Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

God morgen :vinke: Hyggelig at dere begynner å våkne her inne :ler:

Deilig med det fine været, ja...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen  :vinke: Hyggelig at dere begynner å våkne her inne  :ler:

Deilig med det fine været, ja...

Vært våken en stund du skjønner jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har også skifer i gangen. hadde parkett før, og det er ikke veldig praktisk vinterstid, nei :riste:

ha en super helg :) utrolig deilig vær om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har også skifer i gangen. hadde parkett før, og det er ikke veldig praktisk vinterstid, nei :riste:

ha en super helg :) utrolig deilig vær om dagen!

Ja nå klager jeg ikke nei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag :hoppe:

Så kjekt med litt oppussing -skifer i ganger høres lekkert ut :) Bodde et sted hvor de hadde lagt hvite filser i gangen -heller ikke særlig praktisk om vinteren. Har aldri vasket gulv så ofte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag :hoppe:

Så kjekt med litt oppussing -skifer i ganger høres lekkert ut :) Bodde et sted hvor de hadde lagt hvite filser i gangen -heller ikke særlig praktisk om vinteren. Har aldri vasket gulv så ofte...

Ja hurra det er fredag (utrolig deilig med kort uke) :hoppe:

Tror vi blir fornøyd med skiferen ja. Jeg er jo av naturlige grunner ganske glad i stein ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Plutselig skjønte jeg tittelen din også -har ikke koblet det før nå... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi blir fornøyd med skiferen ja. Jeg er jo av naturlige grunner ganske glad i stein ;)

Plutselig skjønte jeg tittelen din også -har ikke koblet det før nå... :sjenert::ler:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifer er jo utrolig pent da! Angrer litt på at vi ikke la det i gangen jeg også men det er så dyyyyyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei snuppis :)

Vi skal og ha skifer i deler av gangen (men det visste dere jo) , det er rålekkert altså :)

Helg du heldigen! Nå begynner min arbeidsuke med 8 dager i strekk.

Ha en strålende helg, hils mannen masse (fra oss begge).

stor stor :klem:

Ps! i slutten av mai, begynnelsen på juni kommer vi bort igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skifer er jo utrolig pent da! Angrer litt på at vi ikke la det i gangen jeg også men det er så dyyyyyrt!

Ja, det er knalldyrt. Men vi fikk de til halv pris (499 kr/m2), også skulle vi bare ha ca 2 m2, så da ble det ikke så ille egentlig.

Hei hei snuppis :)

Vi skal og ha skifer i deler av gangen (men det visste dere jo) , det er rålekkert altså :)

Helg du heldigen! Nå begynner min arbeidsuke med 8 dager i strekk.

Ha en strålende helg, hils mannen masse (fra oss begge).

stor stor :klem:

Ps! i slutten av mai, begynnelsen på juni kommer vi bort igjen ;)

Skifer blir knallfint. Men skal dere ha det i hele gangen, eller bare ytterst??

Kjipt med så mange dager på jobb da, men så blir det endel fri etterpå da.

Vi er borte tom 29. mai da, men etter det er vi hjemme, så det er bare å komme :)

:vinke:

:vinke:

Ha en fin helg,vennen! :klem:

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må hoppe litt for 24 uker da :hoppe:

Er sliten nå. Har malt første strøket på barnerommet helt alene, og jammen tar det tid! Tror mannen får ta seg av rullinga på strøk 2, så kan jeg ta lister og sånn med pensel, det var mindre slitsomt faktisk. Tror det blir bra da, var jo mørkerødt, og nå blir det lyst (fargen heter inspirasjon). Får se om jeg rekker å ta 2. strøket i morgen. Skal trene spinning etter jobb, så jeg får se hva jeg orker. Hvis ikke får mannen ta det på tirsdag, for da er ikke jeg hjemme.

Skal til Bergen tirsdag og onsdag på noe kursgreier. Det blir nok bra. Er mange år siden jeg var i Bergen sist, sikkert 10 :overrasket: Håper det blir litt tid til å kikke rundt litt også.

Lørdag kjøpte vi stellebord da. Vi må ha sånn til å sette oppå badekaret, og det er ikke det det finnes mest av, men vi kjøpte til slutt dette (klikk på flere bilder for å se bilde). Håper det blir bra. Greit med litt små hyller på siden, for vi har ikke akkurat så mye plass å gjøre av småtingene man trenger til steller heller.

Det er svigers som skal betale dette, og jeg tror de syns det ble litt dyrt. Men jeg mener skulle vi hatt en stellekommode, så hadde jo den også kostet ca det samme.

Nå skal jeg gå og putte en pai i ovnen. Må ha litt middag selv om mannen ikke er hjemme :)

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da skal den stå og godgjøre seg i ca 30 minutter, og da kan jo jeg surre litt her inne ;)

Nå kom regnet også da. Har vel ligget litt i luften de siste dagene, for fredag var vel den fineste dagen så langt i år, og hverken i går eller idag har vært like fine. Men det gjør da godt med litt regn også, særlig for det som vokser ute. Men det kan bli fint igjen til helgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke opp bilde i linken din jeg..

En annen ting: Det står at du er 24 + 1 i tickeren din. Har du bytta? Hadde ikke du ukeskifte på mandager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte nesten 3 000 for vårt stellebord, men vet jo ikke om det var billig eller dyrt, for vi hadde bestemt oss for at vi skulle ha DET :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...