Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Godt du ksønte det da :ler:

:legrine:

-----------------

Jeg vil også være med å furte over dårlig vær. Jeg har hatt ferie i to uker nå, og har nesten ikke sett snurten av sola! :sur:

Har to uker igjen av ferien, og jeg krever at det blir fint vær hver eneste dag fremover! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, vennen :)

Nå er det snart ferie, og da skel du se godværet kommer :Nikke:

Gleder meg spesiellt til slutten av Juli ;) Blir kooooooseli!!!

stor stor :klem:

Der var du ja :)

Godt å se at du ikke har glemt KG helt :)

:klem: :klem: :klem:

:kyss:

:legrine:

-----------------

Jeg vil også være med å furte over dårlig vær. Jeg har hatt ferie i to uker nå, og har nesten ikke sett snurten av sola! :sur:

Har to uker igjen av ferien, og jeg krever at det blir fint vær hver eneste dag fremover! :Nikke:

Fader også, som du finner skrivefeil da :sur::ler:

Er med og krever fint vær!

Heia - og været er fortsatt dårlig. Håper du koser deg likevel, blir nok snart :sol: skal du se

Idag yrer det bare, men er jo grått og trist da. Bor heldigvis ikke i nærheten av noe større vassdrag, så ingen fare for flom iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk trent spinning på morgenen da. Fornøyd med det :)

Men merker at magen er litt i veien, men det går da greit.

Gråværet fortsette ja, men ikke like mye nedbør idag heldigvis.

I går fikk vi fikset lys og stikkontakter på barnerommet, samt flyttet telefonkontakten og pc inn på vårt soverom. Pulten vi har blir litt feil der inne, så vi må finne en ny, men det går greit å bruke den foreløping. Bra vi har stort soverom.

Driver å vurderer om vi skal bruke sprinkelsenga fra starten av, eller om vi skal ha vogga på soverommet. Da har vi ikke noe annet enn vognbaggen nede da, men...

Mange ting man må ta stilling til gitt :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte å bruke sprinkelsenga fra starten av, men det er ikke sikkert det funker da... Har uansett veldig lyst til å ha vogga i stua, den er så fin :). Så kanskje vi ender opp med vognbaggen på soverommet hvis Trollet synes det blir skummelt å ligge i den "store" sprinkelsenga.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha vogge på soverommet vi, og bruker vogna i stua tror jeg. Skal kjøpe/ønske oss sprinkelseng til jul tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har brukt sprinkelsenga helt fra de kom hjem fra sykehuset. Har brettet en av dynene dobbelt (nå har vi to dyner...) og lagt nederst i senga, så den virker mindre + at vi helt i begynnelsen rullet sammen tepper relativt stramt og la rundt kanten av senga så barna fikk et lite "rede" å ligge i. Da tror jeg ikke senga kjentes så stor ut. Vi har vogga i stua. Har vært godt det og. Særlig fordi vi vil at de skal bli vant til å ha litt lyd rundt seg når de sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte å bruke sprinkelsenga fra starten av, men det er ikke sikkert det funker da... Har uansett veldig lyst til å ha vogga i stua, den er så fin :). Så kanskje vi ender opp med vognbaggen på soverommet hvis Trollet synes det blir skummelt å ligge i den "store" sprinkelsenga.

Det var det vi også hadde tenkt, men ble plutselig litt usikker :ler:

Vi skal ha vogge på soverommet vi, og bruker vogna i stua tror jeg. Skal kjøpe/ønske oss sprinkelseng til jul tenker jeg.

Vi har jo både sprinkelseng, vogge og vogn fra starten av vi, så det var derfor jeg begynt eå lure på hvordan vi skulle gjøre det.

Vi har brukt sprinkelsenga helt fra de kom hjem fra sykehuset. Har brettet en av dynene dobbelt (nå har vi to dyner...) og lagt nederst i senga, så den virker mindre + at vi helt i begynnelsen rullet sammen tepper relativt stramt og la rundt kanten av senga så barna fikk et lite "rede" å ligge i. Da tror jeg ikke senga kjentes så stor ut. Vi har vogga i stua. Har vært godt det og. Særlig fordi vi vil at de skal bli vant til å ha litt lyd rundt seg når de sover.

Hvis vi skal bruke sprinkelsenga fra starten av, så må nok legge noe nedi ja. Kan jo sette vognbaggen oppi også vel :klø:

Grunnen til at jeg begynte å vurdere vogga på soverommet, er jo at da kan den lille gynges hvis den gråter og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader også, som du finner skrivefeil da :sur::ler:

Vet du, jeg trodde faktisk du skrev den feilen med vilje og at du ertet meg. Men det ble nesten ekstra morsomt når det ikke var sånn likevel. :ler:

Huff, nå er jeg slem med deg. Jeg skal ikke le mer på din bekostning.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg trodde faktisk du skrev den feilen med vilje og at du ertet meg. Men det ble nesten ekstra morsomt når det ikke var sånn likevel. :ler:

Huff, nå er jeg slem med deg. Jeg skal ikke le mer på din bekostning.. :sjenert:

Nei jeg gjorde det faktisk ikke med vilje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det ikke blir alt på en gang så er det jo greit.

Er jo ikke såååå ung lenger heller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst, så er mannen min yngre enn deg men har allerede funnet flere grå hår. Han prøver å le det bort, men jeg merker han får litt noia. :ler:

Dessuten går det jo an å gjøre noe med da. Hårfarge er en fin ting dersom de grå hårene formerer seg. Men det er jo ikke noen regel som sier at de trenger å gjøre det på mange år enda. Mange finner enkelte går hår uten at det trenger å bety noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så veldig bekymret nei. Tipper det var ett enkelt hår.

Håper iallefall at frisøren min har vett nok til å si fra hvis det blir noe stort omfang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det vi også hadde tenkt, men ble plutselig litt usikker :ler:

Vi har jo både sprinkelseng, vogge og vogn fra starten av vi, så det var derfor jeg begynt eå lure på hvordan vi skulle gjøre det.

Hvis vi skal bruke sprinkelsenga fra starten av, så må nok legge noe nedi ja. Kan jo sette vognbaggen oppi også vel :klø:

Grunnen til at jeg begynte å vurdere vogga på soverommet, er jo at da kan den lille gynges hvis den gråter og sånn :)

Vi har sprinkelseng på soverommet, men hun lå ikke i den før etter to uker. Frem til da lå hun i en ammemadrass mellom oss. Mest fordi hun kom før termin og vi aldri hadde fått skrudd opp senga :ler:

Men jeg tror vogga er mer praktisk i stua, det er nok der du trenger å vugge hvis h*n gråter. Stort sett sover de om nattan, ellers så tar du den opp og trøster...

*lyder i vogga her, må løpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet flere grå hår og jeg er noen år yngre enn deg, og mannen er nesten helt grå og han blir 32... Hvis det er noen trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sprinkelseng på soverommet, men hun lå ikke i den før etter to uker. Frem til da lå hun i en ammemadrass mellom oss. Mest fordi hun kom før termin og vi aldri hadde fått skrudd opp senga :ler:

Men jeg tror vogga er mer praktisk i stua, det er nok der du trenger å vugge hvis h*n gråter. Stort sett sover de om nattan, ellers så tar du den opp og trøster...

*lyder i vogga her, må løpe*

Det er jo egentlig det vi heller mot ja. Sprinkelseng på rommet, og vogge i stua. Har allerede motnert sammen senga, og den får vi ikke ut av rommet vårt uten å demontere heller så... :ler:

Jeg har funnet flere grå hår og jeg er noen år yngre enn deg, og mannen er nesten helt grå og han blir 32... Hvis det er noen trøst.

Jeg vet jo at det ikke er akkurat unormalt, men man blir gjerne litt overrasket likevel :ler:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...