angelou Skrevet 27. juni 2007 #1641 Del Skrevet 27. juni 2007 Venter spent på referat. Vi får det i forbindelse med at vi har meldt oss på foreldreforberedende kurs via jordmor på helsestasjonen her. Kommunen her har også utvidet svangerskapskontrollene, blant annet får vi komme til jormor i uke 15, og det skal man jo egentlig ikke etter de nye retningslinjene Lykke til på omvisning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. juni 2007 #1642 Del Skrevet 27. juni 2007 Nei, da skal jeg snart reise fra jobb, så jeg rekker å lage litt mat før vi skal på omvisningen. Den varer vist fra 17:30-20:30. Blir spennende å se hva vi får info om Så spennede. Hvilket sykehus skal du føde på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. juni 2007 #1643 Del Skrevet 27. juni 2007 Nå begynner det virkelig å næreme seg fødsel her altså Håper der lærer noe nyttig ikveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #1644 Del Skrevet 28. juni 2007 Venter spent på referat. Vi får det i forbindelse med at vi har meldt oss på foreldreforberedende kurs via jordmor på helsestasjonen her. Kommunen her har også utvidet svangerskapskontrollene, blant annet får vi komme til jormor i uke 15, og det skal man jo egentlig ikke etter de nye retningslinjene Lykke til på omvisning Referat finner du nedenfor Så spennede. Hvilket sykehus skal du føde på? Ahus. Nå begynner det virkelig å næreme seg fødsel her altså Håper der lærer noe nyttig ikveld da Ja, her flyr tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. juni 2007 #1645 Del Skrevet 28. juni 2007 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #1646 Del Skrevet 28. juni 2007 Det var en grei omvisning/informasjon Fikk først se hvordan det ser ut i fødeavdelingen, også tilbragte vi mesteparten av kvelden på en av fødestuene Jordmora gikk gjennom de forskjellige fasene i fødselen, og hva man da bør gjøre. Også gikk hun gjennom hva som finnes av smertestilliende, og hvilke fødestillinger man kan bruke. Også var vi en snartur innom barselavdelingen til slutt Jeg syns det var en grei kveld, men mannen syns det var litt langtekkelig. Men at det er koselig der, det klarer ingen å overbevise meg om altså, men sånn er det når sykehuset er gammelt og de driver og bygger nytt Der skal ikke jeg ligge ett minutt lengre enn jeg trenger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #1647 Del Skrevet 28. juni 2007 God morgen Dæven, har du blitt morgenfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. juni 2007 #1648 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Skal levere bilen på verksted, men ikke si det til noen, skal overraske og lure dem... *tihi* Endret 28. juni 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #1649 Del Skrevet 28. juni 2007 Du må ikke sjokkere sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. juni 2007 #1650 Del Skrevet 28. juni 2007 *MUHAHAHA* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #1651 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Bør jeg begynne å bli bekymret for deg nå når du er her inne nesten hele døgnet?? Endret 28. juni 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. juni 2007 #1652 Del Skrevet 28. juni 2007 Heldig du som fikk omvisning på sjukehuset. Det kunne jeg også tenke meg, men sist jeg var hos jm fikk jeg vite at de hadde slutta med det tilbudet . Jeg har bare vært innlagt på sjukehus en gang og det var da jeg hadde utskrapning, så det hadde vært greit å få sett litt på forhånd hvordan ting fungerer og ser ut. Ungen kommer nok ut uansett, men jeg tror jeg hadde vært ennå roligere hvis jeg hadde vist hvordan det var der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #1653 Del Skrevet 28. juni 2007 Heldig du som fikk omvisning på sjukehuset. Det kunne jeg også tenke meg, men sist jeg var hos jm fikk jeg vite at de hadde slutta med det tilbudet . Jeg har bare vært innlagt på sjukehus en gang og det var da jeg hadde utskrapning, så det hadde vært greit å få sett litt på forhånd hvordan ting fungerer og ser ut. Ungen kommer nok ut uansett, men jeg tror jeg hadde vært ennå roligere hvis jeg hadde vist hvordan det var der. Så dumt da Det var det jeg syns var greiest, å se hvordan det ser ut der, og hvor man skal henvende seg og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. juni 2007 #1654 Del Skrevet 28. juni 2007 Bør jeg begynne å bli bekymret for deg nå når du er her inne nesten hele døgnet?? Ikke du kanskje, men JEG burde sikkert være det... Forøvrig er det bare et blaff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. juni 2007 #1655 Del Skrevet 28. juni 2007 Så dumt da Det var det jeg syns var greiest, å se hvordan det ser ut der, og hvor man skal henvende seg og sånn. Heldigvis er sambo kjent der, så han får guide meg rundt og ta vare på meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. juni 2007 #1656 Del Skrevet 28. juni 2007 Ikke særlig koselig på sykehuset nei, selv om jeg de gangene jeg har vært der har blitt veldig godt tatt vare på, så vil jeg alltid hjem så fort som mulig. Sist måtte sambo gå tur med meg i gangen forbi vaktrommet fordi jeg ville hjem, men de ville ha meg der to timer lengre, men jeg fikk viljen min ja Er skikkelig flink til å late som jeg kan gå stødig Men, veldig greit å få omvisning - bli litt tryggere på omgivelsene liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #1657 Del Skrevet 28. juni 2007 Heldigvis er sambo kjent der, så han får guide meg rundt og ta vare på meg . Det er bra da Ikke særlig koselig på sykehuset nei, selv om jeg de gangene jeg har vært der har blitt veldig godt tatt vare på, så vil jeg alltid hjem så fort som mulig. Sist måtte sambo gå tur med meg i gangen forbi vaktrommet fordi jeg ville hjem, men de ville ha meg der to timer lengre, men jeg fikk viljen min ja Er skikkelig flink til å late som jeg kan gå stødig Men, veldig greit å få omvisning - bli litt tryggere på omgivelsene liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #1658 Del Skrevet 28. juni 2007 Litt småsvimmel idag faktisk. Merka det når jeg var oppe på do på morgenen, og det sitter enda i. Har jo hatt det sånn før jeg ble graivd også, så det trenger jo ikke ha noe med graviditeten å gjøre idet hele tatt. Men hvis det fortsetter utover dagen så bør jeg nok droppe uteturen med tidligere kolleger selv om jeg har veldig lyst til å dra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. juni 2007 #1659 Del Skrevet 28. juni 2007 Får håpe det er noe som gir seg fort. Lavt blodsukker kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #1660 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Tja, jeg vet egentlig ikke. Hadde litt plager med det for en god del år siden, men da ble jeg også kvalm. Legen den gang mente at det kunne være virus på balansenerven, men det har aldri blitt en vedvarende plage, så jeg har ikke fulgt det opp. Pleier uansett ikke å merke det mer enn en dag. Går greit å være på jobb foreløpig da Endret 29. juni 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå