GoldenGlow Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Syntes denne fra Clinique var så utrolig fin at jeg måtte dele den med dere! Måtte bare ha den med engang jeg, så gleder meg til å få den! Den er også til øynene, og er jo perfekte farger til base og til vanlig farger! blir så glad når jeg finner slike ting jeg Med loyalitets rabatt på 5 % kostet den under 200 også! Endret 29. januar 2007 av GoldenGlow
Smørblomsten Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Åja, den så utrolig fin ut! Slik vil jeg også ha, neste gang :)
Nemesis Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Genialt med sånne skrin som kan brukes til både hud og øyne
Gjest Odense Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Kjøpte den selv for noen uker sider, den er utrolig fin..Får en perfekt finish over make-up`en
MBelucci Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Den mo jeg bare ha... Den mo jo vare kjempe bra:)
Nemesis Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Virker den som et bronsepudder? ← Det gjør den nok, bare at det blir bronseskimmer da Må kanskje passe på og ikke ta alt for mye i ansiktet. Jeg har et sånt skrin fra bodyshop med bruntoner på som også kan brukes til begge deler slik som dette fra clinique.
Smørblomsten Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Det gjør den nok, bare at det blir bronseskimmer da Må kanskje passe på og ikke ta alt for mye i ansiktet. Jeg har et sånt skrin fra bodyshop med bruntoner på som også kan brukes til begge deler slik som dette fra clinique. ← Er det fra BodyShop likt dette? Altså nesten samme farger? Finner det nemlig ikke på Gardermoen og Kastrup (Køben) sine taxfreesider (dit jeg snart skal) Men hvis Body Shop sitt er like fint, så kan jeg jo gå for det istf
Lib Skrevet 29. januar 2007 #10 Skrevet 29. januar 2007 Denne skal jeg bare ha - tusen takk for tipset GoldenGlow
Nemesis Skrevet 29. januar 2007 #11 Skrevet 29. januar 2007 Er det fra BodyShop likt dette? Altså nesten samme farger? Finner det nemlig ikke på Gardermoen og Kastrup (Køben) sine taxfreesider (dit jeg snart skal) Men hvis Body Shop sitt er like fint, så kan jeg jo gå for det istf ← Skrinet til bodyshop heter shimmer waves. Det er jo ikke helt likt cliniques sitt. Body shop sitt går fra gull til mørkebrunt, og det virker som om cliniques sitt har så og si samme nyanse i fargene. Men du kan jo ta å sjekke det ut
venus* Skrevet 29. januar 2007 #12 Skrevet 29. januar 2007 Jeg. Er. Altfor. Lettpåvirkelig!! Bestiller i vei Har lenge siklet på Bobbi Browns shimmer brick, men denne virker jo minst like fin.
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2007 #15 Skrevet 30. januar 2007 ...og denne skal jeg bruke til å....................?
Gjest Nattblomst Skrevet 30. januar 2007 #16 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Jeg. Er. Altfor. Lettpåvirkelig!! Bestiller i vei ← Bestilte i går, jeg og. Med 10% lojalitetsrabatt ble det rett i overkant av 180 kr... Endret 30. januar 2007 av Miss Foxy
kitekatt Skrevet 30. januar 2007 #17 Skrevet 30. januar 2007 argh, må ha søren heller, lurer på åssen jeg skal få brukt opp all sminken min jeg....men denne var praktisk til alt. øyeskygge, rouge og bronzer, så da trenger jeg bare ha den i veska når jeg skal ut
chanell Skrevet 30. januar 2007 #18 Skrevet 30. januar 2007 Huff, blei fristet igjen. Men har så mye annet at jeg tror jeg må vente litt på å høre om dere liker denne, den så såååå fin ut.
ehv61 Skrevet 30. januar 2007 #20 Skrevet 30. januar 2007 Å fy flate så fin den er..mååå ha den,bare mååå ha den takk Golden Glow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå