Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så deilig med baby som sover!!! Det har vi vært heldig med også selv om jeg i begynnelsen gikk og sjekket henne ofte om hun pustet. Tror ikke det er såååå vanlig at en 3 dager gammel baby sover 6 timer i strekk liksom....

Hos oss har sovehjerte holdt seg stabilt og det er bare helt vidunderlig. Enkelte som påstår at vi ikke vet hvordan det er å ha unge men....

Håper det fortsetter hos dere også. Det er jo gode sjanser for det.

Godt å høre det går bedre med ammingen også!!! :juhu:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bomma fullstendig på tippinga jeg også :ler:

Godt å høre at amminga går bedre og at snuppa di sover så godt og lenge! :klem:

Skrevet
Ser av tippelista mi at det ble full klaff for multitasking både når det gjaldt dato og kjønn. Masse gratulerer med den :roser:

Holly Hobbie tippet også riktig dato :)

I tillegg tippet følgende også riktig kjønn: Vannmelon, iss, Skravla, shatika, MrsP, Jerle, Annie, Kylling, Amadea, Liljen, smile, angleou :)

:juhu:

Min debut som tipper. :ler:

Så fint å høre at det går så bra med dere allerede! Jeg har absolutt ingen tips å komme med ;) , så det blir bare noen :klemmer: fra meg.

Skrevet

Så koselig å lese om deg og impalille! Godt at alt går i riktig retning og at dere har det fint :)

Skrevet

Ønsker deg og familien din en fin helg! :klem:

Skrevet
*Bomma totalt på både kjønn og dato jeg...*

Så greit å få den turen ned til helsestasjonen da. Godt å få spurt og pratet om det dere lurer på.

Jeg tar veldig gjerne i mot bilde på mobilen altså! Har egentlig tenkt på det lenge, men fant ut at jeg ikke skulle mase med deg. :klemmer:

Bilde kommer ;)

Så deilig med baby som sover!!! Det har vi vært heldig med også selv om jeg i begynnelsen gikk og sjekket henne ofte om hun pustet. Tror ikke det er såååå vanlig at en 3 dager gammel baby sover 6 timer i strekk liksom....

Hos oss har sovehjerte holdt seg stabilt og det er bare helt vidunderlig. Enkelte som påstår at vi ikke vet hvordan det er å ha unge men....

Håper det fortsetter hos dere også. Det er jo gode sjanser for det.

Godt å høre det går bedre med ammingen også!!! :juhu:

Jeg håper også vi får en unge som er grei til å sove :)

Jeg bomma fullstendig på tippinga jeg også :ler:

Godt å høre at amminga går bedre og at snuppa di sover så godt og lenge! :klem:

Takk for det :)

:juhu:

Min debut som tipper. :ler:

Så fint å høre at det går så bra med dere allerede! Jeg har absolutt ingen tips å komme med ;) , så det blir bare noen :klemmer: fra meg.

Helt i orden at du ikke har tips, :klemmer: mottaes også med takk :)

Så koslig å høre fra deg Impala.

:klemmer:

:)

Skrevet
Så koselig å lese om deg og impalille! Godt at alt går i riktig retning og at dere har det fint :)

Ja, det går seg til :)

:hallo:

:vinke:

Ønsker deg og familien din en fin helg! :klem:

God helg! :klemmer:

takk for det :)

Kos dere masse med Impalille i helgen :klemmer:

:kys_2:

:)

Skrevet

Tiden flyr ser jeg, 4 dager siden jeg var innom her sist :overrasket:

Det er ikke helt vanlig til meg å være, så det er tydelig at det er noen andre som har tatt styringa over livet mitt nå :ler:

Men sånn er det vel i starten til den lille har fått litt mer rutine på dag og natt, soving og spising.

Hun sover ca 3 timer mellom hver mating nå, noen ganger mer, andre ganger mindre. Vi ammer stort sett liggende, for da får hun puste best og hun suger også lengre. Jeg har nok litt for store pupper (de dekker til nesa hennes) til at sittende amming er det rette riktig enda. Men det blir nok det også etterhver når hun vokser litt mer.

Dagene bare flyr avsted føler jeg. På torsdag var vi på vår første shoppingtur. Det gikk greit, måtte bytte bleie og amme en gang, og det var jo ikke så ille. Dette var jo i tillegg den dagen hun sov kortest mellom hver amming. Måtte kjøpe litt mer klær til henne og noe annet småtteri, samt at vi handlet mat til over helgen.

Hun bruker faktisk størrelse 50 enda for selv om hun var tung, så var jo hun jo ganske kort, og 56 blir for langt for henne enda.

I morgen kommer mamma og pappa på besøk og blir til tirsdag, og på fredag kommer svigers. De kan jo nesten ikke vente med å komme noen av dem, men syns det har vært greit å få en uke hjemme alene før vi får overnattingsbesøk.

Så idag må vi shine huset, det ble en kattevask sist gang, så vi får ta litt mer ordentlig nå.

Vi har det bra alle tre, og koser oss masse. Tror nok hun blir ei lita pappajente :)

Skrevet

Så godt å høre at dere har det bra! :)

Skrevet

Så koselig å lese at det går så bra med dere! :klemmer:

Skrevet

Så koselig at du tar deg tid til å komme innom her. Mine pupper var også for store, så jeg måtte "holde unna" for nesa. :fnise: Men det gikk det også. Selvom jeg misunte de som bare kunne sitte med i hvertfall den ene armen fri...

Kos dere med snuppa og foreldrene dine! :klemmer:

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Innom for å ønske Impalafamilien god helg :klem:

Har sniklest litt for å se hvordan det går med mor og barn, og det er godt å høre at det går litt lettere nå. :kose:

Skrevet
Så godt å høre at dere har det bra! :)

Takk, takk. Kan ikke klage :)

Så koselig å lese at det går så bra med dere! :klemmer:

Ja, ting går seg da til :)

Så koselig at du tar deg tid til å komme innom her. Mine pupper var også for store, så jeg måtte "holde unna" for nesa. :fnise: Men det gikk det også. Selvom jeg misunte de som bare kunne sitte med i hvertfall den ene armen fri...

Kos dere med snuppa og foreldrene dine! :klemmer:

Må også masere litt klumper for å unngå brystbetennelse, og det er også mye enklere når vi ammer liggende, og jeg slipper å holde puppen unna nesa hennes.

Skal kose oss masse med både snuppa og foreldrene mine :)

Innom for å ønske Impalafamilien god helg :klem:

Har sniklest litt for å se hvordan det går med mor og barn, og det er godt å høre at det går litt lettere nå. :kose:

Koselig at du stikker innom her :)

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet
:) Så kos å høre at det stort sett går greit. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...