Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skal jeg ta av sengetøyet og begynne å gjøre rent her hjemme. føler jeg har surra bort halve dagen idag, siden jeg ikke stod opp før 09:30, men skal jo ingenting spesielt heller da så.

Driver og vasker klær også, har planer om å renske vaskerommet helt før jeg føder, ligger endel gardiner og duker der også, og det driver jeg og vasker nå. Greit å få det unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ta av sengetøyet og begynne å gjøre rent her hjemme. føler jeg har surra bort halve dagen idag, siden jeg ikke stod opp før 09:30, men skal jo ingenting spesielt heller da så.

Driver og vasker klær også, har planer om å renske vaskerommet helt før jeg føder, ligger endel gardiner og duker der også, og det driver jeg og vasker nå. Greit å få det unna :)

Det der høres ut som rett før fødselengergi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 10000 innlegg! :danser: :danser:

Jeg vil også ha litt vaske og rydde hjemmet-energi! Jeg har ikke pusset tenner engang i dag.. :ler:

Håper du får en kjempefin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er!! :klappe::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10000!!!

:klemmer::skravle::5::gratulerer::perebrus::danser::gravid::hoppe: :juhu: :is: :dronning:

Unnlot å ta med alle med alkohol :ler:

:ler:

Det var da en skkikkelig fest det der, selv uten alkohol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...