Daria Skrevet 7. juni 2007 #1361 Del Skrevet 7. juni 2007 Godt at alt så bra ut Skjønner mannen du traff godt, jeg ville også stusset hvis jeg traff en såpass gravid dame på spinning (jeg ville antagelig lurt enda mer på hva jeg faktisk gjorde der, men det er en annen historie ). Imponert over hvor sprek du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. juni 2007 #1362 Del Skrevet 7. juni 2007 Så morsomt å se den lille. Hadde bare 1 ultralyd med Prinsessa, må være morsomt å se "det" flere ganger. Har dere noe navn enda forresten? ( Nå begynner jeg her også... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. juni 2007 #1363 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Så gøy med bonus--UL da Men du... jeg fikk ikke opp link til spacet ditt på kontakkortet på msn :klø: Nå er jeg litt dum når det gjelder data, så det kan jo hende det er jeg som ikke skjønner... Ha en fin fredag, nå er det snart helg Endret 7. juni 2007 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 7. juni 2007 #1364 Del Skrevet 7. juni 2007 Åj, for en begivenhetsfull dag du også har hatt da! Var så opptatt av meg selv jeg fikk ikke med meg det.. Høres ut som om legen din er super. Beundrer deg som fortsatt spinner! Du er jammen flink altså. Tusen takk for meldingen i dag tidlig. Fikk den på tur til jordmor. Da var jeg i en så rar stemning at jeg ble helt rørt jeg! Takk for at du tenkte på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. juni 2007 #1365 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei på deg, vennen Så koseli at du fikk se den lille på ul i dag da. Veldig snillt av legen å ta sei tid til det. Og nå har jeg eeendelig sett bildenen :juhu: Flotte altså, og du verden det så deilig ut på ferie Ha en super dag, vennen stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. juni 2007 #1366 Del Skrevet 7. juni 2007 Nææ, bonus-UL jo, heldiggris Så bra at alt var bra, håper blodtrykket ditt stabiliserer seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #1367 Del Skrevet 8. juni 2007 Godt at alt så bra ut Skjønner mannen du traff godt, jeg ville også stusset hvis jeg traff en såpass gravid dame på spinning (jeg ville antagelig lurt enda mer på hva jeg faktisk gjorde der, men det er en annen historie ). Imponert over hvor sprek du er Takk for det Så morsomt å se den lille. Hadde bare 1 ultralyd med Prinsessa, må være morsomt å se "det" flere ganger. Har dere noe navn enda forresten? ( Nå begynner jeg her også... ) Ja det var morsomt å se den lille igjen Har såvidt begynt navnediskusjonen, blir nok mer av det i ferien Så gøy med bonus--UL da Men du... jeg fikk ikke opp link til spacet ditt på kontakkortet på msn :klø: Nå er jeg litt dum når det gjelder data, så det kan jo hende det er jeg som ikke skjønner... Ha en fin fredag, nå er det snart helg Hm, jeg er heller ingen ekspert på msn altså, men jeg kan sende deg adressen på mail jeg Åj, for en begivenhetsfull dag du også har hatt da! Var så opptatt av meg selv jeg fikk ikke med meg det.. Høres ut som om legen din er super. Beundrer deg som fortsatt spinner! Du er jammen flink altså. Tusen takk for meldingen i dag tidlig. Fikk den på tur til jordmor. Da var jeg i en så rar stemning at jeg ble helt rørt jeg! Takk for at du tenkte på meg! Bare hyggelig det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #1368 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei på deg, vennen Så koseli at du fikk se den lille på ul i dag da. Veldig snillt av legen å ta sei tid til det. Og nå har jeg eeendelig sett bildenen :juhu: Flotte altså, og du verden det så deilig ut på ferie Ha en super dag, vennen stor Ja, det var koselig med UL og at han tok seg tid. Endelig en ok lege. Håper ikke han også har tenkt å slutte Nææ, bonus-UL jo, heldiggris Så bra at alt var bra, håper blodtrykket ditt stabiliserer seg da Det håper jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #1369 Del Skrevet 8. juni 2007 Var varmt i går ja Men det er nå deilig også da. Heldigvis har vi parasoll. Svigers kom på besøk en snarttur i går, de har vært på ferie nordover, og er nå på vei igjen sørover, så det var ikke lange besøket, men så er det jo ikke så lenge siden vi så dem sist heller da. Etter at de hadde reist gjorde vi rent i 1. etasje (orka ikke å ta mer), siden vi får overnattingsgjest på lørdag. Både jeg og mannen min skal bort i dag til i morgen, på hver vår plass, så derfor måtte vi gjøre det i går. I natt tror jeg ikke jeg har hatt dyne over meg i det hele tatt. Vi sover i 2,etasje, og der er det sånne loft på hver side av huset, og der inne kan jeg fortelle de som ikke måtte vite det, at det blir sinnsykt varmt. Og det forplanter seg selvfølgelig inn på soverommene også. Hadde opp så det var mulighet for gjennomtrekk, men det var tilnærmet vindstille også. Men det gikk da greit å sove for det. Skal som sagt bort i dag. Skal på hyttetur med noen venninner, og det tror jeg blir gøy Deilig å komme seg unna litt innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. juni 2007 #1370 Del Skrevet 8. juni 2007 Blodprosenten min hadde også gått ned siden første gangen. Nå lå jeg faktisk under det som er normalt i ikkegravid tilstand, men det gjorde ingen ting sa jm . Så heldig du var som fikk ekstra UL. Det må være sååå moro. Er det privat lege du går til siden du får et slikt tilbud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. juni 2007 #1371 Del Skrevet 8. juni 2007 God morgen vennene varmt ja. Puh!! På soverommet vårt er det og bakerovntempratur.. Kos deg supermasse på hyttetur. Det blir nok fantastisk i dette stråålende været. Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. juni 2007 #1372 Del Skrevet 8. juni 2007 ha en fin dag i varmen, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. juni 2007 #1373 Del Skrevet 8. juni 2007 Vi har et luskusproblem med varme soverom vi også. Men heller det enn for kalde!! Kos deg på hyttetur i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. juni 2007 #1374 Del Skrevet 8. juni 2007 Vi er velsignet med kalde soverom vi, men det hjelper veldig lite, for hele resten av leiligheten er som en bakerovn. Kan jo flytte inn på soverommet da men Ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. juni 2007 #1375 Del Skrevet 8. juni 2007 Jentetur hørtes veldig gøy ut Du må kose deg masse da *venter spent på mail* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #1376 Del Skrevet 8. juni 2007 Blodprosenten min hadde også gått ned siden første gangen. Nå lå jeg faktisk under det som er normalt i ikkegravid tilstand, men det gjorde ingen ting sa jm . Så heldig du var som fikk ekstra UL. Det må være sååå moro. Er det privat lege du går til siden du får et slikt tilbud? Nei, det var ikke privat lege. Trodde heller ikke de hadde sånt på kontorene sine, mend et hadde han altså. Han sa også at han drev og lærte seg det, så det var vel litt derfor også (han har jobbet i mange år altså, men da som kirurg). God morgen vennene varmt ja. Puh!! På soverommet vårt er det og bakerovntempratur.. Kos deg supermasse på hyttetur. Det blir nok fantastisk i dette stråålende været. Ha en strålende dag stor Ja, det er perfekt vær for en hyttetur ha en fin dag i varmen, vennen! Takk det samme Vi har et luskusproblem med varme soverom vi også. Men heller det enn for kalde!! Kos deg på hyttetur i helgen! Enig at det er bedre enn at det er for kaldt ja. Og så lenge man får sove, så er det jo egentlig ikke noe problem. Vi er velsignet med kalde soverom vi, men det hjelper veldig lite, for hele resten av leiligheten er som en bakerovn. Kan jo flytte inn på soverommet da men Ha ei fin helg Takk for det Jentetur hørtes veldig gøy ut Du må kose deg masse da *venter spent på mail* Har sendt mail nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #1377 Del Skrevet 8. juni 2007 Bare innom en snarttur. Følte veldig for en pause Har fortsatt og ryddet kontor idag også, og nå ser det jo faktisk ganske ryddig og greit ut her. Det eneste jeg skal gjøre før jeg går ut i permisjon er å putte private ting i esker, resten får bare være, jeg skal jo ikke være borte så lenge, og selv om det er en annen som skal bruke kontoret i mellomtida, så har han sagt at det ikke er noe problem Mannen min har sjekket med sin arbeidsgiver idag hva og om det er de som betaler for permisjonen hans. Han får heldigvis lønn for de 14 dagene etter fødselen og det betaler arbeidsgiveren. De 6 ukene han skal ha pappaperm er det NAV som betaler. Så da skulle alt snart være klart til å sende søknaden til NAV, han måtte bare vente til hun personalkontakten var tilbake fra ferie, noe som var om 1 uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. juni 2007 #1378 Del Skrevet 8. juni 2007 Masete jeg nei.... Det virker som om du er super ryddig og strukturert De andre dagbøkene jeg har lest i virker det som om søknaden til nav nesten ikke er sendt før etter fødselen Det så forresten veeeldig deilig ut på ferien din! Elsker sånne små idylliske sydenbyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #1379 Del Skrevet 10. juni 2007 Masete jeg nei.... Det virker som om du er super ryddig og strukturert De andre dagbøkene jeg har lest i virker det som om søknaden til nav nesten ikke er sendt før etter fødselen Det så forresten veeeldig deilig ut på ferien din! Elsker sånne små idylliske sydenbyer Tja, jeg prøver nå å være strukturt og ryddig, men det er ikke alltid jeg er like flink. Også liker jeg å få unna ting i god tid Ferien var kjemedeilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #1380 Del Skrevet 10. juni 2007 Må først bare litt for 29 uker i går Hadde det kjempekoselig på hyttetur, men det var godt og varmt selv å kjøre bil med AC. Men deilig å kunne sitte ute til langt på kveld da Dro hjem i går formiddag, og når jeg kom hjem var det 32 grader her Er over 31 nå også, så jeg ga opp å sitte ute i solen. Det ble alt for varmt. Håper egentlig det kommer ett tynt skylag igjen, for det demper den værste varmen. Hang ut sengetøy for to timer siden, og det var allerede tørt, så det er ingenting å si på klestørken i dette været iallefall Har hengt ut mer tøy nå, og da er jo det tørt i god tid før kvelden. Gubben og overnattingsgjesten vår (en slektning av mannen min) har dratt til Rudskogen idag for å se på motorsykkelløp så jeg er hjemme alene. Men det er helt greit det, for da får jeg gjøre ting jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå