Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg samler på FRIENDS-dvd'ene. Mangler bare sesong 3,4 og 5. Jeg har av den typen der det står de store bokstavene på baksiden. Så til slutt skal det liksom stå: F*R*I*E*N*D*S ... Med 3 DVD'er i hver sesong.

Men nå har de endret utseende på disse dvd'ene... :klappe: Gud, så irriterende! Nå er det dessuten 2 DVD'er i hver sesong tror jeg.

De nye passer ikke inn i samlingen, og det er jo kjempedumt! :sur:

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den gamle typen? Andre som har samme "problem"?

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Har de byttet igjen? De har allerede byttet utseende en gang før. Vi begynte med de første typene, så nå fikk jeg smånoia og endte opp med å kjøpe den eneste sesongen vi manglet (1) og sesong 4 og 10 som vi har av den gamle typen, fra play.com, ca 160 kr pr sesong er overkommelig gitt.

Skrevet

Dette irriterte meg også før, men nå har jeg alle dvdene i dvd-mapper, så da er det ikke så nøye.

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hva trådstarter mener, ja.

Men bare prøv å samle på noe gammelt, f.eks. Monty Python. DA kan man snakke om nye pakninger og spesialutgaver og sammensetninger og "nytt" ekstramateriale (hvor mye nytt kan man få når det ene medlemmet har vært død i snart 18 år og de resterende nesten ikke er på talefot) og tull og tøys. De som sitter på rettighetene finner på det utroligste når de ikke kan komme med nytt materiale. Dette er jo selvfølgelig bare for å melke så mye penger ut av oss stakkars fans som mulig :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...