Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Hei hei vennen :)

Snart høygravid jo, så gøy :hoppe:

Hvordan er formen din ellers da??

Syns du er så utrolig flink til å trene altså :tommel: Gir meg motivasjon så det holder skal jeg si deg :) skal ut å sykle laaang tur i dag jeg.

Ha en flott dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som om du har rimelig kontroll over jobben nå. Godt å gå ut i ferie/permisjon med god samvittighet! Jeg har allerede nå begynt å forberede meg/organisasjonen på at jeg skal bort..

Have a nice lunch!

Hadde jeg hatt masse ting jeg ikke rakk å bli ferdig med, hadde jeg fått kjempedårlig samvittighet, og det er ikke gøy!

Har en god stund forberedt de rundt meg, og har ikke tatt på meg nye ting.

Hei hei vennen :)

Snart høygravid jo, så gøy :hoppe:

Hvordan er formen din ellers da??

Syns du er så utrolig flink til å trene altså :tommel: Gir meg motivasjon så det holder skal jeg si deg :) skal ut å sykle laaang tur i dag jeg.

Ha en flott dag.

stor :klem:

Formen er helt super, ingenting å klage på egentlig. Kan jo klage litt på halsbrann, men så lenge jeg får sove, så bryr jeg meg egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner permisjonen? Nå viser jeg hvor uvitende jeg er, men hvor stor er egentlig en mage når det er så kort tid igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner permisjonen? Nå viser jeg hvor uvitende jeg er, men hvor stor er egentlig en mage når det er så kort tid igjen?

Permisjonen begynner 6. august, men jeg skal ha 3 uker ferie først, fra neste uke.

Hvor stor en mage er er veldig forskjellig fra person til person. I følge jormora er jeg stor, eller livmoren er stor er det vel rettere å si, men andre jeg snakker meg sier at jeg ikke er så stor. Siden jeg aldri har vært gravid før heller, så har jeg ingenting å sammenligne med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen har vært ganske rolig idag. Det er forresten ikke så mye harde spark lengre heller, mer at magen rører på seg. Også kjenner jeg godt at den strekker på seg, det er litt ubehagelig.

Men jeg tenker at så lenge jeg merker bevegelse i en eller annen form så er alt bare bra med h*n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Snakker vi om håndball- eller fotballstørrelse? Vannmelon eller kålrot? Jeg har virkelig null peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Snakker vi om håndball- eller fotballstørrelse? Vannmelon eller kålrot? Jeg har virkelig null peiling.

En stoooor vannmelon :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulit: Hvis du er på msn kan du få adressen min altså. Da får du tilgang til spacet mitt, og der ligger det bilder av magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utsatt til i morgen. Sambo har ikke sovet i natt, dvs ikke mer enn 2 timer, pga elveblest. Sikkert ikke lurt å kjøre så langt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

badeball av den store størrelsen!

:ler:

:ler:

Kan man gå normalt når man har en sånn vannmelon/basketball foran? :klø:

Blir nok litt vuggende gange ja, ihvertfall etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man gå normalt når man har en sånn vannmelon/basketball foran? :klø:

Har du noengang sett noen høygravide som går normalt??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har du noengang sett noen høygravide som går normalt??? :ler:

Jeg innbiller meg at jeg går normalt, men mannen påstår at jeg vugger :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner da ikke om de gravide jeg ser, er høygravide. Kan da ikke gå bort og spørre dem heller.. ;)

Endret av multitasking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner da ikke om de gravide jeg ser, er høygravide. Kan da ikke gå bort å spørre dem heller.. ;)

Kan hende de hadde blirr sure også da ja :ler:

Vi er vist rene hormonbombene, sies det :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...