Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Oppdatering:

"Impala er på vei hjem. Det var godt med fostervann, så de var usikre på om det var lekket ut noe. Selv er hun sikker på at det gjorde det. Lukta helt anderledes enn noe annet.

Nå er det bare å vente på rier eller mer vannavgang. "

Jeg som var så sikker på at noe var på gang nå.. :sjenert:

Ja, ja, jeg er iallefall veldig klar, og tror fødselen din er rett rundt hjørnet, vennen. Prøv å få deg noe søvn nå.

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:(

Så stor skuffelsen er for meg, så tør jeg ikke tenke på hvordan det er for Impala...

:troest:

Lad batteriene nå, for det helt store er rett rundt hjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å bli sendt hjem!! Men de vet vel hva de snakker om...forhåpentligvis...

Tipper du må tilbake i løpet av kvelden, jeg....

:klemmer: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh vennen min!! Nå må du slappe av og bare vente, vente, vente. Du skal se at i løpet av kvelden så er du tilbake på sykehuset! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, her er ene sladdris klar som ett egg!! Fri til i morgen kveld, så her skal det blir oppdateringer når jeg får noen :)

Har ikke fått noe sms av impala enda, men hun må da få tid å pratet med legen først :ler:

I mens får vi bare vente...... og vente...... og vente ..... :sjenert:

Lykke til, vennen ;)

*løper å finner telefon, melde til Annie* :juhu:

:fnise:

Har ikke hørt noe enda....

*sjekker telefonen hvert 5 sek.. * :sjenert:

ME TOO!!

Kan noen forklare meg hvordan jeg skal klare å ha pcfri i ettermiddag??? *søker mannen om utsatt fri*

Nytter ikke med pcfri før Impalille er født må vite!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så nedtur. Men, da skjer det nok noe om ikke altfor lenge, da må du bruke tiden godt til å hvile, få nok søvn og lade batteriene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender du meg en sms hvis det skjer noe i kveld Annie? Jeg blir opptatt etter jobb og kommer ikke til å være ved pc'n.. Litt krise..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender du meg en sms hvis det skjer noe i kveld Annie? Jeg blir opptatt etter jobb og kommer ikke til å være ved pc'n.. Litt krise..

Hva? Andre planer på en dag som denne? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender sms så fort jeg hører noe Dronninga! Skal på 2 møter i kveld jeg også, men sms SKAL jeg sende ut!! :tommelopp:

Holder på å døøøø av spenning, men lar være å sende melding til henne. Husker hvor irriterende det var når alle ringte meg på sykehuset og lurte på hvordan det gikk,

LYKKE TIL VENNEN! Snart er du MAMMA!!!

Har helt tårer i øynene her, DETTE ER STORT!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra Annie! Nei, jeg skal heller ikke sende mld til henne. Hun har nok å tenke på nå om ikke hele ligaen skal mase på henne.. :fnise: Det skjer når det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat 4 sider med hjertet i halsen... :hoppe: dette er jo dødsspennende!

Lykke til Impala, vi tenker på deg og heier på lille smurfen alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
POKKER!! Folkene her maser om mat!? De må da skjønne at jeg ikke har tid til å lage mat!!!!!!!!!

Du må forklare dem om prioriteringer skjønner du vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...