smile Skrevet 22. juni 2007 #1561 Del Skrevet 22. juni 2007 Finværet??? :klø: Kjekt med litt planter i hagen da!! Ønsker deg en god helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. juni 2007 #1562 Del Skrevet 22. juni 2007 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #1563 Del Skrevet 22. juni 2007 Finværet??? :klø: Kjekt med litt planter i hagen da!! Ønsker deg en god helg!!! Her er det ikke fint vær nei. Det høljer ned God helg!! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juni 2007 #1564 Del Skrevet 22. juni 2007 Har spist årets første norske jordbær. NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. juni 2007 #1565 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei hei, vennen Håper rekene og jordbærene smakte fortreffeli. Ps!! Gleder meg stort til juli!!!! Det blir utrolig koseli stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. juni 2007 #1566 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Håper du har en koselig 'hjemme alene fest'. Endelig har jeg fått sett på de flotte ferie-bildene dine på spacet! Fikk lyst til å reise dit selv. Det så kjempefint ut! *skjerpe meg til å legge ut bilder selv..* Endret 22. juni 2007 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #1567 Del Skrevet 23. juni 2007 Har spist årets første norske jordbær. NAM! Ja, de er gode nå Hei hei, vennen Håper rekene og jordbærene smakte fortreffeli. Ps!! Gleder meg stort til juli!!!! Det blir utrolig koseli stor Rekene og jordbærene smakte helt fortreffelig Håper du har en koselig 'hjemme alene fest'. Endelig har jeg fått sett på de flotte ferie-bildene dine på spacet! Fikk lyst til å reise dit selv. Det så kjempefint ut! *skjerpe meg til å legge ut bilder selv..* Har det bra så langt iallefall Ja, du må legge ut bilder du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #1568 Del Skrevet 23. juni 2007 Og regnet ser ikke ut til å ville slutte Har vært ute og shoppet litt idag. Ble ikke så stor fangst da, men, men. Kjøpte en ramme, ett belte og to strømpebukser (til babyen), litt mat og noen planter på Plantasjen. Kikka ellers på gardiner og sengetøy til den lille, men det haster jo ikke akkurat med å kjøpe, så jeg vil se litt flere steder før jeg bestemmer meg. Mye rosa og blått der også gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 23. juni 2007 #1569 Del Skrevet 23. juni 2007 Reker og jordbær høres innmari godt ut! Ingen av delene er å oppdrive her på lokalbutikken vår. Dessuten så har jeg vært og underholdt bygdefolket med EN butikktur i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #1570 Del Skrevet 23. juni 2007 Glemte jo det da, 31 uker idag :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #1571 Del Skrevet 23. juni 2007 Reker og jordbær høres innmari godt ut! Ingen av delene er å oppdrive her på lokalbutikken vår. Dessuten så har jeg vært og underholdt bygdefolket med EN butikktur i dag. Nei, du må vel inn til "storbyen" for å få tak i det. Her nede så jeg jordbær til 15 kr idag, så prisene har sunket mye i det siste. Var det guttene dine som stod for underholdninga da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 23. juni 2007 #1572 Del Skrevet 23. juni 2007 :juhu: :juhu: for 31 uker!!! Helt utrolig som tiden flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 23. juni 2007 #1573 Del Skrevet 23. juni 2007 Var det guttene dine som stod for underholdninga da eller? Hvordan kunne du tro det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #1574 Del Skrevet 23. juni 2007 Hvordan kunne du tro det? Jeg er synsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 23. juni 2007 #1575 Del Skrevet 23. juni 2007 Evt så har du vært inne i db mi og lest hva som skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 23. juni 2007 #1576 Del Skrevet 23. juni 2007 Evt så har du vært inne i db mi og lest hva som skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. juni 2007 #1577 Del Skrevet 23. juni 2007 Glemte jo det da, 31 uker idag :juhu: :juhu: Nei, du må vel inn til "storbyen" for å få tak i det. Her nede så jeg jordbær til 15 kr idag, så prisene har sunket mye i det siste. 15? Jeg betalte det dobbelte... Men det husker jeg fra i fjor, da avisene begeistret meldet om jordær til 10 kr kurven, kostet de minst 20 her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #1578 Del Skrevet 23. juni 2007 Evt så har du vært inne i db mi og lest hva som skjedde. Det gjorde jeg etterpå :juhu: 15? Jeg betalte det dobbelte... Men det husker jeg fra i fjor, da avisene begeistret meldet om jordær til 10 kr kurven, kostet de minst 20 her... Det er vel flere som selger her nede da, så større konkurranse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #1579 Del Skrevet 23. juni 2007 Da skal jeg gå og ordne meg litt mat tenker jeg Rester fra fryseren idag, en indisk rett, smørkylling, og naanbrød. Gidder ikke stå lenge på kjøkkenet for å lage mat bare til meg selv! Også ser det faktisk litt lysere ut ute, men det kan jo være forbigående det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. juni 2007 #1580 Del Skrevet 23. juni 2007 Hørtes jo godt ut med indiarester! Himmel og hav, er du 31 uker allerede!!!? Gratulerer! Ellers så skjønner jeg ikke hvorfor alle klager på været i dag! Er det bare her hos meg det er strålende sol og varmt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå