Annie Skrevet 16. mai 2007 #1141 Del Skrevet 16. mai 2007 Ha en flott 17 mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. mai 2007 #1142 Del Skrevet 16. mai 2007 Innom for å ønske deg en kjempeflott 17.mai-feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #1143 Del Skrevet 17. mai 2007 ← Er det så fort gjort?? ← Ja vi er så utrolig kjappe Gjøre noe? På jobb? Hvorfor det? :klø: ← Nei, si det :klø: Så godt å høre at du er i bedre form! Du må jo passe på å bli helt frisk til turen! Deilig å få nytt bad altså! Hva slags farge har flisene? Jeg har også en tendens til å surre litt på jobb i dag.. Kjenner at det er helt greit med en fridag i morgen. ← Flisene er lys brune, men endel sjatteringer i. Skal legge ut bilder på spacet mitt etterhvert Hei hei vennen Gleder meg til å se nye badet Er sikker på det ble knallbra Godt å høre du er bedre. Pass på deg selv. Ha en flott onsdag stor ← Takk for det vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #1144 Del Skrevet 17. mai 2007 Gratulerer med snart ferdig nyoppusset bad, håper du får en fin 17.mai imorgen ← Takk for det Hei vennen! Endelig kan jeg skrive her inne med dette nicket! Kos deg masse i morgen. Stor klem ← Herlig Har ventet på det ja Så deilig! Ha en fin 17. mai! ← Takk for det Jeg har vært på Skiathos. Var kjempefint der! Ha en fin 17. mai! ← Ja, vi gleder oss Ha en flott 17 mai! ← Takk for det Innom for å ønske deg en kjempeflott 17.mai-feiring! ← Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #1145 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Hipp, hipp hurra Vel, formen er ikke akkurat strålende idag for å si det sånn. Er potte tett, og nesa renner hele tiden Var kanskje ikke så lurt å dra på jobb i går, men så fikk jeg til gjengjeld gjort masse, så da trenger jeg ikke å på jobb tidlig i morgen. Må på ett møte kl 12 da, men det går nok greit. Har sløvet endel på sofaen, idag da, men nå har jeg akkurat vasket alle veggene på badet. Bra at det ikke er så stort, for det var slitsomt nok. Så nå venter mannen på at det skal tørke slik at han får begynt å lagt på silikon. Må jo få inn badekaret slik at vi kan dusje hjemme igjen Nå skal jeg surre litt her inne, tenkte jeg Endret 17. mai 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #1146 Del Skrevet 17. mai 2007 Da har jeg fått oppdatert meg Skal legge meg litt på sofaen og trøstespise sjokolade og synes synd på meg selv tenker jeg Skulle egentlig helgrille en svin indrefilet idag, men siden det ikke er så veldig fint vær ute, steker jeg den i stekeovnen eller i stekepanna istedet. Mat må man jo ha selv om man er syk. Litt merkelig egentlig, for det er sjelden jeg mister matlysten når jeg er syk. Er nok ikke lenge til jeg mister lukt- og smakssansen nå men, det er heldigvis kortvarig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. mai 2007 #1147 Del Skrevet 17. mai 2007 Får håper du kommer deg på beina snart igjen. Du har jo noe å glede deg til om få dager!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. mai 2007 #1148 Del Skrevet 17. mai 2007 Da har jeg fått oppdatert meg Skal legge meg litt på sofaen og trøstespise sjokolade og synes synd på meg selv tenker jeg Skulle egentlig helgrille en svin indrefilet idag, men siden det ikke er så veldig fint vær ute, steker jeg den i stekeovnen eller i stekepanna istedet. Mat må man jo ha selv om man er syk. Litt merkelig egentlig, for det er sjelden jeg mister matlysten når jeg er syk. Er nok ikke lenge til jeg mister lukt- og smakssansen nå men, det er heldigvis kortvarig. ← Har dere ikke vært ute og sett på toget i dag? på deg som er syk må jeg heller ikke glemme GOD BEDRING!! Det har vært supert vær her i dag. Varmt og godt, og det hjelper godt på humøre kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 17. mai 2007 #1149 Del Skrevet 17. mai 2007 Så kjipt at du ikke er i form i dag!! Godt du ikke trenger å stresse tidlig på jobb i morgen da. Håper det blir ett kort møte. Gleder meg til å se bildene av badet. Sikker på at det blir fint. Kos dere med maten og nyt resten av kvelden. God bedring vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. mai 2007 #1150 Del Skrevet 18. mai 2007 Vaska du baderomsvegger på 17. mai Det kan du ikke gjøre til neste år...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 18. mai 2007 #1151 Del Skrevet 18. mai 2007 Håper du har hatt en fin dag. Vil bare ønske deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. mai 2007 #1152 Del Skrevet 18. mai 2007 God bedrings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. mai 2007 #1153 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvordan er formen? (Hater det nye designet på forumet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 18. mai 2007 #1154 Del Skrevet 18. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. mai 2007 #1155 Del Skrevet 19. mai 2007 stor stor Håper formen din er mye bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #1156 Del Skrevet 19. mai 2007 Får håper du kommer deg på beina snart igjen. Du har jo noe å glede deg til om få dager!!! Ikke helt i form enda heller, men det kommer seg. Har dere ikke vært ute og sett på toget i dag? på deg som er syk må jeg heller ikke glemme GOD BEDRING!! Det har vært supert vær her i dag. Varmt og godt, og det hjelper godt på humøre kjenner jeg Nei, ikke noe tog på oss. Så kjipt at du ikke er i form i dag!! Godt du ikke trenger å stresse tidlig på jobb i morgen da. Håper det blir ett kort møte. Gleder meg til å se bildene av badet. Sikker på at det blir fint. Kos dere med maten og nyt resten av kvelden. God bedring vennen! Ble ikke så kort møte nei, men det var nødvendig. Vaska du baderomsvegger på 17. mai Det kan du ikke gjøre til neste år...... Nei, blir nok ikke vasking neste 17. mai nei Håper du har hatt en fin dag. Vil bare ønske deg en god helg! Hatt en ok dag bare, siden formen ikke er helt på topp. God bedrings Takk for det Hvordan er formen? (Hater det nye designet på forumet) Ikke helt bra. Syns heller ikke noe om designet stor stor Håper formen din er mye bedre i dag Tja, det går nå fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #1157 Del Skrevet 19. mai 2007 Ja, dette var jammen meg uvanlig. Dette tar det tid å bli vant til tror jeg Får litt for 26 uker idag da Formen er ikke helt på topp. Fremdeles tett i nesa, og den renner, og i tillegg har jeg fått hoste. Hadde egentlig tenkt oss en tur til Sverige idag, men jeg har bestemt meg for å holde meg i ro i helgen, slik at formen ihvertfall ikke blir verre til vi skal sydover. Møtet i går varte til kl 17 også, så jeg var rimelig sliten i går kveld. Men jeg måtte jo bare være der, så da så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. mai 2007 #1158 Del Skrevet 19. mai 2007 26 uker Sikkert lurt at det ikke ble noe Harry-tur ja! Kos deg i helgen og god bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #1159 Del Skrevet 19. mai 2007 26 uker Sikkert lurt at det ikke ble noe Harry-tur ja! Kos deg i helgen og god bedring!!! Ja, det er greit å bare slappe av hjemme kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #1160 Del Skrevet 19. mai 2007 Da har jeg fått ny mp3 spiller Har kjøpt en Creative Zen V plus, 2 GB. Så nå driver jeg og lader den, også får jeg finne ut av hordan få musikk inn i den senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå