Gjest Dallandra Skrevet 21. mars 2007 #641 Del Skrevet 21. mars 2007 Du får komme deg ut og shoppe! Det finnes mye fint og rimelig mammatøy nå da, mye mer enn for bare noen år siden, da jeg gikk gravid! Lindex kom med sin mom-kolleksjon på tampen av mitt siste svangerskap, husker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #642 Del Skrevet 21. mars 2007 Ikke lett med bukser høres det ut som Blir shopping av det da ← Nei, det er ikke lett Jeg vet, magen vokser virkelig i rykk og napp!!!! ← Ja, herregud er det mulig liksom Du får komme deg ut og shoppe! Det finnes mye fint og rimelig mammatøy nå da, mye mer enn for bare noen år siden, da jeg gikk gravid! Lindex kom med sin mom-kolleksjon på tampen av mitt siste svangerskap, husker jeg! ← Jeg har så jeg klarer meg noen dager/uker uansett. Har jo kjøpt litt. Det virker ikke som alle Lindexbutikkene har den mom-kolleksjonen. Fant en kjempefin kjole på en butikk for ett par uker siden. Får vel raide butikken i Verdens navle i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 21. mars 2007 #643 Del Skrevet 21. mars 2007 *lure på hvor verdens navle er* Lykke til i jakten på klær! Du burde dra til London og handle gravidklær. Det skal jeg gjøre når jeg en gang forhåpentligvis blir gravid! Masse stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 21. mars 2007 #644 Del Skrevet 21. mars 2007 Tipper *verdens navle* er min favorittplass på kledshopping. Er iallefallder jeg finner mest når jeg er på shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #645 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) *lure på hvor verdens navle er* Lykke til i jakten på klær! Du burde dra til London og handle gravidklær. Det skal jeg gjøre når jeg en gang forhåpentligvis blir gravid! Masse stilig! ← Det er der jeg egentlig kommer fra Tror ikke det blir noen tur til London nei, får holde med Hellas tur i mai. De har da ikke så aller verst utvalg på H&M egentlig. Også finnes det vel ett par butikker i Oslo også som jeg ikke har vært i enda. Endret 21. mars 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #646 Del Skrevet 21. mars 2007 Tipper *verdens navle* er min favorittplass på kledshopping. Er iallefallder jeg finner mest når jeg er på shopping ← Ikke helt. Det er der jeg egentlig kommer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #647 Del Skrevet 21. mars 2007 Da skal jeg gå og spise litt kveldsmat, og pakke ned treningstøyet for spinningtimen i morgen tidlig, jeg trener fremdeles hver tirsdag og torsdag + en dag i helgen, for de som mått lure på det. Tipper kanskje mannen ligger og sover på sofaen foran tv'n. Han var noe gjespete av seg når vi så nyhetene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 21. mars 2007 #648 Del Skrevet 21. mars 2007 Du er kjempesprek altså! Håper jeg klarer å være like flink når jeg en gang forhåpentligvis.. (hører jeg meg gjenta meg selv her eller? ) Ok, du er iallfall kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. mars 2007 #649 Del Skrevet 21. mars 2007 Da skal jeg gå og spise litt kveldsmat, og pakke ned treningstøyet for spinningtimen i morgen tidlig, jeg trener fremdeles hver tirsdag og torsdag + en dag i helgen, for de som mått lure på det. ← Jeg blir så imponert over deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mars 2007 #650 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg må nok trekke tilbake at jeg har to dongeribukser av de gamle som jeg kan bruke enda, for den jeg hadde på meg idag (som kjentes ok ut i dag tidlig) vrengte jeg av meg med en gang jeg kom hjem, for den var ubehagelig. Så da er det bare å innse at magen plutselig har vokst endel de siste to dagene ← Det var det jeg sa! Når du får fortalt alle at du er gravid, så spretter magen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. mars 2007 #651 Del Skrevet 22. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 22. mars 2007 #652 Del Skrevet 22. mars 2007 Mammabuksene fra HM er i alle fall bare å anbefalle. Jeg stortrives med "sokk" over magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. mars 2007 #653 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei hei vennen og så fikk jeg dårli samvittighet for den labre treninga mi ja Verdens navle ja.. Trodde det var her jeg Kos deg med gravidmagen din Jeg hadde veldig gjerne gått 9 mnd i morgenkåpe jeg hvis det skulle stått på det ' Ha en superstrålende dag, vennen. stor stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. mars 2007 #654 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er en del mammaklær der ute, ja. Mye fint, men har reagert litt på at alt skal være så "koselig". Store blomster og dype utringninger... Gravidebuksene tror jeg forresten at er kjekt å ta vare på til store middager. Utrolig kjekt med den stoffgreia over magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #655 Del Skrevet 22. mars 2007 Du er kjempesprek altså! Håper jeg klarer å være like flink når jeg en gang forhåpentligvis.. (hører jeg meg gjenta meg selv her eller? ) Ok, du er iallfall kjempeflink! ← Tusen takk. Det er lettere å fortsette å trene når man er vant til det. Og i så måte så ligger jo du godt an Jeg blir så imponert over deg jeg ← Takk for det Det var det jeg sa! Når du får fortalt alle at du er gravid, så spretter magen ut! ← Fader og, at du skulle få rett ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #656 Del Skrevet 22. mars 2007 Mammabuksene fra HM er i alle fall bare å anbefalle. Jeg stortrives med "sokk" over magen ← Ja, de er greie de syns jeg. Hei hei vennen og så fikk jeg dårli samvittighet for den labre treninga mi ja Verdens navle ja.. Trodde det var her jeg Kos deg med gravidmagen din Jeg hadde veldig gjerne gått 9 mnd i morgenkåpe jeg hvis det skulle stått på det ' Ha en superstrålende dag, vennen. stor stor stor ← Ingen vits med dårlig samvittighet. Ha en fin dag du også Det er en del mammaklær der ute, ja. Mye fint, men har reagert litt på at alt skal være så "koselig". Store blomster og dype utringninger... Gravidebuksene tror jeg forresten at er kjekt å ta vare på til store middager. Utrolig kjekt med den stoffgreia over magen ← Ja, det er jeg enig med deg i. Mange av de toppene jeg ahr prøvd er man jo nødt til å ha en singlett eller noe under, og det er litt teit syns jeg. Men buksene er fine til store middager ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. mars 2007 #657 Del Skrevet 22. mars 2007 Fader og, at du skulle få rett ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #658 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg syns på en måte at det er litt trist at jeg ikke kan bruke buksene mine lengre jeg Men det er sikkert fordi det ikke er sånn ordentlig gravidmage enda, føles som jeg bare er feit! Men det går vel over snart håper jeg Kjeder meg nå jeg. Har masse å gjøre, men har vært ute en tur i det fine været, og da er det ikke akkurat lett å sette seg ned å gjøre noe fornuftig gitt. Greit med KG da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #659 Del Skrevet 22. mars 2007 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. mars 2007 #660 Del Skrevet 22. mars 2007 Fleskemagefølelsen går definitivt over! Bare vent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå