Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler ikke at jeg liksom får uttrykt meg nok jeg.. Jeg er så kjempe glad altså. Var så hyggelig å våkne til en sms fra deg i dag vennen! Ble helt rørt. Nå skal dere nyte dagene, tenke på dere selv og bli godt kjent med den lille jenta deres! Stoor klem! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:babyjente::duskedame::babyjente: Gratulerer!!! :babyjente::duskedame::babyjente:

Det må være fantastisk å endelig ha fått ut Impalille. Og så ble den en liten prinsesse da. Tenker du og mannen er riktige så stolte nå. Ta godt vare på deg selv etter keisersnittet og kos deg masse med mann og baby!

:klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jobb, men måtte snike litt for å se om det hadde skjedd noe mer hos deg. Og det hadde det jo! :hoppe::hoppe:

GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE MED EN DATTER!!!

:klemmer::klemmer::klemmer:

Kjenner jeg blir litt rørt nå.. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg bare har vært innom for å sniktitte må jeg jo inn for å

GRATULERE SKIKKELIG MED LILLE IMPALILLE :rødme:

stooooor :klemmer:

:babyjente::hoppe::hoppe::hoppe::babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk denne fra Impala.

Det står ikke så bra til med meg. Er kvalm og sliten og har kastet opp flere ganger. Får ikke i gang magen og skal nå på røntgen for å se om tarmene evt ligger i klem. I verste fall blir det enda en operasjon. :(

Tenker på deg vennen! Dette var ikke morsomt nå når du skulle kose deg som nybakt mamma! :troest: Får håpe de finner ut hva det er og at det går bra fort!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dallandra Darcy

Huffameg, det høres ikke noe morsomt ut. Håper de finner ut hva som må til SNART sånn at du kan bli bra fortest mulig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: Det var trist å høre. Jeg håper de finner ut av det snart og at du snart blir frisk og snart kan kose deg med Impelille hjemme. :klem: Endret av multitasking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...