hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. september 2007 Forfatter #2971 Del Skrevet 18. september 2007 Ja, bobil var jo kjempesmart og snilt Kos dere masse med Snuppa go svigers i helgen Har kost oss masse ja til verdens beste Impala Ha en fin helg! Det ble en fin helg Bare å si ifra neste gang du føler deg litt mjølkesprengt så kan jeg sende puppetrollet mitt til deg Du får sende ham ned på nettene Ha en fin helg! Takk, det har vært en fin helg Det høres ut som du koser deg som mamma Og at du har fått deg ei eksemplarisk jente - håper du har hatt ei fin helg, og får ei fin uke Ja, jeg koser meg. Og det gjør mannen min også Syns hun er snill og grei så langt ja, så måtte det bare vare Har dere hatt en fin helg? Ja, det har vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. september 2007 Forfatter #2972 Del Skrevet 18. september 2007 Svigers reiste i går formiddag, og igjen var det deilig å bli alene, selv om det er hyggelig med besøk Tror nok de også syns det var trivelig å se henne "live", og ikke bare på bilder. Tipper hun blir litt bortskjemt av alle besteforeldrene Av mine foreldre og broren min fikk hun klær, så nå har vi klær en god stund fremover. Endel i størrelse 50 begynner å bli for lite (mulig det er fordi jeg har kjørt de i tørketrommelen men...), så nå går det også endel i størrelse 56. Idag begynte mannen min å jobbe igjen også, så nå må vi klare oss selv på dagtid. Men det skal nok gå greit det også. Han er en helt enestående far, og elsker å kose med lille snupp. Så der har jeg vært utrolig heldig Hun er fremdeles stort sett snill og grei. Hun ville ikke roe seg etter amming kl 01:30 i natt, men til slutt tok pappaen henne litt på brystet, og da roet hun seg med en gang. Hun var litt sutrete på morgenen etter at vi stod opp også, men hun sovnet da til slutt. Tror hun er litt selskapssyk og liker å være tett inntil oss. Koselig det da, men når jeg skulle vært på do og tatt en dusj, så er det ikke like greit Hun løfter faktisk hodet litt når hun ligger på magen, og det har hun gjort en ukes tid allerede. Trodde ikke de klarte det så tidlig jeg da, men det er jo bare gøy det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. september 2007 #2973 Del Skrevet 18. september 2007 Tipper hun blir litt bortskjemt av alle besteforeldrene Er ikke det besteforeldres hovedoppgave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 18. september 2007 #2974 Del Skrevet 18. september 2007 Er ikke det besteforeldres hovedoppgave? Det kan virke sånn her hos oss, i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. september 2007 #2975 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg tror farmor så det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. september 2007 #2976 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg lurer fremdeles på hvor mye jeg trenger å kjøpe i str 50 jeg da, hvor lang er prinsessa di nå da? Tipper nemlig jeg får en ganske lang unge, siden vi var 53 og 57 cm når vi ble født Koselig med ivrige besteforeldre altså :rødme: Og det er jo sant, de kan jo få lov til å skjemme dem bort - heldiggriser SÅ koselig å les om den lille familien, far som digger å være far og snuppa som digger å kose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. september 2007 #2977 Del Skrevet 18. september 2007 Koselig aa lese om dagene deres med den eksemplariske lille jenta dere har faatt! Tenk at hun er saa liten at hun har brukt str. 50 - tror Theodor var saavidt innom str. 56 foer han gikk rett inn i 62! Ha en fin dag alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. september 2007 #2978 Del Skrevet 18. september 2007 50 trenger du ikke da Angelou!!! Lillesmile var 51 cm lang og vi brukte vel 50 i knapt en mnd. Men vi brukte mest av 56 helt fra starten av. Det var bittelitt stort men det var kun de første 2-3 ukene. De vokser VELDIG fort! Så kjekt å lese om at det går bra med dere Impala. Flere som blir bortskjemte av besteforeldrene??? Kjekt det!Bestefar her kjøpte en rosa body på name it som det sotd "BESTEFARS SKATT" på. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 18. september 2007 #2979 Del Skrevet 18. september 2007 Oppi her hvor jeg bor hører jeg besteforeldre si at barnebarna er livets dessert. Og hva gjør vi med desserten? Jo, vi kooooooser oss og så lar vi den stå når vi ikke orker mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. september 2007 #2980 Del Skrevet 18. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå