Vannmelon Skrevet 12. april 2007 #821 Skrevet 12. april 2007 Gratulerer med å være halvveis til målet. Har hørt at noen spiser love hearts mot halsbrann og... Ha en fin torsdag.
iss Skrevet 12. april 2007 #822 Skrevet 12. april 2007 Du har allerede fått de tipsene jeg har notert meg, love harts, melk og sånn gavi.... Så mener jeg å ha lest at man må finne ut hva som gir en halsbrann, det er ofte forskjellig... + å spise små mengder om gangen så ikke det blir "trangt" der nede....
Jerle Skrevet 12. april 2007 #823 Skrevet 12. april 2007 Melk er best her i gården, de derre gavi et eller annet smaker dritt. Ehhh sorry for utbruddet, men fikk plutselig noen ekle flash-backs Er i grunn bare innom for å hilse på
Impala Skrevet 13. april 2007 Forfatter #824 Skrevet 13. april 2007 Ligg høyt med hodet. Legg gjerne noe under hodeenden på senga, får å få den litt opp. Melk hjelper, men ikke melkeprodukter. Galviscon er visst supert (jeg brakk meg av konsistensen). Kaldt vann. Mange råd, men om de hjelper noe er noe heeeeelt annet.... ← Tja, det vil vel vise seg om det hjelper eller ikke. Gratulerer med halvveis og håper du har hatt en fin påske ← Takk for det er ikke det typisk? sånn er det med lille sprett også. jeg har vært litt plaget av halsbrann og kan anbefale Gaviscon. det smaker litt som lovehearts, men konsistensen er ganske ekkel men det funker - og det er jo det viktigste! ← Enig at det viktigste er at ting funker, ikke hovrdan det smaker Hei på deg! Jeg var også plaget av masse halsbrann. Spiste enormt mye gulrøtter og Gaviscon. Å knaske isbiter var også godt. Akkurat som om det bedøvde litt nedi der? Uansett hjalp det! Etter fødselen har hele halsbrannen vært som blåst vekk. Og så må jeg jo bare si at det er helt FANTASTISK å bli mamma! Gled deg!!!!! ← Gleder meg masse!! Innom for å ønske deg en god dag! Har ikke så mange tips angående halsbrann, men håper du føler deg bedre! ← Det er ikke så ille altså, så det går bra Ser ut til at FQ er på runde. Lenge siden jeg har stalket noen... ← Gratulerer med å være halvveis til målet. Har hørt at noen spiser love hearts mot halsbrann og... Ha en fin torsdag. ← Takk for det Du har allerede fått de tipsene jeg har notert meg, love harts, melk og sånn gavi.... Så mener jeg å ha lest at man må finne ut hva som gir en halsbrann, det er ofte forskjellig... + å spise små mengder om gangen så ikke det blir "trangt" der nede.... ← Spiser ikke anderledes enn det jeg har gjort, så det er kanskje megnden?? Får se hvordan det utvikler seg. Melk er best her i gården, de derre gavi et eller annet smaker dritt. Ehhh sorry for utbruddet, men fikk plutselig noen ekle flash-backs Er i grunn bare innom for å hilse på ← Alltid hyggelig at du stikker innom
Impala Skrevet 13. april 2007 Forfatter #825 Skrevet 13. april 2007 Travle tider igjen ja Mye å gjøre på jobben, og mye å gjøre hjemme. Får jo faktisk arbeidslyst også når det er så fint vær Angående halsbrannen så har jeg prøvd Gaviscon, men de siste dagene syns jeg ikke det har funket. Ikke melk heller. Men tok noen mandler i går, og det syns jeg hjalp. Men så lenge det ikke er så ille at jeg ikke får sove om natta så skal jeg nok overleve dette også En kollega av meg ble mamma i påsken da Fødselen ble satt i gang pga lite fostervann, og 5,5 time etterpå var hun mamma Legen hadde ment det kunne komme til å gå 2-3 dager så de ble nok litt tatt på senga av at det gikk så raskt Snakket med henne i går, og de storkoser seg. Hun ble også kjempeglad når hun hørte at jeg også var gravid. Også har vi jo permisjon samtidig slik at vi kan treffes og gå på trilletur Nå skal jeg ta en kjapp KG runde, også håper jeg at jeg har litt bedre tid til å komme hit en tur i helgen
Pi@ Skrevet 13. april 2007 #826 Skrevet 13. april 2007 Jeg kjente litt antydning til halsbrann i hele går jeg også , ikke så veldig ille foreløpig for min del, men loveharts hørtes ganske fristende ut .
Annie Skrevet 13. april 2007 #827 Skrevet 13. april 2007 Jeg er mer plaga med halsbrann nå enn da jeg var gravid. God grunn til å alltid ha lovehearts i hus
Petra Prøvedokke Skrevet 13. april 2007 #828 Skrevet 13. april 2007 ha en strålende helg håper den halsbrannen holder seg unna!!
Liljen Skrevet 14. april 2007 #830 Skrevet 14. april 2007 Hei hei Gratulerer med 20 uker, vennen :hoppe: Håper dere koser dere i det nyydelige været. Her er sol, men vind som gjør det kaldt Ha en strålende helg stor
Impala Skrevet 16. april 2007 Forfatter #832 Skrevet 16. april 2007 Jeg kjente litt antydning til halsbrann i hele går jeg også , ikke så veldig ille foreløpig for min del, men loveharts hørtes ganske fristende ut . ← Nei, det er ikke ille her heller. Har nesten ikke kjent noe i helgen Jeg er mer plaga med halsbrann nå enn da jeg var gravid. God grunn til å alltid ha lovehearts i hus ← Greit med en unnskyldning for å spise godteri ha en strålende helg håper den halsbrannen holder seg unna!! ← Ja, den er ikke så ille altså. God helg ← Takk for det Hei hei Gratulerer med 20 uker, vennen :hoppe: Håper dere koser dere i det nyydelige været. Her er sol, men vind som gjør det kaldt Ha en strålende helg stor ← 21 uker nå da Vært knallvær her, og ikke kald vind. Faktisk t-skjortevær Innom for å ønske deg en fin søndag! ← Takk for det
Impala Skrevet 16. april 2007 Forfatter #833 Skrevet 16. april 2007 Herregud for ett nydelig vær det har vært i helgen. Dumt at det ikke fortsetter da, men det er jo bare vår enda Har vært masse ute, og prioriterte da ikke å sitte inne på KG. Her må man utnytte været mens det er fint tror jeg. På lørdag var jeg først og shoppet litt. Var noen småting vi måtte ha. Kjøpte første klesplagget til den lille da, en pysjamas. Kjøpte også to helsetepper på tilbud. Til meg selv kjøpte jeg en buske, ett par sko og tøfler som jeg skal ha stående på Sørlandet. Etterpå plantet jeg ut frø til krydderurter, smat gladiolløker i en blomsterkasse. Rakte også litt mer av plenen. Utrolig nerkelig, men jeg syns det er utrolig slitsomt i år, kan da ikke skjønne hvorfor I går plantet jeg ut litt mer bak muren vi bygde i høst. Mannen min måtte bare gjøre noe der først. Også vasket og polerte vi mototrsyklene, og tok årets første tur Blir nok ikke så mange turene på meg i år, for klærne sitter rimelig stramt Men det var utrolig deilig, og den følelsen man har når man kjører sykkel går nesten ikke an å beskrive. Var ikke så lange turen, ca 7 mil tenker jeg, men det var en fin tur, og det er det viktigste. Nå er jeg bare kjapt innom før jeg skal begynne å jobbe. Må lage en presentasjon til onsdag. Skal til Trondheim da og legge det frem. Må få den ferdig i dag tror jeg, for i morgen er det kurs etter lunjs. Men det burde gå greit det
Pi@ Skrevet 16. april 2007 #834 Skrevet 16. april 2007 Tror snart pysjer er det eneste jeg mangler i de minste størrelsene, det og sokker . Regner faktisk med å bli "ferdig" med mikrostørrelseklesinnkjøpene i løpet av uka. Det er så koselig å ha de hjemme, må ta de fram fra skuffen sin nesten daglig og beundre de . Gratulerer med 21 uker
smile Skrevet 16. april 2007 #835 Skrevet 16. april 2007 for 21 uker Nå er du garantert halveis også Det høres jo ut som om dere har hatt en super helg! Motorsykkeltur hørtes deilig ut. Svigerfar har lovt meg tur når jeg trenger ammefri så kan svigermor sitte hjemme med den lille! Lykke til med jobbprosjektene og god tur!
loffen Skrevet 16. april 2007 #837 Skrevet 16. april 2007 Høres ut som en travel og koselig helg. Så flink du har vært i hagen også. Jeg syntes forresten gulrøtter hjalp mest mot halsbrann.
Petra Prøvedokke Skrevet 16. april 2007 #838 Skrevet 16. april 2007 Til meg selv kjøpte jeg en buske← skriveleifer er såå gøy grattis med 21 uker! du ligger ikke langt bak meg i løypa!! tipper magen synes ordentlig godt nå?
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. april 2007 #840 Skrevet 16. april 2007 Innom med en Jeg følger med deg altså,er bare litt dårlig til å legge igjen spor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå