Annie Skrevet 19. mai 2007 #1161 Del Skrevet 19. mai 2007 26 uker!! :juhu: Får vi se nye magebilder i spacet snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. mai 2007 #1162 Del Skrevet 19. mai 2007 26 uker!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #1163 Del Skrevet 20. mai 2007 26 uker!! :juhu: Får vi se nye magebilder i spacet snart eller? Har lagt ut nye idag faktisk 26 uker!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 20. mai 2007 #1164 Del Skrevet 20. mai 2007 Hvordan er formen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #1165 Del Skrevet 20. mai 2007 Litt bedre form idag, så det går fremover. Men er enda ganske tett, så håper det går seg til frem til vi skal reise på tirsdag Har gjort reint i huset idag, og det trengtes kan man si Herregud hvor støvete det har blitt av oppussingen på badet. Har lagt ut bilder av badet på spacet mitt nå Nå skal jeg legge inn musikk på mp3 spilleren min, samt surre litt her inne tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #1166 Del Skrevet 20. mai 2007 Hvordan er formen?? Se over. Bedre, men ikke helt bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. mai 2007 #1167 Del Skrevet 20. mai 2007 Så liten magen din er Hvordan ligger du ann på kurver osv? *det er altfor mange gravidbøker her inne nå som jeg leser i, blir nesten babysyk selv jo.....* Veldig gøy å se badet. Ble kjempefint! Hva heter gulvflisene deres? Kanskje vi skal ha sånne.....? :klø: Er uansett ikke før om et år, så jeg har mye tid til å kikke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #1168 Del Skrevet 20. mai 2007 Så liten magen din er Hvordan ligger du ann på kurver osv? *det er altfor mange gravidbøker her inne nå som jeg leser i, blir nesten babysyk selv jo.....* Veldig gøy å se badet. Ble kjempefint! Hva heter gulvflisene deres? Kanskje vi skal ha sånne.....? :klø: Er uansett ikke før om et år, så jeg har mye tid til å kikke på. Er magen min liten Jeg ligger godt oppe i det hvite feltet på kurven, og jordmora sier hver gang at jeg er stor, så jeg vet ikke helt jeg Babysyk du da Må sørge for å få truffet det da etter at jeg har fått den lille Flisene heter El Barco Nord, farge beige. Kjøpt på Flisekompaniet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. mai 2007 #1169 Del Skrevet 20. mai 2007 Er magen min liten Jeg ligger godt oppe i det hvite feltet på kurven, og jordmora sier hver gang at jeg er stor, så jeg vet ikke helt jeg Babysyk du da Må sørge for å få truffet det da etter at jeg har fått den lille Flisene heter El Barco Nord, farge beige. Kjøpt på Flisekompaniet Er superklar for treff både før og etter den lille er født jeg! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #1170 Del Skrevet 20. mai 2007 Er superklar for treff både før og etter den lille er født jeg! :juhu: Får se hva vi får til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #1171 Del Skrevet 20. mai 2007 Legger inn ett magebilde her også for de som vil se. Tatt i går, altså 26 uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 20. mai 2007 #1172 Del Skrevet 20. mai 2007 Søt mage da, tenker det er deilig å endelig ha en fast og tydelig gravid-mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #1173 Del Skrevet 20. mai 2007 Søt mage da, tenker det er deilig å endelig ha en fast og tydelig gravid-mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #1174 Del Skrevet 20. mai 2007 Nå må jeg gå og finne meg noe mat her tror jeg. Magen hyler Må bare vente til den siste cd'en er lagt over på mp3-spilleren Får se om jeg skal laste ned noe musikk også etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. mai 2007 #1175 Del Skrevet 20. mai 2007 Legger inn ett magebilde her også for de som vil se. Tatt i går, altså 26 uker på vei Fikk bare beskjed om at jeg ikke hadde lov til å utføre handlingen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. mai 2007 #1176 Del Skrevet 20. mai 2007 Legger inn ett magebilde her også for de som vil se. Tatt i går, altså 26 uker på vei Er det bare supermedlemmer som kan åpne og se sånne vedlegg tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. mai 2007 #1177 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg får heller ikke opp bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. mai 2007 #1178 Del Skrevet 20. mai 2007 Ikke jeg heller og jeg har SÅÅÅÅÅÅÅÅ lyst til å se. Moro å se hvordan magen din er i forhold til min oy nå så jeg magen når jeg skulle skrive svar Du har mye mindre bul ut en meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #1179 Del Skrevet 20. mai 2007 Fikk bare beskjed om at jeg ikke hadde lov til å utføre handlingen jeg... Du får prøve senere da, eller så kan jeg sende deg bilde på mail eller noe altså Er det bare supermedlemmer som kan åpne og se sånne vedlegg tro? :klø: Det trodde jeg ikke Jeg får heller ikke opp bildet Så dumt Ikke jeg heller og jeg har SÅÅÅÅÅÅÅÅ lyst til å se. Moro å se hvordan magen din er i forhold til min oy nå så jeg magen når jeg skulle skrive svar Du har mye mindre bul ut en meg . Da skal det funke for alle da Har jeg liten bul altså Syns den er stor jeg da, men hvordan magen ser ut er vel individuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. mai 2007 #1180 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg så bare bilde når jeg skulle skrive innlegg og ikke når jeg bare var inne i dagboka di :klø:. Jeg synes du er bittelita i forhold til meg, for jeg er nemlig en elefant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå