Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Egentlig burde hun vært ferdig forrige lørdag. :fnise: Da kunne hun trillet i det fine været vi har. :sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Nei, til tirsdag!

Like greit at man ikke vet når de kommer tror jeg :ler:

Egentlig burde hun vært ferdig forrige lørdag. :fnise: Da kunne hun trillet i det fine været vi har. :sol:

Ja, det er sant :)

:klem:

Skrevet

Var koselig lunsj i går, men også litt trist, for nå ser jeg henne ikke før uti februar :tristbla:

Men vi skal jo holde kontakten via telefon, sms og msn så det skal nok gå bra. Også må vi jo bare bort og besøke de. Planen er å gjøre det før knøttet blir 2 år, så det er da enda tid til å finne ut når.

Formen er enda bra, men merker at det begynner å bli litt tyngre ja. Har litt mensenmurringer i mage/rygg og kjenner at det skjer noe med bekkenet, men ingen smerter :)

Det er jo ikke noe annet å gjøre enn å vente.

Idag skal jeg ikke gjøre noe spesielt, bortsett fra å vaske litt klær og handle litt mat. SKal ellers sitte ute og kose meg i det fine været :sol:

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

Høres ut som at det begynner å nærme seg for deg :hoppe:

Hva skal jeg si: Nyt dagene og lad opp til din nye tilværelse som mamma. Har du forresten tenkt på KG-navn til Impalababyen? :ler:

Skrevet

Hva skal jeg si: Nyt dagene og lad opp til din nye tilværelse som mamma. Har du forresten tenkt på KG-navn til Impalababyen? :ler:

JA, jeg håper jo at det begynner å nærme seg :)

KG-navn? Tenkte du på hva jeg skal kalle h*n her inne?

Skrevet

Glemte å si istedet at det kom litt slim på dopapiret en gang jeg var på do i går, men det ligna ikke på noen slimpropp da, og fargen var gulaktig, så det kan hende det bare er sånn som kommer innimellom :klø:

Skrevet

Kalven, kanskje?

:fnise:

Skrevet
Kalven, kanskje?

Tror det får komme etterhvert. Må jo se hvem h*n er først.

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet
Glemte å si istedet at det kom litt slim på dopapiret en gang jeg var på do i går, men det ligna ikke på noen slimpropp da, og fargen var gulaktig, så det kan hende det bare er sånn som kommer innimellom :klø:

Eller kanskje det er slimproppen som har begynt å løsne/komme/eller hva det nå heter.

*overbevist* :hoppe: :juhu:

Skrevet
Eller kanskje det er slimproppen som har begynt å løsne/komme/eller hva det nå heter.

*overbevist* :hoppe: :juhu:

Det er jo bare å vente å se om det skjer noe mer i nær fremtid da.

Skrevet

Tror det får komme etterhvert. Må jo se hvem h*n er først.

Får ikke impalaer kalver, da? :klø:

Skrevet
Får ikke impalaer kalver, da? :klø:

Vet ikke om jeg syns noe særlig om å kalle avkommet mitt for kalven :sjenert:

Skrevet
Vet ikke om jeg syns noe særlig om å kalle avkommet mitt for kalven :sjenert:

:ler: Jeg kan i grunnen forstå deg.

Skrevet
:ler: Jeg kan i grunnen forstå deg.

Det var godt å høre :ler:

Impalille? ;)

Absolutt en mulighet :)

Skrevet

Så spennende med mulig slimproppavgang :hoppe:. Jeg ser og ser etter den berømte slimproppen, men ingen resultater foreløpig :ler:.

Jeg tror du bare plutselig går i fødsel uten så mye vondter og dill og tull (som jeg sliter med nå....) og så er jeg sikker på at det skjer før meg ;).

Skrevet
Så spennende med mulig slimproppavgang :hoppe:. Jeg ser og ser etter den berømte slimproppen, men ingen resultater foreløpig :ler:.

Jeg tror du bare plutselig går i fødsel uten så mye vondter og dill og tull (som jeg sliter med nå....) og så er jeg sikker på at det skjer før meg ;).

Veldig usikker på om det kan kalles slimpropp altså, men har jo ikke hatt sånn før heller da :klø:

Og jeg er sikker på at du føder før meg :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...