Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En ting jeg lurer på når babyen fortsatt er ganske liten inni der. Snurrer den helt rundt så man kan kjenne det?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurer på når babyen fortsatt er ganske liten inni der. Snurrer den helt rundt så man kan kjenne det?

Babyene våre er ikke så veldig små lengre....... tenk :ler:. Omtrent 30cm og mellom 600-700gram.

Men for å svare på det du spurte om (jeg hjelper deg litt Impala :sjenert: ) så: Ja, det kjennes når den snur seg rundt. Når den er veldig liten så kjennes det av og til, nå kjenner jeg det stort sett hele tida. Jeg har hele tida kjent forskjell på romstering og spark/dunk fra hode. Romstering kjennes litt ut som en fisk eller en mark inni magen, spark/dunk fra hode kjennes ut som akkurat det det er :ler:. Jeg klarer ikke å kjenne hvordan Trollet ligger ennå, om hue ligger opp eller ned, men jeg kan kjenne noe hardt inni der som er ungen (stort sett ryggen tror jeg :))

Og så skal jeg liste meg ut fra dagboka di :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig lesning!

..selv om du sier det er litt ekkelt.. :ler:

Impala, jeg skulle egentlig bare si at jeg har vært her og oppdatert meg litt. Lenge siden jeg har hatt tid til det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake:)

Takk for det :)

Sånn ordentlig romstering er nesten litt ekkelt :ler:

Ja, det er det :ler:

Babyene våre er ikke så veldig små lengre....... tenk :ler:. Omtrent 30cm og mellom 600-700gram.

Men for å svare på det du spurte om (jeg hjelper deg litt Impala  :sjenert: ) så: Ja, det kjennes når den snur seg rundt. Når den er veldig liten så kjennes det av og til, nå kjenner jeg det stort sett hele tida. Jeg har hele tida kjent forskjell på romstering og spark/dunk fra hode. Romstering kjennes litt ut som en fisk eller en mark inni magen, spark/dunk fra hode kjennes ut som akkurat det det er :ler:. Jeg klarer ikke å kjenne hvordan Trollet ligger ennå, om hue ligger opp eller ned, men jeg kan kjenne noe hardt inni der som er ungen (stort sett ryggen tror jeg :))

Og så skal jeg liste meg ut fra dagboka di  :plystre:

Enig i det du sier ja :Nikke:

Jeg kjenner godt at den snur seg/romsterer nå. Det blir hardt utenpå magen, og her om dagen kjente jeg ett eller annet av babyen også (arm, ryggen???).

Sparkene kjennes helt anderledes ut.

Så koselig lesning!

..selv om du sier det er litt ekkelt.. :ler:

Impala, jeg skulle egentlig bare si at jeg har vært her og oppdatert meg litt. Lenge siden jeg har hatt tid til det. :)

Koselig at du stikker innom :)

Innom med en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg la meg i går kveld så sparka det så fælt at jeg måtte snakke til h*n at nå var det tid for å sove, og jammen roet h*n seg like etterpå :)

Idag et det to møtet før jeg skal til jordmor kl 14. Mannen skal også være med idag.

Status på vekta er opp 8,5 kg så langt. Tror ikke det er så ille egentlig, ihvertfall ikke i følge denne.

Også er det heldigvis helg, igjen :hoppe:

Skjønner egentlig ikke hvor dagene blir av for tida jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig lesing det var her da :)

Storkoser meg for tida, og det er så gøy at den lille gir seg så til kjenne :)

Nå må jeg gå. Lover å komme innom i løpet av helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg la meg i går kveld så sparka det så fælt at jeg måtte snakke til h*n at nå var det tid for å sove, og jammen roet h*n seg like etterpå :)

Oi, du har allerede begynt med oppdragelsen? :ler:

Ha en fin dag, Impalamor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ute på Jerlestalking i dag! ;)

Storkoser meg for tida, og det er så gøy at den lille gir seg så til kjenne :)

Nå må jeg gå. Lover å komme innom i løpet av helgen!

Det er kjempegøy når det sparker og beveger seg der inne. :hoppe:

Ha en fin helg Impis ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ koselig med en liten romsterende baby :rødme:

:ler: av deg som allerede har begynt barneoppdragelsen, lykke til hos jordmor idag og ha ei fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Før i dag var det Jerle jeg stalket, nå er det FQ. Noe sier meg at jeg burde skaffe meg et liv.... :ler:

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv? Er det noe jeg burde skaffe meg istedet for å sitte på KG og diskutere Grand Prix, Mette-Marits navn og kleskolleksjonen til Kate Moss? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...