Vingedama Skrevet 4. mai 2007 #1001 Del Skrevet 4. mai 2007 God morgen Hyggelig at dere begynner å våkne her inne Deilig med det fine været, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #1002 Del Skrevet 4. mai 2007 God morgen Hyggelig at dere begynner å våkne her inne Deilig med det fine været, ja... ← Vært våken en stund du skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 4. mai 2007 #1003 Del Skrevet 4. mai 2007 Jupp.... veeeldig selskapssyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #1004 Del Skrevet 4. mai 2007 Jupp.... veeeldig selskapssyk ← Det er lov det vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 4. mai 2007 #1005 Del Skrevet 4. mai 2007 vi har også skifer i gangen. hadde parkett før, og det er ikke veldig praktisk vinterstid, nei ha en super helg utrolig deilig vær om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #1006 Del Skrevet 4. mai 2007 vi har også skifer i gangen. hadde parkett før, og det er ikke veldig praktisk vinterstid, nei ha en super helg utrolig deilig vær om dagen! ← Ja nå klager jeg ikke nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mai 2007 #1007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fredag Så kjekt med litt oppussing -skifer i ganger høres lekkert ut Bodde et sted hvor de hadde lagt hvite filser i gangen -heller ikke særlig praktisk om vinteren. Har aldri vasket gulv så ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #1008 Del Skrevet 4. mai 2007 Fredag Så kjekt med litt oppussing -skifer i ganger høres lekkert ut Bodde et sted hvor de hadde lagt hvite filser i gangen -heller ikke særlig praktisk om vinteren. Har aldri vasket gulv så ofte... ← Ja hurra det er fredag (utrolig deilig med kort uke) Tror vi blir fornøyd med skiferen ja. Jeg er jo av naturlige grunner ganske glad i stein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mai 2007 #1009 Del Skrevet 4. mai 2007 Plutselig skjønte jeg tittelen din også -har ikke koblet det før nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #1010 Del Skrevet 4. mai 2007 Plutselig skjønte jeg tittelen din også -har ikke koblet det før nå... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mai 2007 #1011 Del Skrevet 4. mai 2007 Tror vi blir fornøyd med skiferen ja. Jeg er jo av naturlige grunner ganske glad i stein ← Plutselig skjønte jeg tittelen din også -har ikke koblet det før nå... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. mai 2007 #1012 Del Skrevet 4. mai 2007 Skifer er jo utrolig pent da! Angrer litt på at vi ikke la det i gangen jeg også men det er så dyyyyyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. mai 2007 #1013 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei hei snuppis Vi skal og ha skifer i deler av gangen (men det visste dere jo) , det er rålekkert altså Helg du heldigen! Nå begynner min arbeidsuke med 8 dager i strekk. Ha en strålende helg, hils mannen masse (fra oss begge). stor stor Ps! i slutten av mai, begynnelsen på juni kommer vi bort igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 4. mai 2007 #1014 Del Skrevet 4. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. mai 2007 #1015 Del Skrevet 4. mai 2007 Ha en fin helg,vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #1016 Del Skrevet 6. mai 2007 Skifer er jo utrolig pent da! Angrer litt på at vi ikke la det i gangen jeg også men det er så dyyyyyrt! ← Ja, det er knalldyrt. Men vi fikk de til halv pris (499 kr/m2), også skulle vi bare ha ca 2 m2, så da ble det ikke så ille egentlig. Hei hei snuppis Vi skal og ha skifer i deler av gangen (men det visste dere jo) , det er rålekkert altså Helg du heldigen! Nå begynner min arbeidsuke med 8 dager i strekk. Ha en strålende helg, hils mannen masse (fra oss begge). stor stor Ps! i slutten av mai, begynnelsen på juni kommer vi bort igjen ← Skifer blir knallfint. Men skal dere ha det i hele gangen, eller bare ytterst?? Kjipt med så mange dager på jobb da, men så blir det endel fri etterpå da. Vi er borte tom 29. mai da, men etter det er vi hjemme, så det er bare å komme ← Ha en fin helg,vennen! ← Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #1017 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Må hoppe litt for 24 uker da Er sliten nå. Har malt første strøket på barnerommet helt alene, og jammen tar det tid! Tror mannen får ta seg av rullinga på strøk 2, så kan jeg ta lister og sånn med pensel, det var mindre slitsomt faktisk. Tror det blir bra da, var jo mørkerødt, og nå blir det lyst (fargen heter inspirasjon). Får se om jeg rekker å ta 2. strøket i morgen. Skal trene spinning etter jobb, så jeg får se hva jeg orker. Hvis ikke får mannen ta det på tirsdag, for da er ikke jeg hjemme. Skal til Bergen tirsdag og onsdag på noe kursgreier. Det blir nok bra. Er mange år siden jeg var i Bergen sist, sikkert 10 Håper det blir litt tid til å kikke rundt litt også. Lørdag kjøpte vi stellebord da. Vi må ha sånn til å sette oppå badekaret, og det er ikke det det finnes mest av, men vi kjøpte til slutt dette (klikk på flere bilder for å se bilde). Håper det blir bra. Greit med litt små hyller på siden, for vi har ikke akkurat så mye plass å gjøre av småtingene man trenger til steller heller. Det er svigers som skal betale dette, og jeg tror de syns det ble litt dyrt. Men jeg mener skulle vi hatt en stellekommode, så hadde jo den også kostet ca det samme. Nå skal jeg gå og putte en pai i ovnen. Må ha litt middag selv om mannen ikke er hjemme Endret 6. mai 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #1018 Del Skrevet 6. mai 2007 Sånn, da skal den stå og godgjøre seg i ca 30 minutter, og da kan jo jeg surre litt her inne Nå kom regnet også da. Har vel ligget litt i luften de siste dagene, for fredag var vel den fineste dagen så langt i år, og hverken i går eller idag har vært like fine. Men det gjør da godt med litt regn også, særlig for det som vokser ute. Men det kan bli fint igjen til helgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mai 2007 #1019 Del Skrevet 6. mai 2007 Fikk ikke opp bilde i linken din jeg.. En annen ting: Det står at du er 24 + 1 i tickeren din. Har du bytta? Hadde ikke du ukeskifte på mandager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. mai 2007 #1020 Del Skrevet 6. mai 2007 Vi betalte nesten 3 000 for vårt stellebord, men vet jo ikke om det var billig eller dyrt, for vi hadde bestemt oss for at vi skulle ha DET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå