Impala Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #581 Del Skrevet 16. mars 2007 *spor* ← Hei HAdde hun oversett deg??? Er det mulig????? ← Ja ikke sant Innom med en stor ← hei Impala!! ← Hallo! Hei snuppa! Våren er en utrolig herlig tid ja! For min del betyr det at jeg er ute nesten hele tida på jobb, noe jeg setter umåtelig stor pris på. Ha en fin kveld!! ← Ja, nå liker jeg meg godt ja Hello hello Det er masekråka her.. (hun som plager deg med sms tiiiidli på morgenene ) Ha en strålende torsdag, og snart helg :hoppe: stooooooooooooooooooooor ← Alltid klar for masing fra deg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #582 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Bare innom som kjappest for å si at det står til liv, og at alt er bra Litt travelt både på jobb og privat noen dager nå, men kun en jobbedag igjen nå, så er det helg Endret 16. mars 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #583 Del Skrevet 16. mars 2007 Nå skal jeg gå og drikke litt te tenker jeg, og slarve litt med kollegaene mine. Greit med en arbeidsplass der det er akseptert at vi har en kaffepause på morgenen. Til vårt forsvar skal sies, at det er stort sett jobb som blir diskutert da. Fikk vasket huset i går (som nå er planen fremover), så da slipper vi å tenke på det i helge. Det eneste jeg skal prøve å få gjort i helgen er å vaske kjøkkenveggene skikkelig, med tanke på å male dem neste helg. Skal ta skap og skuffer også hvis jeg ser at jeg får tid til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 16. mars 2007 #584 Del Skrevet 16. mars 2007 Du er forferdelig aktiv til å være gravid! Det er jo supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #585 Del Skrevet 16. mars 2007 Takk for det Vampyra Har ikke tenkt å legge meg nedpå bare fordi jeg er gravid, så lenge jeg er i fin form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 16. mars 2007 #586 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er kjempebra, det er mange som bruker graviditeten som unnskyldning for å gjøre det har jeg skjønt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. mars 2007 #587 Del Skrevet 16. mars 2007 Good morning sunshine! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. mars 2007 #588 Del Skrevet 16. mars 2007 Har aldri vært så aktiv og full av energi som når jeg var gravid! Det var den beste perioden i livet mitt faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. mars 2007 #589 Del Skrevet 16. mars 2007 Har redebyggingsinstinktene slått inn, eller er du bare så effektiv? Ha en fin fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. mars 2007 #590 Del Skrevet 16. mars 2007 ha en super fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 16. mars 2007 #591 Del Skrevet 16. mars 2007 Gooooooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #592 Del Skrevet 17. mars 2007 Det er kjempebra, det er mange som bruker graviditeten som unnskyldning for å gjøre det har jeg skjønt.. ← Ja, det er det helt sikkert. Men nå er ikke jeg av typen som renner ned leger og sånn til vanlig heller så. Og fravær på skole og jobb har vel vært sånn maks en 3 dagers i året Good morning sunshine! Ha en fin helg! ← Hello Ha en fin helg du også Har aldri vært så aktiv og full av energi som når jeg var gravid! Det var den beste perioden i livet mitt faktisk. ← Vet ikke om jeg vil si at det er noen forskjell egentlig. Har redebyggingsinstinktene slått inn, eller er du bare så effektiv? Ha en fin fredag. ← Det er vår!! Kjøpte maling til kjøkkenet her i høst på tilbud, men har ikke fått tatt det enda, men nå når det går an å ha oppe litt vinuder og sånn, så passer det bra og ta det ha en super fredag! ← Takk for det Gooooooood helg ← Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #593 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Da har jeg vasket vegger, skapdører og annet utvendig på kjøkkenet Skal ha meg en pause nå, før jeg skal en liten tur i butikken og på postkontoret. Etterpå tenkte jeg å vaske inni skap og skuffer. Høyest prioritet der jeg har mat. Været er jo helt superknall idag, men det blåser endel, så det er ganske surt. Endret 17. mars 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 17. mars 2007 #594 Del Skrevet 17. mars 2007 Ja det er nydelig vær! Men vinden ødelegger heldigvis for utekosen. (ja jeg skal sitte inne og skrive oppgave hele dagen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mars 2007 #595 Del Skrevet 17. mars 2007 Du maler vel ikke med oljemaling?? Det skal ikke gravide gjøre vettu! Morro med mye energi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #596 Del Skrevet 17. mars 2007 Ja det er nydelig vær! Men vinden ødelegger heldigvis for utekosen. (ja jeg skal sitte inne og skrive oppgave hele dagen ) ← Ja, det er dumt med vinden. hadde vært deilig å sitte litt ute i solen egentlig. Lykke til emd opgaven Du maler vel ikke med oljemaling?? Det skal ikke gravide gjøre vettu! Morro med mye energi!!! ← Nei, jeg gjør ikke det. Har ikke begynt å male heller, det blir neste helg. uansett så har jeg maske hvis det skulle bli for ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #597 Del Skrevet 17. mars 2007 Også måtte jeg bare ta innlegg nr. 8000 her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #598 Del Skrevet 17. mars 2007 Da skal jeg dra i butikken og på postkontoret. Skal se om jeg finner noe godt å spise også, enten i butikkene eller hos bakeren. See you later Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 17. mars 2007 #599 Del Skrevet 17. mars 2007 Næmmen jøss så flink du er! Sende over litt husarbeidenergi til meg? Får besøk om to-tre timer, og huset ser ut som et krigsområde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #600 Del Skrevet 18. mars 2007 Næmmen jøss så flink du er! Sende over litt husarbeidenergi til meg? Får besøk om to-tre timer, og huset ser ut som et krigsområde!! ← Er ikke alltid jeg heller har så mye energi da. Tror det har med årstida å gjøre jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå