Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Gjest Dallandra

Aldri vært så fornøyd med kroppen min jeg som da fleskemagen forsvant og jeg fikk en fin kul! Du har virkelig noe å se fram til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fleskemagefølelsen går definitivt over! Bare vent. :ler:

Aldri vært så fornøyd med kroppen min jeg som da fleskemagen forsvant og jeg fikk en fin kul! Du har virkelig noe å se fram til!

Det høres lovende ut. Håper det går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over at du ennå klarer å bruke dine vanlige bukser. Er ikke du øm nederst på magen?

:klem:

Klarer ikke å bruke dem nå lengre, magen har plutselig skutt ut de siste dagene :ler:

Er ikke noe spesielt øm nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg igjen (snart) :hoppe:

Ser ikke ut som det blir like fint vær idag, er overskyet, og noen ganske mørke skyer der borti horisonten. Men de har vel meldt regn til idag også, og det gjør egentlig ingenting, for det er så støvete og møkkete rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå snør det jammen meg her :overrasket:

Hørte på radioen at det snødde ned ei ØStfold, og det var nok det som var de mørke skyene borti her. Håper ikke det varer lenge da, og det legger seg hlet sikker tikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke ha snøen opp hit! Det er pluss 3 grader, så om den skulle komme, så blir den ikke.

Ha en god helg Impala! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går faktisk med sko i dag :hoppe: Men det er bare to dager siden jeg våknet til et hvitt teppe ute, så jeg tror ikke helt på at det over for i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg fikk faktisk Barbeint som navn på russelua, så at jeg går med sko er ikke nødvendigvis en selvfølge... Men i dag var poenget mer at jeg gikk med lette vårsko i stedet for støvler -for første gang i år ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke ha snøen opp hit! Det er pluss 3 grader, så om den skulle komme, så blir den ikke.

Ha en god helg Impala! :klem:

Det har sluttet nå, og det ligger bittelitt i kriker og korker, men det forsvinner nok fort :)

Jeg går faktisk med sko i dag :hoppe: Men det er bare to dager siden jeg våknet til et hvitt teppe ute, så jeg tror ikke helt på at det over for i år...

:klø: Går med sko hver dag jeg?

Det gjør jeg også.

:ler:  Jeg fikk faktisk Barbeint som navn på russelua, så at jeg går med sko er ikke nødvendigvis en selvfølge... Men i dag var poenget mer at jeg gikk med lette vårsko i stedet for støvler -for første gang i år ;)

Sånn å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt tid før ett møte kl 13, og siden det er fredag er det liksom ikke noen vits i å begynne på noe nytt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

hei hei, snuppa :)

Goshameg, snø :overrasket: Det er det iallefall ikke her. Nydelig sol og blå himmel. Har vinduet åpent ved siden av meg så jeg hører fuglekvittring. Herli at våren er på vei. Virkeli!! :)

Ha en strålende helg, vennen. Kos deg masse med mannen.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne.

Snødde her idag og, men forsvant fort, heldigvis. Nå er det helt greit med vår og bare veier! Satt til og med ute i solveggen forrige dagen. :briller2:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen kom hit også! :sur: Heldigvis er det lite og lett, og det legger seg ikke.

Nei, det la seg heldigvis ikke!

Helge :klem:

:klem:

God helg Impala!!! :vinke:

Takk det samme :klem:

hei hei, snuppa :)

Goshameg, snø  :overrasket:  Det er det iallefall ikke her. Nydelig sol og blå himmel. Har vinduet åpent ved siden av meg så jeg hører fuglekvittring. Herli at våren er på vei. Virkeli!! :)

Ha en strålende helg, vennen. Kos deg masse med mannen.

stor :klem:

Ja, den la seg ikke da, men det viser bare at det ikke er helt vår enda.

Signerer denne.

Snødde her idag og, men forsvant fort, heldigvis. Nå er det helt greit med vår og bare veier! Satt til og med ute i solveggen forrige dagen.  :briller2:

Ha en fin helg!

Syns det er helt greit med bare veier jeg også ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi og tittet litt på ny komfyr. Måtte bare se hvordan de så ut. Skal nok bestille gjennom jobben til mannen min, da får vi forhåpentligvis en god pris.

Har bestemt meg for at jeg ikke skal ha induksjonstopp da, tror det blir alt for mye styr.

Fikk kjøpt meg to dongeribukser til også, den ene til halv pris, samt noen t-skjorter. Ble nesten 1000 kr da, så det er ikke billig å være gravid heller.

Idag skal jeg male kjøkkenet (og ja, jeg har maske). Gjorde klart i går med maskering og sånn, også må mannen bare ta ned noen lister. Tror det blir endel pirkearbeid, for det ligger ledninger stort sett hele veien langs taklistene. Men nå er det ikke så mye vegg som ikke er dekket av skap heller, så det er nok overkommelig. Etterpå tenke jeg ut og rake løv i hagen. Er helt nyyyydelig vær idag, og bare det blir litt varmere (har vært litt frost i natt), så blir det deilig å være ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...