Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grått og trist vær idag :cry:

Hørte på radioen i sted at de hadde målt noen og 30 soldager mot vanligvis noen og 70 hittil i vinter, tror jeg det var. Så da får vi bare håpe at vår og sommer blir helt strålende :)

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grått og trist vær idag  :cry:

Hørte på radioen i sted at de hadde målt noen og 30 soldager mot vanligvis noen og 70 hittil i vinter, tror jeg det var. Så da får vi bare håpe at vår og sommer blir helt strålende :)

Jeg jeg kjempeklar for vår og sol nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare ha en liten pause fra arbeidet før lunsj.

Sitter og leser gjennom noe, og evaluerer det, og det er ganske slitsomt siden man er så kosentrert hele tiden.

Da er det perfekt å koble av litt med KG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt med pause ja! ;)

Jeg tenkte akkurat på det før du skrev det om soldager at nå husker jeg faktisk ikke sist jeg så sola og det er meldt enda mer regn i dag. :sur:

Jeg gleder meg også VELDIG til vår, så kan jeg sitte på verandaen med te-koppen og appelsinen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt påsketider er vel da vi pleier å sitte ute litt lengre første gang, hvis det er sol da, og det håper jeg jo det blir i år også :)

Hvis mannen min hadde fått det som han ville, så hadde vi ikke bodd i Norge på vinteren. Men man må jo ha jobb for å få penger å leve for, og jobbene båre er nå per idag en gang i dette landet :forvirret:

Også vil han ikke være med til syden på vinteren, for det blir så fryktelig nedtur å komme hjem til snø og kulde :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske at snøen heller forsvant med sol og varme enn kjedelig regne ja...

Du kan hilse mannen din og si at å dra til varmere strøk om vinteren er som en ekstre vitamininnsprøyning :) Deilig å dra fra snø og kulde og kose seg i varmen, og når man kommer hjem er man mye mer opplagt etter en ferie. Vi har bestemt oss for at heretter er det kun varm ferie om vintereren, for om sommeren så har vi det så fint i Norge uansett ;)

Ha en fin lillelørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg vennen :)

Ja nå er det ikke lenge igjen til påsken :) Vi har noen dager fri da vi :sjarmor:

Ha en superstrålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske at snøen heller forsvant med sol og varme enn kjedelig regne ja...

Du kan hilse mannen din og si at å dra til varmere strøk om vinteren er som en ekstre vitamininnsprøyning :)  Deilig å dra fra snø og kulde og kose seg i varmen, og når man kommer hjem er man mye mer opplagt etter en ferie. Vi har bestemt oss for at heretter er det kun varm ferie om vintereren, for om sommeren så har vi det så fint i Norge uansett ;)

Ha en fin lillelørdag :klem:

Det er det jeg også prøver å si. Får se om jeg ikke får lurt ham med en gag, så han får sett hvor deilig det er :)

Hei på deg vennen :)

Ja nå er det ikke lenge igjen til påsken :) Vi har noen dager fri da vi  :sjarmor:

Ha en superstrålende dag

stor :klem:

Nei, det går fort til påske nå. Det er bra at dere har fri ja, så vi kan treffes ;)

Det er litt fint med vinter også? Synes jeg i allfall  :)

:klem:

Ja når det er ordentlig vinter er det fint.

Joa, men det er greit at det er vår nå! :hoppe:

Helt enig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de meldte sol idag på tv2, men ute plasker nå regnet ned :forvirret:

Også er vinduspusserne mine på bilen dårlige, har prøvd å tørke av dem litt nå, får håpe det hjelper. Ellers får jeg kjøpe nye i morgen.

Skal på 8. mars arrangement på jobben idag, det blir sikkert koselig. Blir ett foredrag og noe mat.

Og i ettermiddag skal vi treffe pappa :)

Han er sørpå pga ett kurs, og da er det nå greit å treffes å si hei om ikke annet. Han har visst fullt program resten av helgen, så derfor ble det idag. Har ikke sett ham siden januar, men treffer ham jo igjen i påsken også da. Blir koselig uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg jobbe frem til vi skal på det arrangementet, også blir det møte i ettermiddag, så da får jeg gjøre ferdig det jeg holder på meg i morgen, for det må være ferdig til amndag.

Men det er ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de meldte sol idag på tv2, men ute plasker nå regnet ned :forvirret:

det står på met.no at det skal bli sol også - men det ser dårlig ut foreløpig :sur:

kos deg med pappan din i dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...