Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg snuppis :)

Innom for å ønske deg en stråååååååååååååååålende helg, ettersom det er helg i morgen :hoppe:

Gleder meg til påske ;)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på 8. mars arrangement på jobben idag, det blir sikkert koselig. Blir ett foredrag og noe mat.

Hos oss fikk alle jentene rose av sentersjefen :)

Og det var veldig deilig å komme ut til sol etter jobb :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at du skal treffe faren din! Kos dere! :):klem:

Det var kjempekoselig :)

det står på met.no at det skal bli sol også - men det ser dårlig ut foreløpig  :sur:

kos deg med pappan din i dag!!  :klem:

Det ble sol etterhvert :)

Her er det straks sol. :Hehe:

Jeg ser blå himmel :hoppe: , men ingen sol.....

Her er det ikke sol, men iallfall er det lysere ute!!!

Det er sol! Det er sol!! DET ER SOL!!! :hoppe:

Ja, det ble jo en strålende dag til slutt :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og titter og oppdatere meg litt :)

Ha en strålende dag :)

Takk for det :)

Hei på deg snuppis :)

Innom for å ønske deg en stråååååååååååååååålende helg, ettersom det er helg i morgen :hoppe:

Gleder meg til påske ;)

Har du fri morgen også eller?

Gleder meg også til påske :)

Hos oss fikk alle jentene rose av sentersjefen :)

Og det var veldig deilig å komme ut til sol etter jobb :hoppe:

:klem:

Det var koselig med roser da :)

Innom og oppdaterer meg! Håper du har hatt en fin kvinnedag. :klem:

Hatt en kjempefin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og endelig er det snart helg igjen :hoppe:

Skal gå tidligere idag også, for jeg skal på linsekontroll kl 14.

Det var koselig å treffe pappa i går. Vi møttes på en pizzarestaurant, go tok en matbit. Han skulle spise middag senere på kvelden også, men det var jo mange timer til.

Fikk gjort rent i huset i går ogs, så nå er helgen fri til å gjøre andre ting :) Var ikke så ille denne gangen, for det er jo ikke så lenge siden sist vi gjorde rent.

Bakte en kake også. Sjokoladelangpannekake. Har den med på jobben idag, for jeg tenkte jeg skulle fortelle at jeg er gravid. Egentlig var det sjefen min som sa det tidligere her i uke, for jeg har vist fått litt mer i lønn igjen pga ett annet jobb tilbud :hoppe:

Men det har ikke jeg tenkt å fortelle de andre her iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Så spennende å fortelle det på jobben!!! Håper de blir glade alle sammen og at kaka blir en suksess!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

De blir nok helt sikkert glade!! Bare jeg som har opplevd det motsatte fra enkeltpersoner! (...ja men hva skal vi gjøre da da, da blir vi jo en for lite her! Nå som vi endelig hadde fått tak i den kompetansen vi trengte... ) :frustrert:

:) Men de aller aller fleste synes jo sånt er hyggelige nyheter da. Ikke meningen å bekymre deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende å fortelle på jobben! Det er rart, men man blir ENDA mer gravid når alle vet det. Magen din kommer til å sprette ut nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen :)

:hoppe: jeg gleder meg sånn til å høre hva di andre på jobben sa :)

Jeg skal på jobb i natt jeg, men er hjemme kl 7.30 i morgen, og har dermed heeele lørdagen hjemme :Nikke: det blir herli, og da skal vi fortsette på gangen her.

Gleder meg og til påsken, og til å se deg igjen. Det blir kjempekoseli.

Ha en strålende helg, vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir nok helt sikkert glade!! Bare jeg som har opplevd det motsatte fra enkeltpersoner! (...ja men hva skal vi gjøre da da, da blir vi jo en for lite her! Nå som vi endelig hadde fått tak i den kompetansen vi trengte... ) :frustrert:

:) Men de aller aller fleste synes jo sånt er hyggelige nyheter da. Ikke meningen å bekymre deg!!

Ja, de syns det var hygglig. Sjefen min syns det var fint jeg sa fra såpass tidlig, for da klarer vi fint å planlegge overlapp og erstatning :)

Så spennende å fortelle på jobben! Det er rart, men man blir ENDA mer gravid når alle vet det. Magen din kommer til å sprette ut  nå ;)

Ja, også må jeg jo begynne å bruke gravidbuskser også, så da er det greit at de vet det :)

Hei hei vennen :)

:hoppe: jeg gleder meg sånn til å høre hva di andre på jobben sa :)

Jeg skal på jobb i natt jeg, men er hjemme kl 7.30 i morgen, og har dermed heeele lørdagen hjemme :Nikke: det blir herli, og da skal vi fortsette på gangen her.

Gleder meg og til påsken, og til å se deg igjen. Det blir kjempekoseli.

Ha en strålende helg, vennen.

Kjedelig å jobbe hele natta da, men som du sier så har du jo fri på dagen :)

Ikke lenge til påske nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da vet alle det på jobben at jeg er gravid også :)

Alle sammen var her til lunsj også, så det var greit å fortelle alle på en gang. Fortalte det til sjefen først i dag tidlig da, så han viste det. Det blir ikke noe problem med å erstatte meg heller når jeg går ut i permisjon, og det føles bra :)

Nå skal jeg straks reise på linsekontroll, og da er det endelig helg :hoppe:

Har fått gjort masse idag, er noe som må være ferdig i løpet av mandag, og jeg ligger godt an der, så det skulle ikke være noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro alle på jobben vet det nå :hoppe:

Nå kan du bare slippe magen ut. Litt missunneli på det da, men min og kommer nok ;)

Ha en strålende helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Kjekt at alle på jobben vet om at du er gravid. Det blir liksom så mye mer virkelig da :)

Ha en fin helg vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...