Jerle Skrevet 20. juni 2007 #1501 Del Skrevet 20. juni 2007 I går var jeg sånn sliten igjen. Og jeg og mannen "kranglet" flere ganger. Vi kranglet egentlig ikke altså, det ble bare litt diskusjon, og siden jeg var sliten, så kom jo tårene trillende for ingenting. Men det er vel bare sånn det er, bryr meg ikke om det. Pluss at man griner veldig lett som gravid, er man sliten i tillegg - så ligger det i kortene at det skjer Ro deg ned litt og ta vare på deg selv. Ingen er tjent med en utslitt Impala, når lille spurven kommer til verden. Kjører du motorsykkel??? STILIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. juni 2007 #1502 Del Skrevet 20. juni 2007 Har du ikke fått med deg før nå at hun kjører mc?? Kjenner igjen det med å være sliten og å grine for ingenting. Sånn har vi det og dermed basta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. juni 2007 #1503 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har heller ikke fårr med meg at du kjører motorsykkel Tøft -men sikker ikke så lett (elller lurt...) med stor mage nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #1504 Del Skrevet 20. juni 2007 Pluss at man griner veldig lett som gravid, er man sliten i tillegg - så ligger det i kortene at det skjer Ro deg ned litt og ta vare på deg selv. Ingen er tjent med en utslitt Impala, når lille spurven kommer til verden. Kjører du motorsykkel??? STILIG!! Ja, det bare sånn det er. Tar det med ro når jeg er sånn da, lå på sofaen i over 2 timer i går. Viste du ikke at jeg kjørte motorsykkel Har du ikke fått med deg før nå at hun kjører mc?? Kjenner igjen det med å være sliten og å grine for ingenting. Sånn har vi det og dermed basta!! Ja, det tenker jeg også. Sånn er det bare!! Jeg har heller ikke fårr med meg at du kjører motorsykkel Tøft -men sikker ikke så lett (elller lurt...) med stor mage nei... Det er ikke så lett med mage nei, ikke på den sykkelen jeg har ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. juni 2007 #1505 Del Skrevet 20. juni 2007 Er det fordi du jobber i staten at du får lønn fra arbeidsgiver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #1506 Del Skrevet 20. juni 2007 Er det fordi du jobber i staten at du får lønn fra arbeidsgiver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. juni 2007 #1507 Del Skrevet 20. juni 2007 Motorsykkel er tøft vi har solgt vår vi Men, skal kjøpe ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #1508 Del Skrevet 20. juni 2007 Motorsykkel er tøft vi har solgt vår vi Men, skal kjøpe ny Det må dere gjøre ja, for det er kjempegøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 20. juni 2007 #1509 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg visste heller ikke at du kjørte motorsykkel... Det har egentlig aldri fristet. Myk trafikant i 100 km i timen. Men sikkert gøy når man først prøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #1510 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg visste heller ikke at du kjørte motorsykkel... Det har egentlig aldri fristet. Myk trafikant i 100 km i timen. Men sikkert gøy når man først prøver Man tenker på en helt annen måte enn når man kjører bil. Man må hele tiden anta at bilistene gjør ting de ikke bør gjøre, og hele tiden ha alle sanser skjerpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. juni 2007 #1511 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei hei! Haaper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #1512 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei hei! Haaper du har en fin dag! Hei, hei Har en fin dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. juni 2007 #1513 Del Skrevet 20. juni 2007 Vi har bare vært uten sykkel en måned da, og det kommer nok snart en i hus igjen Jeg greier meg uten nå, for føler meg ikke helt komfortabel med å kjøre, men neste år - da er jeg klar for landeveien igjen, om enn bare for noen småturer, blir vel ikke store muligheter for tre uker motorsykkelferie på noen år framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #1514 Del Skrevet 20. juni 2007 Vi har bare vært uten sykkel en måned da, og det kommer nok snart en i hus igjen Jeg greier meg uten nå, for føler meg ikke helt komfortabel med å kjøre, men neste år - da er jeg klar for landeveien igjen, om enn bare for noen småturer, blir vel ikke store muligheter for tre uker motorsykkelferie på noen år framover Tror vi også må se langt etter motorsykkelferier noen år fremover ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. juni 2007 #1515 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er vel verdt det Men, kjæresteferie ei helg eller noe sånn får vi til vettu - med besteforeldre som krangler om å være barnevakt er ikke det noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #1516 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Det er vel verdt det Men, kjæresteferie ei helg eller noe sånn får vi til vettu - med besteforeldre som krangler om å være barnevakt er ikke det noe problem Vi har ingen besteforeldre i nærheten, men tror ikke det skal bli noen problemer med barnevakt likevel Endret 20. juni 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #1517 Del Skrevet 20. juni 2007 Da skal jeg reise fra jobb Tror jeg skal sole meg litt, må jo utnytte finværet, for det er ikke meldt fint i helgen Må bare innom butikken og kjøpe litt salat til middag. Tar det enkelt i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. juni 2007 #1518 Del Skrevet 20. juni 2007 Da ordner det seg vet du - gjør jo som regel det for snille piker ( og de snille mennene deres) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #1519 Del Skrevet 20. juni 2007 Klart det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 20. juni 2007 #1520 Del Skrevet 20. juni 2007 Har du ikke fått med deg før nå at hun kjører mc?? Nei, jeg er visst litt treg... Jeg har heller ikke fårr med meg at du kjører motorsykkel Tøft -men sikker ikke så lett (elller lurt...) med stor mage nei... HA! Daria er like treg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå