Petra Prøvedokke Skrevet 28. april 2007 #961 Del Skrevet 28. april 2007 håper du får en fin langhelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. april 2007 #962 Del Skrevet 28. april 2007 Helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 29. april 2007 #963 Del Skrevet 29. april 2007 Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. april 2007 #964 Del Skrevet 30. april 2007 Ha en strålende mandag. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. april 2007 Forfatter #965 Del Skrevet 30. april 2007 Trodde det var her jeg skrev et innlegg nå nettopp... :klø: Må ut og lete etter det. Ha en god helg I morra er det PARTY på meg ← Var det bra på party?? Du er så effektiv både med jobb og trening at det er helt skremmende... Pass på at du ikke sliter deg ut da. ← Hviler meg når jeg kjenner at det trengs ja. Merkes at jeg ikke orker like mye som før, men enda så går det da greit God helg med flott vær!!! Nå er det her!! ← Takk for det Hei hei supersnuppa Og tuuuuusen takk for sist, det var utrolig koseli!!! :) Vi gleder oss allerede til neste gang. Måtte bare reservere datoen jeg til tippelista er redd noen skal "ta" den fra meg Ha en superstrålende helg, og kos dere masse med svigers. Hils mannen din masse fra oss store ← Alltid hyggelig å treffe dere vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. april 2007 Forfatter #966 Del Skrevet 30. april 2007 Takk for mail! God helg vennen! ← Takk for det håper du får en fin langhelg ← Den har vært fin så langt Helge ← Ha en fin søndag ← Takk for det Ha en strålende mandag. :klem: ← Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. april 2007 Forfatter #967 Del Skrevet 30. april 2007 Da var det litt tid til å være her Svigers reiste nedover igjen idag, for minstemann (barnebarn) ville hjem idag. Koselig med beøk, men deilig når de reiser igjen også. På fredag var det travelt på jobben med det møtet og greier. Møtet gikk forresten kjempebra, så det var ingenting å grue seg til. På lørdag dro svigers en tur til Sverige, og mannen min hadde også planer. Så da dro jeg en tur på shopping og kjøpte meg nye sko, ett skjort, en bukse, en genser, en bikini, lydbok og en Nemibok. Huff masse penger, men skitt au! Har da fått lønnsfohøyelse Fikk vasket vinduene i 1. etasje etterpå og skiftet til lyse gardiner. Ble så utrolig deilig altså! På kvelden kom det flere til middag, vi var 11 stk totalt. Vi grillet, så det var ikke noe styr. Men slitsomt med så mange mennesker på en gang likevel, for jeg er ikke vant til det. Men så lenge det ikke er ofte, så går det da bra. I går var vi på Folkemuseet på Bygdøy. Jeg har ikke vært der før, så det var gøy. Også falt det vist i smak for minstemann også, så det var ett godt valg. Idag har vi vært og kjøpt barnevogn faktisk. Vi kjøpte i den første butikken vi var i. Mannen min syns også den var grei, så han så ikke vitsen med å kikke mer (tror egentlig ikke han hhadde så lyst til det heller ). Så da ble det en Emmaljunga Edge Duo Combi på oss. Tror vi blir fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. april 2007 #968 Del Skrevet 30. april 2007 Var det bra på party?? ← Det var kanon!!! Både jeg og partyet faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. april 2007 Forfatter #969 Del Skrevet 30. april 2007 Det var kanon!!! Både jeg og partyet faktisk... ← Så bra! Jeg finner vel ytterligere referat andre steder tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. april 2007 #970 Del Skrevet 30. april 2007 Gratulerer med råflott ny vogn, vennen. Den er nyydeli!! Ha en fin kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. april 2007 Forfatter #971 Del Skrevet 30. april 2007 Gratulerer med råflott ny vogn, vennen. Den er nyydeli!! Ha en fin kveld. stor ← Takk for det vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. april 2007 Forfatter #972 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Var innom legekontoret med en urinprøve idag også, syns det har vært litt mye tissing, og sånn typisk ikke få tømme blæra som jeg har hatt når jeg har hatt UVI før. Men det var ingen utslag på prøve, men de satte den til dyrking sånn iallefall. Men uansett greit å sjekke det syns jeg. Nå må jeg ned og finne meg noe å drikke tror jeg. Er tørst! Endret 30. april 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. april 2007 Forfatter #973 Del Skrevet 30. april 2007 Nå tror jeg mannen kom hjem, så da skal jeg gå og være litt sosial. Godt å tenke på at vi ikke trenger å stå opp tidlig i morgen heller Håper på å få gjort endel ute i morgen. Ikke så lett det når man har besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. april 2007 #974 Del Skrevet 30. april 2007 Nå må jeg ned og finne meg noe å drikke tror jeg. Er tørst! ← Forklarer ikke det tissinga? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 30. april 2007 #975 Del Skrevet 30. april 2007 Godt å tenke på at vi ikke trenger å stå opp tidlig i morgen heller ← Og i din verden betyr det at du ligger til klokken 8 i morgen tidlig? Ha en fin kveld og fri dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 1. mai 2007 #976 Del Skrevet 1. mai 2007 Ønsker deg en nydelig fridag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. mai 2007 #977 Del Skrevet 1. mai 2007 Ha en strålende fridag, vennen. Vell fortjent store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. mai 2007 #978 Del Skrevet 1. mai 2007 grattis med vognkjøp ha en fin fridag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. mai 2007 #979 Del Skrevet 1. mai 2007 Idag har vi vært og kjøpt barnevogn faktisk. Vi kjøpte i den første butikken vi var i. Mannen min syns også den var grei, så han så ikke vitsen med å kikke mer (tror egentlig ikke han hhadde så lyst til det heller ). Så da ble det en Emmaljunga Edge Duo Combi på oss. Tror vi blir fornøyd med den ← Gratulerer. Vi har også kjøpt den samme, bare brukt fra 04 . Hva slags farge valgte dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mai 2007 #980 Del Skrevet 1. mai 2007 Du har ikke link sånn at vi kan se vogna da? Kos deg i finværet i dag!! Har sitti ute i nesten hele dag og kost meg. Nå måtte jeg ha en innepause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå