Impala Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #561 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg er tidlig på jobb, og det er lyst ute. Den er så utrolig deilig den tida vi går inn i nå, og hvis bare snøen på plenen kunne forsvunnet, så skulle jeg begynt med hagearbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 14. mars 2007 #562 Del Skrevet 14. mars 2007 kjempeflott tid vi går inn i nå, ja! våren er bare så utrolig deilig så gøy at du fikk høre hjertelyden. jeg husker da vi fikk høre den første gang (mannen var med til jordmor) - det var så utrolig stas. føltes så mye mer virkelig at det virkelig var noen inni magen ha en strålende dag. lykke til med akupuntur og knær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. mars 2007 #563 Del Skrevet 14. mars 2007 Håper du får hjelp med knærne dine etterhvert da, så du har noe å bære med når sommeren kommer og magen vokser Koselig med hjertelyd da! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #564 Del Skrevet 14. mars 2007 kjempeflott tid vi går inn i nå, ja! våren er bare så utrolig deilig så gøy at du fikk høre hjertelyden. jeg husker da vi fikk høre den første gang (mannen var med til jordmor) - det var så utrolig stas. føltes så mye mer virkelig at det virkelig var noen inni magen ha en strålende dag. lykke til med akupuntur og knær ← Ja det var koselig. Men nå visste jeg jo at det var liv inni der fra UL for 4 uker siden, og det var langt fra like spesielt som det var da Håper du får hjelp med knærne dine etterhvert da, så du har noe å bære med når sommeren kommer og magen vokser Koselig med hjertelyd da! Ha en fin dag ← Får se om jeg ikke får bestilt meg en time idag eller i morgen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. mars 2007 #565 Del Skrevet 14. mars 2007 Gjør det nå du så er det gjort! Bestille time mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #566 Del Skrevet 14. mars 2007 Må først sjekke litt hvilke alternativer som finnes. Er endel her i området, kan ikke bare ta den første og den beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 14. mars 2007 #567 Del Skrevet 14. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #568 Del Skrevet 14. mars 2007 Hellu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. mars 2007 #569 Del Skrevet 14. mars 2007 Hva gliser dere sånn for?`:klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. mars 2007 #570 Del Skrevet 14. mars 2007 NÅ vet jeg det! Vampis har testa spiralen! Men hvorfor gliser du Impala? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #571 Del Skrevet 14. mars 2007 Det var jo fordi hun skrev i sin dagbok at hun hadde vært innom alle, men hun hadde jo ikke vært innom her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 14. mars 2007 #572 Del Skrevet 14. mars 2007 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. mars 2007 #573 Del Skrevet 14. mars 2007 Det var jo fordi hun skrev i sin dagbok at hun hadde vært innom alle, men hun hadde jo ikke vært innom her. ← HAdde hun oversett deg??? Er det mulig????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2007 #574 Del Skrevet 14. mars 2007 Innom med en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. mars 2007 #575 Del Skrevet 14. mars 2007 Så lite nurket ditt er Holly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2007 #576 Del Skrevet 14. mars 2007 Så lite nurket ditt er Holly! ← Lite, som i ungt?! Han er nemlig ikke saa veldig liten for alderen - var akkurat 4 kilo og 53 cm da han ble foedt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 14. mars 2007 #577 Del Skrevet 14. mars 2007 hei Impala!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 14. mars 2007 #578 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei snuppa! Våren er en utrolig herlig tid ja! For min del betyr det at jeg er ute nesten hele tida på jobb, noe jeg setter umåtelig stor pris på. Ha en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. mars 2007 #579 Del Skrevet 14. mars 2007 Hello hello Det er masekråka her.. (hun som plager deg med sms tiiiidli på morgenene ) Ha en strålende torsdag, og snart helg :hoppe: stooooooooooooooooooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. mars 2007 #580 Del Skrevet 14. mars 2007 Lite, som i ungt?! Han er nemlig ikke saa veldig liten for alderen - var akkurat 4 kilo og 53 cm da han ble foedt! ← Lite som i liten på avataren din. Var litt mindre enn Prinsessa mi når hun ble født han da. Hun var 4130 og 52 lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå