Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Hei på deg, vennen :)

Ja, en helt deilig dag :) Nyt det gode været, nå går det bare en vei, og det er mot varmere tider ;)

Stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går var vi og tittet litt på ny komfyr. Måtte bare se hvordan de så ut. Skal nok bestille gjennom jobben til mannen min, da får vi forhåpentligvis en god pris.

Har bestemt meg for at jeg ikke skal ha induksjonstopp da, tror det blir alt for mye styr.

:overrasket:

:grine:

Hva blir for mye styr?? :sjenert: Induksjonstopp og sentralstøvsuger er det BESTE jeg har i huset, og ville aldri hatt noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da!!!

Og været i dag er fantstisk ja og slettes ikke verst sånn midt på dagen når sola har varmet opp litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Induksjonstopp har jeg ikke, men sentralstøvsugeren, som jeg var VELDIG I MOT før vi fikk det, er jeg kjempefornøyd med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en kjempediger :klem: til verdens beste Impala :):klem::klem:

Håper du får en strålende dag. Nyt det gode vårværet.

stor stor :klem:

Ps!! gleder meg til neste uke ;):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 18 uker i dag :legrine:. Nå synes jeg det nesten går for fort :ler:. Det begynner vel å nærme seg ordinær UL for din del nå?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, vennen :)

Ja, en helt deilig dag :) Nyt det gode været, nå går det bare en vei, og det er mot varmere tider ;)

Stor stor :klem:

Ja, nå går det virkelig mot varmere tider :)

:overrasket:

:grine:

Hva blir for mye styr?? :sjenert: Induksjonstopp og sentralstøvsuger er det BESTE jeg har i huset, og ville aldri hatt noe annet...

Det er så mange som sier at man på en måte må lære seg å lage mat på nytt, siden alt går så fort, og det vet jeg ikke om jeg har så lyst til. Også er jeg ikke helt sikker på om det er verdt de ekstra kronene heller...

Så flink du er da!!!

Og været i dag er fantstisk ja og slettes ikke verst sånn midt på dagen når sola har varmet opp litt!

Takk, må holde på mens man orker :)

Induksjonstopp har jeg ikke, men sentralstøvsugeren, som jeg var VELDIG I MOT før vi fikk det, er jeg kjempefornøyd med!!

Sentralstøvsuger kunne jeg også tenkt meg å ha ja, men det er ikke så veldig stort savn egentlig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink, Impala! Håper du får en fortsatt fin søndag!  :klem:

Takk for det :)

Bare innom med en kjempediger :klem: til verdens beste Impala :):klem:  :klem:

Håper du får en strålende dag. Nyt det gode vårværet.

stor stor :klem:

Ps!! gleder meg til neste uke ;):hoppe:

Tusen takk for det vennen :klem:

Gratulerer med 18 uker i dag  :legrine:. Nå synes jeg det nesten går for fort :ler:. Det begynner vel å nærme seg ordinær UL for din del nå?

Ja tiden nå fremover tror jeg kommer til å gå kjempefort. ER egentlig glad for at jeg skal gå mest gravid når det er varmt i været jeg :)

UL er på fredag faktisk :hoppe:

18 uker!! :hoppe:

Ha en flott dag :klem:

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra
ER egentlig glad for at jeg skal gå mest gravid når det er varmt i været jeg :)

:overrasket: Var minst glad for å være gravid da det var varmt i været jeg. Det var helt grusomt!! Men nå er ikke jeg en sånn solsluker da.

Men tenk! 18 uker! Og UL!!

Snakk om at tiden flyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er det ikke 18 uker idag, syns faktisk tiden går fort nå jeg :ler:

Har vært på ett møte, så da fant jeg ut at jeg liksågodt kunne slå ihjel tiden her inne istedet for å begynne med noe mer fornuftig. Det er jo straks lunsj ;)

Fikk malt første strøket på kjøkkenet i går da. Tok mye lengre tid enn jeg hadde trodd. Det som tok tid var malingen inntill ledningene, og de var det mange av! Mannen min måtte ta over kjøkkenskapene, for jeg rakk ikke ordentlig til. Får se når vi gidder å ta neste strøk.

Så jeg rakk ingen raking i hagen nei, så det får bli en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 uker, snart halvveis jo :hoppe:

Ja, herregud tenk det da :overrasket:

Maling er gøy helt til det kommer masse sånne pirketing :ler:

Kan tenke meg dere gleder dere til fredag ;)

Liker egentlig ikke sånne pirketing, men det er heldigvis det eneste rommet med mye pirk.

Gleder oss veldig til fredag. Skal bli deilig å se den lille igjen :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe mer maling idag da.

Jeg trente styrke etter jobben, og mannen min har drevet og kjørt vekk kvister fra hekkene han har klipt ned. Etter middagen dusjet jeg, og ryddet vekk alle klærne i klesskapet som ikke passer lenger. Må jo ha litt plass til gravidklærne også. Litt vemodig syns jeg, men det går nok fort over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo ikke for lenge du rydder bort de klærne da. Men treningsinnsatsen din så er vel klærne fremme igjen om 22+noen få uker tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo ikke for lenge du rydder bort de klærne da. Men treningsinnsatsen din så er vel klærne fremme igjen om 22+noen få uker tenker jeg ;)

Får håpe jeg får litt igjen for å holde meg i form ja. Blir nok ikke så tungt å komme igang igjen etter fødselen heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg gå og henge opp klesvasken som ligger i vaskemaskina.

Blir nok ikke lenge til det blir natta heller, var jo oppe "tidligere enn vanlig" idag.

Spinning i morgen tidlig da. Det blir deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...