Kylling Skrevet 3. juni 2007 #1281 Del Skrevet 3. juni 2007 Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. juni 2007 #1282 Del Skrevet 3. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1283 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) *innom på oppdateringsrunde* Lenge siden jeg har hatt mulighet til å komme innom deg, men endelig! Og her ser det ut til at alt fortsatt er bra. Herlig å høre at den lille er så aktiv. He en flott helg! :-D Takk for det 28 uker Og inn i 3. trimester!!! :juhu: Takk for det 3. trimester allerede Kos deg i helgen Takk for det Klarer ikke helt å skjønne at du er så langt på vei enda. Syns ikke det er lenge siden dere drev og prøvde jeg! Og nå er det 28 uker?!?!?! Så morsomt!!! Ja, herregud som tiden flyr Endret 4. juni 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1284 Del Skrevet 4. juni 2007 Tredje trimester? :juhu: Her nærmer det seg fødselen med stormskritt. Bare en tredjedel av svangerskapet igjen! Krakow mener jeg å huske er en veldig fin by. Var der for tolv-tretten år siden, eller noe sånt. Lyst til å dra igjen. Ha en fin søndag i sola Fødselen nærmer seg nå ja. Vi var i Krakow i fjor, og vi stortrivdes der. Så derfor har vi lyst til å reise tilbake Håper du har en fin helg! Hatt en super helg Hei, hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1285 Del Skrevet 4. juni 2007 Må jo bare litt ekstra idag for 28 uker og 3. trimester Også kom jo finværet også Det er derfor jeg ikke har vært innom her i helgen, har bare nytt det fine været Lørdag var vi på Plantasjen og kjøpte blomster til blomsterkassene og litt til bedet som skal bli bak muren vi bygde. Må kjøpe litt etterhvert der, hvis ikke blir vi blakke, for det er ett ganske stort område. Får fylle på med litt steiner og annet også tenker jeg. Fikk luket endel og ryddet opp i hagen også på lørdag, og det rrengtes I går koste jeg meg og plantet ut det vi hadde kjøpt. Ble så fint atte. Måtte sole meg litt også siden det var så fint vær, og jeg begynner faktisk å være gnaske brun til meg å være allerede. Nå blir ikke jeg sånn kjempebrun altså, men så lenge jeg ser det selv så holder det På ettermiddagen var vi hos ett vennepar på middag. Det var kjempekoselig. Fikk sprinkelseng med madrass og dyne, en Baby Bjørn bæresele, babycall og så fikk vi låne en sausekinnspose som blir god å ha i vogna til vinteren. Så da gjenstår det egenltig stort sett å kjøpe litt mer møbler til barnerommet og ting til stellet. Kommer billig fra det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. juni 2007 #1286 Del Skrevet 4. juni 2007 God morgen! Høres ut som om dere har hatt en kjempefin helg Håper finværet fortsetter. Hurra for 28 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1287 Del Skrevet 4. juni 2007 God morgen! Høres ut som om dere har hatt en kjempefin helg Håper finværet fortsetter. Hurra for 28 uker!! Skulle være fint godt ut i uke iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 4. juni 2007 #1288 Del Skrevet 4. juni 2007 høres ut som det er flere som har kost seg i helgen velkommen inn i 3. trimester - det svangerskapet ditt har virkelig gått fort! ha en super mandag - jeg krysser fingrene for at dette været holder leeeeeeenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1289 Del Skrevet 4. juni 2007 høres ut som det er flere som har kost seg i helgen velkommen inn i 3. trimester - det svangerskapet ditt har virkelig gått fort! ha en super mandag - jeg krysser fingrene for at dette været holder leeeeeeenge!! Kan jo ikke annet enn å kose seg når været er så bra Ja tiden har jammen meg flydd, og bra er nå det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. juni 2007 #1290 Del Skrevet 4. juni 2007 Kos deg i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1291 Del Skrevet 4. juni 2007 Kos deg i finværet Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. juni 2007 #1292 Del Skrevet 4. juni 2007 Tenk at nå er vi inne i 3. trimester . Jeg merka overgangen godt i natt . Fikk krampe i leggen og hadde problemer med å snu meg fordi jeg hadde ligget altfor lenge på ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1293 Del Skrevet 4. juni 2007 Tenk at nå er vi inne i 3. trimester . Jeg merka overgangen godt i natt . Fikk krampe i leggen og hadde problemer med å snu meg fordi jeg hadde ligget altfor lenge på ryggen Jøss, merka du det så godt ja Jeg har vært "urolig" i beina noen netter nå, og det er vel heller ikke uvnalig. Men jeg sover veldig godt enda heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 4. juni 2007 #1294 Del Skrevet 4. juni 2007 sammen med deg!! Åh, dette går fort altså! Søren, jeg får ikke sett bildene skikkelig jeg. Jeg kommer inn på spacet ditt, men får bare opp de mini-bildene. Så står det bare "laster opp". Det gjelder alle mappene dine.. Så rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1295 Del Skrevet 4. juni 2007 sammen med deg!! Åh, dette går fort altså! Søren, jeg får ikke sett bildene skikkelig jeg. Jeg kommer inn på spacet ditt, men får bare opp de mini-bildene. Så står det bare "laster opp". Det gjelder alle mappene dine.. Så rart.. Åh så dumt da. Har ikke hørt noen andre som har hatt problemer med å se bildene. Kanskje det bare er en midlertidig feil??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. juni 2007 #1296 Del Skrevet 4. juni 2007 Så kjekt å kunne arve utstyr fra venner. Selv har jeg en storebror som har reklamert med at de ha halt utsyrt til alle aldre Greit å kunne spare litt penger ja. Fortsett å kos deg i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1297 Del Skrevet 4. juni 2007 Så kjekt å kunne arve utstyr fra venner. Selv har jeg en storebror som har reklamert med at de ha halt utsyrt til alle aldre Greit å kunne spare litt penger ja. Fortsett å kos deg i finværet Har også en bror som ahr to jenter, men de har kvittet seg med det meste for endel år siden, så regner ikke med å få mye der nei. Men vi skal da klare å kjøpe litt selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1298 Del Skrevet 4. juni 2007 Nei, nå er det lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 4. juni 2007 #1299 Del Skrevet 4. juni 2007 Jøss. Det er helt utrolig som tiden flyr!!! Hurra for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 4. juni 2007 #1300 Del Skrevet 4. juni 2007 Åh så dumt da. Har ikke hørt noen andre som har hatt problemer med å se bildene. Kanskje det bare er en midlertidig feil??? Tja, kan hende. Skal prøve litt senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå