Gjest m41 Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Ville dere ha blitt med dersom et vennepar av dere inviterte på badstue eller badestamp hjemme hos dem? Ville dere da ha kledd helt av dere..? Lett at det leder til noe mer da. Men jeg hadde sagt ja.
Daiquiry Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Hadde vel ikke kledd helt av meg, men beholdt undertøyet på. Men det hadde kommet helt ann på hvor nære venner vi var. Tror det lett kan bli problemer hvis man er nære venner som innleder et seksuelt forhold. Men hvis de ikke var så nære kan det jo være at det hadde skjedd noe, så hvis kjemien var bra hadde jeg nok gjort det ja...
Bigitte Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Har vært på stampefest med en vennegjeng hvor det var tekstilforbud etter klokka 11 på kvelden. Med inntak av "passelige" mengder alkohol i forbindelse med denne festen så overholdt vi forbudet, men det utartet ikke til noe seksuelt av den grunn. Tror det kommer helt an på innstillingen til de som er med, og det er jo ikke noe som betyr at man må begynne å ha sex selv om man kaster klærne i godt selskap. Man skulle nesten tro at jeg var nudist med en sånn innstilling, men det er jeg altså ikke. Opplevde ikke at noen var flaue over å kaste klærne i venners påsyn heller, men det hjalp jo at noen gikk foran med et godt eksempel. Jeg tror i utgangspunktet ikke det hadde vært den store forskjellen dersom det bare hadde vært ett vennepar og ikke en hel vennegjeng som møttes. Men det hadde kanskje vært et signal om noe mer dersom man bestemte et "tekstilforbud" på en slik kveld. Men så lenge det er en stampefest uten tekstilforbud, så tror jeg ikke jeg hadde takket nei av frykt for at det skulle ligge noe seksuelt bak invitasjonen.
Gjest Sniken (uinlogget) Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Jeg hadde takket ja, men hadde overhodet ikke forventet eller håpet på at det samtidig skulle bety at det var mulighet for at det utviklet seg til noe mer. Jeg har nemlig lite tanker om mine venner som sexpartnere, de er mine venner og blir forhåpentligvis ikke noe mer enn det heller.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Ville dere ha blitt med dersom et vennepar av dere inviterte på badstue eller badestamp hjemme hos dem? Ville dere da ha kledd helt av dere..? Lett at det leder til noe mer da. Men jeg hadde sagt ja. ← Ville du virkelig hatt firkant, altså?
Gjest Snuske Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Har vært på stampefest med en vennegjeng hvor det var tekstilforbud etter klokka 11 på kvelden. Med inntak av "passelige" mengder alkohol i forbindelse med denne festen så overholdt vi forbudet, men det utartet ikke til noe seksuelt av den grunn. Tror det kommer helt an på innstillingen til de som er med, og det er jo ikke noe som betyr at man må begynne å ha sex selv om man kaster klærne i godt selskap. Man skulle nesten tro at jeg var nudist med en sånn innstilling, men det er jeg altså ikke. Opplevde ikke at noen var flaue over å kaste klærne i venners påsyn heller, men det hjalp jo at noen gikk foran med et godt eksempel. Jeg tror i utgangspunktet ikke det hadde vært den store forskjellen dersom det bare hadde vært ett vennepar og ikke en hel vennegjeng som møttes. Men det hadde kanskje vært et signal om noe mer dersom man bestemte et "tekstilforbud" på en slik kveld. Men så lenge det er en stampefest uten tekstilforbud, så tror jeg ikke jeg hadde takket nei av frykt for at det skulle ligge noe seksuelt bak invitasjonen. ← Som jeg skulle sagt og fortalt det selv.
Gjest Monika Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Hadde jeg fått invitasjon med tekstilforbud så hadde jeg tatt det som et signal på at det var fokusert på det seksuelle og at man måtte være forberedt på at ting ville skje. Jeg hadde takket ja men vært forberedt på at det var lagt opp til noe mer enn bare badstue eller stamp Jeg har flere ganger blitt invitert til badstue med venner, men da har det som regel vært i forbindelse med skitur og ingen har snakket om man måtte være naken eller ikke. Min erfaring er at noen velger å begynne med håndkle rundt seg, mens andre synes det er bedre å være helt naken. Etter noen ganger mellom dusj og badstue er det ikke lenger noen som gidder å skjule seg bak et håndkle. Jeg synes det er helt greit at andre ser på meg, bare det ikke blir stirring. Jeg er stort sett fornøyet med kroppen min og må innrømme at det nok ligger en liten ekshibionist i meg. Jeg liker kropp og nakenhet og tar gjerne en massasjerunde i badstua. Både gi og ta. Massasjen kan gjerne være sånn litt på kanten uten at det trenger å bli noe mer, men hvem vet. Jeg hadde sagt ja til invitasjonen. Det er jo uansett lov å si nei hvis det utvikler seg til sex man ikke har lyst til å være med på
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 Jeg var ute på byen med venner. Traff der felles venner. Dro hjem til et par for nattmat og boblebad. Siden det ble tatt på sparket så var det jo ingen som hadde badetøy så vi hoppet i nakne. Var overhode ikke noe seksuelt med det annet enn et klinepar og et samboerpar. Tenker tilbake på den episoden med latter og villskap. At jeg, godt voksen, faktisk ble med på det. Kom hjem på morgenkvisten etter en herlig natt. Gjør det gjerne igjen under de "rette" omstendighetene.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 "Tekstilforbud" er ikke noe jeg forbinder med et vennskap. Det ville vært totalt utelukket å bli med på for mitt vedkommende. Selv med klærne på ser jeg ikke helt sjarmen i å gå i badstu eller badestamp med venner.
Gjest gjest nå Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 Hmm.. vi kjenner et vennepar som vi har en fin tone med. Begge er fine og attraktive, men det har aldri vært noe tull mellom oss. Bare litt vennskapelig småflørting av og til når vi har vært på fest. Man skal aldri si aldri. Et stampbad vi fire med litt vin og latter, tror jeg ville ha skapt en erotisk spenning mellom oss. Spesielt om vi var enige om å kaste klærne. Kanskje hadde jeg latt meg friste til noe mer da.. I fantasien kan man jo tenke seg at jeg først hadde begynt å kose litt med min mann, og så se om det andre paret gjorde noe lignende. Hvis de ikke fulgte opp, så kunne man jo stoppe selv uten å tape ansikt. Tanken på to menn der og da eller partnerbytte, tror jeg hadde gjort meg stormkåt, rett og slett.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2007 #11 Skrevet 31. januar 2007 Hmm.. vi kjenner et vennepar som vi har en fin tone med. Begge er fine og attraktive, men det har aldri vært noe tull mellom oss. Bare litt vennskapelig småflørting av og til når vi har vært på fest. Man skal aldri si aldri. Et stampbad vi fire med litt vin og latter, tror jeg ville ha skapt en erotisk spenning mellom oss. Spesielt om vi var enige om å kaste klærne. Kanskje hadde jeg latt meg friste til noe mer da.. I fantasien kan man jo tenke seg at jeg først hadde begynt å kose litt med min mann, og så se om det andre paret gjorde noe lignende. Hvis de ikke fulgte opp, så kunne man jo stoppe selv uten å tape ansikt. Tanken på to menn der og da eller partnerbytte, tror jeg hadde gjort meg stormkåt, rett og slett. ← Hva om din mann hadde kastet seg over den andre kvinnen? Eller at begge de to mennene var mer opptatt av den andre damen enn deg...? Like spennende da? Ikke en utenkelig situasjon det, da...
Gjest ~Alwa~ Skrevet 31. januar 2007 #12 Skrevet 31. januar 2007 Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt? Å bade i stamp med venner....ja, men når man begynner å dra inn ord som tekstilforbud og hele greia får en seksuell undertone hadde jeg vært den første til å backe ut. Gruppesex med venner i en badestamp er ikke akkurat min greie...
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2007 #13 Skrevet 1. februar 2007 Hva om din mann hadde kastet seg over den andre kvinnen? Eller at begge de to mennene var mer opptatt av den andre damen enn deg...? Like spennende da? Ikke en utenkelig situasjon det, da... ← Jeg tror nok at vi skulle ha klart å dele på mennene våre. Det er mange muligheter med fire.. Og jeg føler meg så trygg på min mann at jeg helt sikkert vet at han ikke ville ha glemt meg. Dessuten ville jo en del være opp til meg selv. Hvis bare de andre skulle ta styringen, så var det vel ikke mye vits i å være med.
Moroklumpen Skrevet 1. februar 2007 #14 Skrevet 1. februar 2007 Ville dere ha blitt med dersom et vennepar av dere inviterte på badstue eller badestamp hjemme hos dem? Ville dere da ha kledd helt av dere..? Lett at det leder til noe mer da. Men jeg hadde sagt ja. ← Badstue og badestamp er vel hyggelig det! Hadde jeg fått en slik invitasjon hadde jeg nok hatt bikini under eller med meg... jeg tror ikke jeg automatisk hadde tenkt sex altså...
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2007 #15 Skrevet 1. februar 2007 Jeg er fornøyd med kroppen min jeg, men hadde ikke giddet å vist meg naken foran et vennepar. Hvorfor det? Menn er visuelle og jeg ville ikke likt å bli kikket litt ekstra på av min venninnes mann. Synes hele greien er veldig fjortiss. Nakne med kun venninner er en helt annen sak. Og da finnes det heller ingen seksuell undertone.
Gjest -eline- Skrevet 1. februar 2007 #16 Skrevet 1. februar 2007 Nakne med kun venninner er en helt annen sak. Og da finnes det heller ingen seksuell undertone. ← Kommer an på venninnene det For å svare på spørsmålet, joda kunne godt dratt på stampefest med gode venner, både med og uten tekstilforbud.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2007 #17 Skrevet 1. februar 2007 Ville dere ha blitt med dersom et vennepar av dere inviterte på badstue eller badestamp hjemme hos dem? Ville dere da ha kledd helt av dere..? Lett at det leder til noe mer da. Men jeg hadde sagt ja. ← Helt vanlig i min vennekrets! Og naken selvfølgelig, har aldri vært antydning til seksuelle tendenser under damp og stamp.
pysjamas Skrevet 1. februar 2007 #18 Skrevet 1. februar 2007 Ville dere ha blitt med dersom et vennepar av dere inviterte på badstue eller badestamp hjemme hos dem? Ville dere da ha kledd helt av dere..? Lett at det leder til noe mer da. Men jeg hadde sagt ja. ← Har vært mye i badstu med venner av begge kjønn både i edru og mer festlige anledninger har vel aldri vært antydninger til at det skulle føre til noe mere. Eneste jeg har opplevd i den retningen var når jeg hadde glemt klokka mi i garderoben en gang. Da overrasket jeg et vennepar som var i full gang, men de var da alene og de siste ut av badstuen så de hadde nok ikke forventet at jeg kom inn. Snudde forøvrig fort i døra og så snill som jeg var sa jeg ikke noe til de andre om hva jeg hadde sett...
Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2007 #19 Skrevet 1. februar 2007 Jeg er fornøyd med kroppen min jeg, men hadde ikke giddet å vist meg naken foran et vennepar. Hvorfor det? Menn er visuelle og jeg ville ikke likt å bli kikket litt ekstra på av min venninnes mann. Synes hele greien er veldig fjortiss. Nakne med kun venninner er en helt annen sak. Og da finnes det heller ingen seksuell undertone. ← Jeg skal love deg at min venninne ser flottere ut enn meg. Tror neppe samboeren hennes tittes mer enn normalt. Ingen seksuelle undertoner. Bare skikkelig morsomt og vanvittig mye skum
Ernie Skrevet 7. februar 2007 #20 Skrevet 7. februar 2007 Badestamp eller badstu med venner med eller uten klær ville komme alt an på for oss. Dersom vi hadde ant at det skulle bli noe seksuelt ut av det ville vi backet ut, uten tvil. Vi er naturister og bader og soler oss gjerne nakne om anledingen byr seg. På naturiststrand, et folketomt sed eller hjemme på terassen. Vi diller gjerne rundt uten klær hjemme om vi er alene. Derfor ville jeg/vi ikke hatt noe problemer med å kaste klærne om vi var hos venner og vi ble invitert i badstu/badestamp og folk lot klærne falle. Helst i edru tilstand, eller etter bare litt bruk av alkohol. Å være naken er behagelig uansett hvordan man ser ut eller alder. Det hele handler om å være trygg på kroppen sin, og at man samtidig skiller mellom naken kropp og sex. Sex er noe man gjerne har når man er naken, mens nakenhet ikke er invitasjon til sex. Derfor ville ikke en invitasjon med seksuell undertone få oss til å komme. Det samme tror jeg er tilfelle for folk flest som er naturister/nudister eller kan la klærne falle en sjelden gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå